Zal je altijd zien... maar ja, zondag is FOK er weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....zonnnnnnnnnnnnnnen als ik zondag in de zon kan zitten gaat het natuurlijk weer regenen
das waar....maar ik wil Én zon....Én Fokquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:06 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zal je altijd zien... maar ja, zondag is FOK er weer.
Jij bent toch het zonnetje in huis van Fok.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....maar ik wil Én zon....Én Fok
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Jij bent toch het zonnetje in huis van Fok.
Ach ik lul maar wat joh, maar thanks for the compliment.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
...oe...das heel charmant om te zeggen
![]()
owquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:22 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ach ik lul maar wat joh, maar thanks for the compliment.
Geloof dat ik het verkeerd uitleg, ik bedoel dat ik me niet bewust ben dat het charmant overkomt.quote:
Dit soort dingen vergeet ik altijd,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja heb zelf morgen ook genoeg te doen hoor. De wekelijkse boodschappen plicht roept onder andere weer. En in Scheveningen is het morgen vlaggetjesdag. Misschien dat ik daar eens even ga buurten want het weer schijnt ook aardig te worden.
Hey, beetje laat, maar nog gefeliciteerd he!!! En je niet zo misdragen morgen op vlaggetjesdag als in je stamkroeg he!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dit soort dingen vergeet ik altijd,
thanx voor de tip
LOL...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hey, beetje laat, maar nog gefeliciteerd he!!! En je niet zo misdragen morgen op vlaggetjesdag als in je stamkroeg he!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:34 schreef Laysa het volgende:
ja eva...niet weer strontje lazerus worden he
Dat kan je wel zeggen jaquote:
Achjee ik begin er een gewoonte van te maken om niet te eten, weer vergeten..quote:
Da's vast goed voor de lijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Achjee ik begin er een gewoonte van te maken om niet te eten, weer vergeten..
*snel maar wat in elkaar flanst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |