Heb ff een taalfoutje van je verbeterd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
neh heb eigenlijk alleen maar 3 armbandjes gekocht en die waren heul goedkoop....en gewone boodschappen....ennnnnnnnnnn ik heb net friet PATAT op![]()
Dank je wel, en gevierd dat ik het hebquote:
Ze heeft friet gehad, geen aardappelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ff een taalfoutje van je verbeterd.![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owja Eva was gisteren jarig...
GEFELICITEERD
![]()
Kan je nu nog doen als 30'er he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je welik heb me heerlijk misdragen
Wat leuk een bewegend beeld van jou....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
De buurman gaat vandaag in het eggies trouwen, maar vorige week was ook garpig om te doen..
Nog maar ff een keer dan.
Dan was dit mijn laatste jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan je nu nog doen als 30'er he?
Ja alleen word het wel minder getolereerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joh, als 40 +'er kan je je ook nog heel goed misdragen hoor![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb ff een taalfoutje van je verbeterd.![]()
dat op zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja alleen word het wel minder getolereerd![]()
Gelukkig zie ik er nog uit als een dertiger dat dan weer wel
En daar heb ik mooi tabak aan! (43)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja alleen word het wel minder getolereerd![]()
Gelukkig zie ik er nog uit als een dertiger dat dan weer wel
Je bent jong en dat onbezinnig dat gaat op mijn 39e er niet echt meer inquote:
Die voeren hier ook geen f*ck uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef Laysa het volgende:
ik ben toch maar aan het huishouden geslagen....heb eerst de katten aangekeken maar na een uur zaten ze nog terug te staren
Ze, mevrouw de spemmert, dat doen we hier niet hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:34 schreef Laysa het volgende:
whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 5 gewoon omdat het kan![]()
zegt ie weer mevrouw tegen mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze, mevrouw de spemmert, dat doen we hier niet he
Da's beleefd, zo ben ik opgevoedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
zegt ie weer mevrouw tegen me.........
Maar je hebt er zelf op gereageerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel...maar dan heb ik die net gemist
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
En als een 10-jarige het tegen jouw zegt ook, of valt het dan wel mee?
Da's terecht. Ben wel gekwetstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en verders zit ik me in een hoekje heel ernstig te schamen
![]()
Ik dacht dat je een beetje wrijven wel lekker zou vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee ga het er nog ff in wrijven....solly
![]()
...goed weer?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:06 schreef D. het volgende:
Meet Poes (links) en Kleine (poes)
[ afbeelding ]
Ik zei al dat daar niets te zien wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffffffffffffffffffffff...ik zal ook proberen een foto te plaatsen.....of had je ze al gezien op mn hyves?
ik zet hem wel helemaal open kan je ff kijken....want anders moet ik met photobucket aan de slag hier en daar hek geen zin inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna helemaal niets
Maar niet dingen als bijv. een blog die anderen wel kunnen zien.
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zet hem wel helemaal open kan je ff kijken....want anders moet ik met photobucket aan de slag hier en daar hek geen zin in
weet ik niet maar daar is de boel nu openquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?
ghehehehehe........mijn lieffiesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |