Ciaoquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Mooie TT![]()
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Mooie TT![]()
Je begint alvast met aanpassingsproblemen te hebbenquote:
Ik dacht dat het forum dicht was, maar het was het topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je begint alvast met aanpassingsproblemen te hebben?
ow......hunnyquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef D. het volgende:
Iedereen zit dus elders te posten
*maar naar bed gaat
Que duermas bien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Mooie TT![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Språk är säg dock verklich mina affår
Deze zeker ook niet.
Buonanottequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
ik ga ook naar boven...slaap lekker allemaal![]()
Zié! Dát weet je dus al gewoon, talenwonder!quote:
Hey Gert hier ben ik dan dronken en alquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zié! Dát weet je dus al gewoon, talenwonder!
Hey Eva!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Gert hier ben ik dan dronken en al
Welk boekquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
dat boek schijnt geweldig te zijn, is al zes keer herdrukt in twee maanden tijd omdat het elke keer uitverkocht raakt![]()
Mijn broertje heeft 'em, moet hem toch eens gaan lenen
Zeven uur eruit gestort maar nog steeds niet wakker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef D. het volgende:
Nog niemand wakker of zit iedereen weer in een ander topic?
Ow, nouja, wakker is ook geen vereiste, als je maar kunt postenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zeven uur eruit gestort maar nog steeds niet wakker.
Psies. Heb het weekend maar ingeluid, ben snotverkouden en heb er geen bal zin meer in.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nouja, wakker is ook geen vereiste, als je maar kunt posten
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zié! Dát weet je dus al gewoon, talenwonder!
wat.................quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:10 schreef D. het volgende:
*snel een post post om Laysa's kwartetje te stoppen
Dat was gisteren. Je had me dus niet eens gemistquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
van mij hoef je niet weg hoor...maar je moest toch naar eindhoven
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Je had me dus niet eens gemist
Nou, vooruit danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
...ik dacht dat je toen ook gewoon te druk was met werken
....zo weer goed
Waren de soesjes nog niet op?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef Laysa het volgende:
ik zit hier lekker met koffie en slagroomsoesjes
midi? Zijn soesjes er in verschillende maten dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
het waren midi soesjes hoor en ik eet niet zoveel
ja bij de super welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
midi? Zijn soesjes er in verschillende maten dan?
Ojeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
wel langer hoor....ga lekker ff winkelen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Alvast opwarmen kan geen kwaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef Tessio het volgende:
En dan is TBO2 nog niet eens begonnen...
Ik houd het toch maar bij de dag, past beter in mijn schemaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:21 schreef Tessio het volgende:
Ik ben er tegenwoordig meer in de nacht, hier dan.
neh heb eigenlijk alleen maar 3 armbandjes gekocht en die waren heul goedkoop....en gewone boodschappen....ennnnnnnnnnn ik heb net friet opquote:
frietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
neh heb eigenlijk alleen maar 3 armbandjes gekocht en die waren heul goedkoop....en gewone boodschappen....ennnnnnnnnnn ik heb net friet op![]()
ennnn...met een frikandelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
friet
Het is hier ook al bijna friet-avond
Quiche heb ik al 15 jaar niet gehad, maar spinazie en brie gaan er wel inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heb net mijn quiche op met spinazie en brie
Zonder meer lekker als lunch, oké, beetje late lunch!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef D. het volgende:
[..]
Quiche heb ik al 15 jaar niet gehad, maar spinazie en brie gaan er wel in
Ik lust alles op iedere tijdstipquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zonder meer lekker als lunch, oké, beetje late lunch!
damnnnnnnnnnnnnnnn jij was echt dronken hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie nu pas in dat ik alles in Jeroens topic heb zitten kliederen
Echt hèquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
damnnnnnnnnnnnnnnn jij was echt dronken he![]()
Zeg, nog gefeliciteerd hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt hè, ik ben vandaag ook niks meer waard
Heb ff een taalfoutje van je verbeterd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
neh heb eigenlijk alleen maar 3 armbandjes gekocht en die waren heul goedkoop....en gewone boodschappen....ennnnnnnnnnn ik heb net friet PATAT op![]()
Dank je wel, en gevierd dat ik het hebquote:
Ze heeft friet gehad, geen aardappelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ff een taalfoutje van je verbeterd.![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owja Eva was gisteren jarig...
GEFELICITEERD
![]()
Kan je nu nog doen als 30'er he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je welik heb me heerlijk misdragen
Wat leuk een bewegend beeld van jou....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
De buurman gaat vandaag in het eggies trouwen, maar vorige week was ook garpig om te doen..
Nog maar ff een keer dan.
Dan was dit mijn laatste jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan je nu nog doen als 30'er he?
Ja alleen word het wel minder getolereerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, als 40 +'er kan je je ook nog heel goed misdragen hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ff een taalfoutje van je verbeterd.![]()
dat op zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja alleen word het wel minder getolereerd![]()
Gelukkig zie ik er nog uit als een dertiger dat dan weer wel
En daar heb ik mooi tabak aan! (43)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja alleen word het wel minder getolereerd![]()
Gelukkig zie ik er nog uit als een dertiger dat dan weer wel
Je bent jong en dat onbezinnig dat gaat op mijn 39e er niet echt meer inquote:
Die voeren hier ook geen f*ck uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
ik ben toch maar aan het huishouden geslagen....heb eerst de katten aangekeken maar na een uur zaten ze nog terug te staren
Ze, mevrouw de spemmert, dat doen we hier niet hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 5 gewoon omdat het kan![]()
zegt ie weer mevrouw tegen mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze, mevrouw de spemmert, dat doen we hier niet he
Da's beleefd, zo ben ik opgevoedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
zegt ie weer mevrouw tegen me.........
Maar je hebt er zelf op gereageerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel...maar dan heb ik die net gemist
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
En als een 10-jarige het tegen jouw zegt ook, of valt het dan wel mee?
Da's terecht. Ben wel gekwetstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en verders zit ik me in een hoekje heel ernstig te schamen
![]()
Ik dacht dat je een beetje wrijven wel lekker zou vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee ga het er nog ff in wrijven....solly
![]()
...goed weer?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:06 schreef D. het volgende:
Meet Poes (links) en Kleine (poes)
[ afbeelding ]
Ik zei al dat daar niets te zien wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffffffffffffffffffffff...ik zal ook proberen een foto te plaatsen.....of had je ze al gezien op mn hyves?
ik zet hem wel helemaal open kan je ff kijken....want anders moet ik met photobucket aan de slag hier en daar hek geen zin inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna helemaal niets
Maar niet dingen als bijv. een blog die anderen wel kunnen zien.
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zet hem wel helemaal open kan je ff kijken....want anders moet ik met photobucket aan de slag hier en daar hek geen zin in
weet ik niet maar daar is de boel nu openquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?
ghehehehehe........mijn lieffiesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?
Ik heb Poes (mijn eerste) gevonden in het bos waar ik destijds woonde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...en ze is heel klein...ik heb dr van het asiel was ze te vondeling gelegd
Nee hoor, zat net te lezen dat Fok morgen down schijnt te zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:26 schreef Laysa het volgende:
ghehehe D is lost on Hyves....ga ik ff koffie zetten
Alvast veel plezier met je banquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:27 schreef Mike_Litoris het volgende:
Tvp
ach gossiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Poes (mijn eerste) gevonden in het bos waar ik destijds woonde.
Toen ik opstond 's morgens zag ik 3 kleine katjes voor het huis zitten. toen ik aangekleed was en naar buiten snelde zat er nog maar eentje. Die heb ik gehouden
neuh lekker laten gaan en de afstandsbediening naast je neerleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:34 schreef Kaat38 het volgende:
Vriend gaat biljarten, what to do, vastbinden?
doet ik, ik ga zielig zitten wezen tot een uur of negenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh lekker laten gaan en de afstandsbediening naast je neerleggen
zielig...welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...lekker genieten dat je ff kan doen wat jij wiltquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
doet ik, ik ga zielig zitten wezen tot een uur of negen
ja spooky hé....gelukkig ben ik morgen zowat heel de dag wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:57 schreef R0T29 het volgende:
Las alleen dat FOK! morgen down gaat... Geen streams, geen fok...dalijk moet ik nog IRL allerlei dingen gaan doen...
Ja heb zelf morgen ook genoeg te doen hoor. De wekelijkse boodschappen plicht roept onder andere weer. En in Scheveningen is het morgen vlaggetjesdag. Misschien dat ik daar eens even ga buurten want het weer schijnt ook aardig te worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja spooky hé....gelukkig ben ik morgen zowat heel de dag weg
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....zonnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja heb zelf morgen ook genoeg te doen hoor. De wekelijkse boodschappen plicht roept onder andere weer. En in Scheveningen is het morgen vlaggetjesdag. Misschien dat ik daar eens even ga buurten want het weer schijnt ook aardig te worden.
Zal je altijd zien... maar ja, zondag is FOK er weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....zonnnnnnnnnnnnnnen als ik zondag in de zon kan zitten gaat het natuurlijk weer regenen
das waar....maar ik wil Én zon....Én Fokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal je altijd zien... maar ja, zondag is FOK er weer.
Jij bent toch het zonnetje in huis van Fok.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....maar ik wil Én zon....Én Fok
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Jij bent toch het zonnetje in huis van Fok.
Ach ik lul maar wat joh, maar thanks for the compliment.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
...oe...das heel charmant om te zeggen
![]()
owquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ach ik lul maar wat joh, maar thanks for the compliment.
Geloof dat ik het verkeerd uitleg, ik bedoel dat ik me niet bewust ben dat het charmant overkomt.quote:
Dit soort dingen vergeet ik altijd,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja heb zelf morgen ook genoeg te doen hoor. De wekelijkse boodschappen plicht roept onder andere weer. En in Scheveningen is het morgen vlaggetjesdag. Misschien dat ik daar eens even ga buurten want het weer schijnt ook aardig te worden.
Hey, beetje laat, maar nog gefeliciteerd he!!! En je niet zo misdragen morgen op vlaggetjesdag als in je stamkroeg he!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dit soort dingen vergeet ik altijd,
thanx voor de tip
LOL...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hey, beetje laat, maar nog gefeliciteerd he!!! En je niet zo misdragen morgen op vlaggetjesdag als in je stamkroeg he!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef Laysa het volgende:
ja eva...niet weer strontje lazerus worden he
Dat kan je wel zeggen jaquote:
Achjee ik begin er een gewoonte van te maken om niet te eten, weer vergeten..quote:
Da's vast goed voor de lijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Achjee ik begin er een gewoonte van te maken om niet te eten, weer vergeten..
*snel maar wat in elkaar flanst
Veel succes goosquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef R0T29 het volgende:
Mensen mijn pokertournooi begint dus ben even (hopelijk lang) weg hier. Mocht ik jullie niet meer spreken. Prettig weekend en tot laterrrrr.
Het kan ook zijn dat ik over 10 minuten terug ben, dan ging m'n pokertournooi klote...
Succes!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef R0T29 het volgende:
Mensen mijn pokertournooi begint dus ben even (hopelijk lang) weg hier. Mocht ik jullie niet meer spreken. Prettig weekend en tot laterrrrr.
Het kan ook zijn dat ik over 10 minuten terug ben, dan ging m'n pokertournooi klote...
Denk je dat nou echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Als het heet wordt gaan ze er vast bij liggen
yep tussen het rooster inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe jij die er levend in dan? Of heb je ze op aparte manier een staande positie gegeven?
doeiiiiiiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Maar je mag je wel even aankleden hoor, dan praten we zo weer verder
ja......maar die van mij nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh Rudy zegt dat die gehacked kunnen worden
ja...oe wat zal jij lekker slapen vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds
Heb het ff opgenomen
Zo slaapverwekkend was het niet hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...oe wat zal jij lekker slapen vannacht
Als je het dan toch pakt, dan kun je er net zo goed wat van etenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:36 schreef Laysa het volgende:
ik ga maar ff wat te eten pakken
duhhhhhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het dan toch pakt, dan kun je er net zo goed wat van eten
ja ik ken toverheks al 3 jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Leuk ik heb vanmiddag meer dan 1 uur weer met Tessio aan de foon gehangen
Is de schuld van haar oudersquote:
Aan de telefoon geloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zij lijkt me ook heel erg leuk,
waar is ze eigenlijk?
dr huisje wordt verbouwd en ze heeft geen internet...maar jullie krijgen de groetjes en als allles af is komt ze gezellig weer mee kletsenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zij lijkt me ook heel erg leuk,
waar is ze eigenlijk?
is dat dan een vereiste?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
tjah.....taal is ook wel mijn ding....maarruh gaat dit topic nog ergens over?
Altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn worden die uiteraard besprokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
oh oke gaat het over een bunker dan?
bunkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
oh oke gaat het over een bunker dan?
Ik mis haar eigenlijk wel, wat moet je anders zonder internet moet je toch de andere communicatie middel gebruikenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr huisje wordt verbouwd en ze heeft geen internet...maar jullie krijgen de groetjes en als allles af is komt ze gezellig weer mee kletsen...en ze is een schat.....ze is echt een hele goede vriendin
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mis haar eigenlijk wel, wat moet je anders zonder internet moet je toch de andere communicatie middel gebruiken
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
neuh...maar ze is ook erg moe...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?
Of een mooie telefoon met internetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?
Hoiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
We bunkeren wat af, kippetjes, haring, brie, biefstuk
Oja, ik heb ook brie gekochtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
We bunkeren wat af, kippetjes, haring, brie, biefstuk
Maar dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een tosti, doen altijd makkelijk op vrijdag.
Volgende keer gewoon even een stukkie terug lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Liep de kaasafdeling voorbij, zocht naar de Camenbert, oja die ligt een stukje terug, nah laat maar, maar heb nu spijt.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon even een stukkie terug lopen
Ohhh nu krijg ik ook weer trek, doe ze altijd gewoon in de koekenpan bakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, lekker hoor met kaas, ui, tomaat, ham, kreeg mijn tosti ijzer met moeite dicht
Maar dat is ook lekker, doet mijn dochter ook nog steeds, btje boter in de pan. Mijn mams maakte die vroeger voor mij, voordat het tosti ijzer en tosti apparaat er waren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh nu krijg ik ook weer trek, doe ze altijd gewoon in de koekenpan bakken
Nou word ik misselijk tosti en een haring gaan niet samen in mijn gedachte.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een tosti, doen altijd makkelijk op vrijdag.
Neeeje, zo houden we het Bunkertopic in leven. Je kunt Bunker, bunkeren natuurlijk op meer manieren uitleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we kunnen beter gaan verhuizen naar een eettopic
Heerlijk zijn ze, wel een stuk vetter dan met zo'n tostiijzer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dat is ook lekker, doet mijn dochter ook nog steeds, btje boter in de pan. Mijn mams maakte die vroeger voor mij, voordat het tosti ijzer en tosti apparaat er waren.
*nog steeds aan het waterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
pff ben ik blij dat ik net wat heb gegeten...* richting keuken om een sjuutje malibu te maken
Lekker hè, oud brood, in de melk "wentelen" bakken en dan met suiker bestrooien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk zijn ze, wel een stuk vetter dan met zo'n tostiijzer.
Mijn moeder maakte vroeger wentelteefjes als ik dan uit school kwam rook de hele keuken zo
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeeje, zo houden we het Bunkertopic in leven. Je kunt Bunker, bunkeren natuurlijk op meer manieren uitleggen
Precies en niet de kaneel vergetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker hè, oud brood, in de melk "wentelen" bakken en dan met suiker bestrooien.
Nou echt joh nog steeds gewoonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met die kater![]()
rijmt ook nog
Dan heb je behoorlijk gezopen dame, als je er nu nog last van hebt. Ach je bent maar een keer jarig per jaar (gelukkig voor jou) kun je weer een heel jaar bijkomen.quote:
Ik was weer even op Twitterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig, iedereen tosti's en wentelteefjes aan het bakken?
Sorryquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie het zonder mij over eten te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |