Altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
tjah.....taal is ook wel mijn ding....maarruh gaat dit topic nog ergens over?
Zodra er nieuwe ontwikkelingen zijn worden die uiteraard besprokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
oh oke gaat het over een bunker dan?
bunkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:26 schreef ericahysterica het volgende:
oh oke gaat het over een bunker dan?
Ik mis haar eigenlijk wel, wat moet je anders zonder internet moet je toch de andere communicatie middel gebruikenquote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dr huisje wordt verbouwd en ze heeft geen internet...maar jullie krijgen de groetjes en als allles af is komt ze gezellig weer mee kletsen...en ze is een schat.....ze is echt een hele goede vriendin
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mis haar eigenlijk wel, wat moet je anders zonder internet moet je toch de andere communicatie middel gebruiken
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
tjah.....taal is ook wel mijn ding....maarruh gaat dit topic nog ergens over?
neuh...maar ze is ook erg moe...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?
Of een mooie telefoon met internetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ze geen draadloos netwerk in de buurt?
Hoiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
We bunkeren wat af, kippetjes, haring, brie, biefstuk
Oja, ik heb ook brie gekochtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
We bunkeren wat af, kippetjes, haring, brie, biefstuk
Maar dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een tosti, doen altijd makkelijk op vrijdag.
Volgende keer gewoon even een stukkie terug lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Liep de kaasafdeling voorbij, zocht naar de Camenbert, oja die ligt een stukje terug, nah laat maar, maar heb nu spijt.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon even een stukkie terug lopen
Ohhh nu krijg ik ook weer trek, doe ze altijd gewoon in de koekenpan bakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zeker weten, lekker hoor met kaas, ui, tomaat, ham, kreeg mijn tosti ijzer met moeite dicht
Maar dat is ook lekker, doet mijn dochter ook nog steeds, btje boter in de pan. Mijn mams maakte die vroeger voor mij, voordat het tosti ijzer en tosti apparaat er waren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ohhh nu krijg ik ook weer trek, doe ze altijd gewoon in de koekenpan bakken
Nou word ik misselijk tosti en een haring gaan niet samen in mijn gedachte.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een tosti, doen altijd makkelijk op vrijdag.
Neeeje, zo houden we het Bunkertopic in leven. Je kunt Bunker, bunkeren natuurlijk op meer manieren uitleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
we kunnen beter gaan verhuizen naar een eettopic
Heerlijk zijn ze, wel een stuk vetter dan met zo'n tostiijzer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar dat is ook lekker, doet mijn dochter ook nog steeds, btje boter in de pan. Mijn mams maakte die vroeger voor mij, voordat het tosti ijzer en tosti apparaat er waren.
*nog steeds aan het waterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:58 schreef Laysa het volgende:
pff ben ik blij dat ik net wat heb gegeten...* richting keuken om een sjuutje malibu te maken
Lekker hè, oud brood, in de melk "wentelen" bakken en dan met suiker bestrooien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heerlijk zijn ze, wel een stuk vetter dan met zo'n tostiijzer.
Mijn moeder maakte vroeger wentelteefjes als ik dan uit school kwam rook de hele keuken zo
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeeje, zo houden we het Bunkertopic in leven. Je kunt Bunker, bunkeren natuurlijk op meer manieren uitleggen
Precies en niet de kaneel vergetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lekker hè, oud brood, in de melk "wentelen" bakken en dan met suiker bestrooien.
Nou echt joh nog steeds gewoonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek met die kater![]()
rijmt ook nog
Dan heb je behoorlijk gezopen dame, als je er nu nog last van hebt. Ach je bent maar een keer jarig per jaar (gelukkig voor jou) kun je weer een heel jaar bijkomen.quote:
Ik was weer even op Twitterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het rustig, iedereen tosti's en wentelteefjes aan het bakken?
Sorryquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
Zitten jullie het zonder mij over eten te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |