Altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
tjah.....taal is ook wel mijn ding....maarruh gaat dit topic nog ergens over?
Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn worden die uiteraard besprokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
oh oke gaat het over een bunker dan?
bunkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
oh oke gaat het over een bunker dan?
Ik mis haar eigenlijk wel, wat moet je anders zonder internet moet je toch de andere communicatie middel gebruikenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr huisje wordt verbouwd en ze heeft geen internet...maar jullie krijgen de groetjes en als allles af is komt ze gezellig weer mee kletsen...en ze is een schat.....ze is echt een hele goede vriendin
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mis haar eigenlijk wel, wat moet je anders zonder internet moet je toch de andere communicatie middel gebruiken
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
tjah.....taal is ook wel mijn ding....maarruh gaat dit topic nog ergens over?
neuh...maar ze is ook erg moe...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?
Of een mooie telefoon met internetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?
Hoiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
We bunkeren wat af, kippetjes, haring, brie, biefstuk
Oja, ik heb ook brie gekochtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
We bunkeren wat af, kippetjes, haring, brie, biefstuk
Maar dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een tosti, doen altijd makkelijk op vrijdag.
Volgende keer gewoon even een stukkie terug lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Liep de kaasafdeling voorbij, zocht naar de Camenbert, oja die ligt een stukje terug, nah laat maar, maar heb nu spijt.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon even een stukkie terug lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |