Wie heeft hem nu en wat was het?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
vroeger...had ik een heuse Brood aan de muur hangen...maar hij mocht niet mee
What ever, blijft een mooie vrouw en mooie foto.quote:
Niet mee waar naartoe?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
ja ach het was me de fuss niet waard.....ik was opgelucht dat ik weg kon....en ik nam de auto meequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet mee waar naartoe?
Edit: Kut exen.
Ik heb brood in de kastquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
Oh die, een litho?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn ex......die heeft um.....en het was brood in een raket....of vliegtuig
Deze?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
mn ex......die heeft um.....en het was brood in een raket....of vliegtuig
En het is ook niet van Topic Kat, maar van MMquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Spooky4u het volgende:
das geen cap. das gewoon een plaatje
en wat ga je straks eten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niets natuurlijk, ik smeer het meestal pas als ik het op wil eten
Mooie kunst!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
What ever, blijft een mooie vrouw en mooie foto.
hoe cool was die vent he...geweldig...schijt aan alles en iedereen.....en maar lekker kliederenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Een keer met een vriend van me meegegaan naar het atelier van Brood boven Dante, om onderhands een schilderij voor zijn vriend te kopen. Heel bijzondere ervaring om Brood dat schilderij te zien maken, geheel naar wens.
"En is het niet naar de smaak van je vriend, kom je gewoon terug en dan verf ik er iets anders overheen."
Liepen we met een vers brood over straat en de tram in.
Als er nog een rekening openstond flanste hij liever wat in elkaar dan dat hij de acceptgiro invulde (van horen zeggen).quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Een keer met een vriend van me meegegaan naar het atelier van Brood boven Dante, om onderhands een schilderij voor zijn vriend te kopen. Heel bijzondere ervaring om Brood dat schilderij te zien maken, geheel naar wens.
"En is het niet naar de smaak van je vriend, kom je gewoon terug en dan verf ik er iets anders overheen."
Mooi verhaal Cc. Hoe cool was Brood, cool toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Brood was vooral zichzelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi verhaal Cc. Hoe cool was Brood, cool toch?
zo zijn zequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef D. het volgende:
Eet ik een haring, komt Poes langs, ik bied haar het staartstuk aan maar ze hoeft niets.
Ben ik tanken, kom ik terug, blijkt Kleine het wel te lusten (getuige de opengescheurde papieren en het staartstuk op de grond)
Dus dat. Ben een absolute Broodfan.quote:
Huh? Brood heeft alleen dochters, Holly, Lola en een aangenomen dochter Brenda.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Gisteren op programma gemist Brood"s zoon gezien "Over vaders en zoons"
Heb het progamma ook gezien.was trouwens al eens op t.v.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Neen, hij heeft ook een zoon, en die was best trots op zijn vader,quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Brood heeft alleen dochters, Holly, Lola en een aangenomen dochter Brenda.
Volgens mij is slechts 1 meisje zijn biologische dochter, 1 van iemand anders en 1 geaddopteerd en daarnaast heeft hij nog een zoon bij een ex-miss groningen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat merk je wel ...when you get there...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Whoohoo
Hoeveel punten moet ik nog tot de kaart vol is?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat merk je wel ...when you get there...
ik dacht niet aan iets anders....jij duidelijk welquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit vol goede plannen
Zakelijk gezien bedoel ik he
Ik wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dach niet aan iets anders....jij duidelijk wel
maar daardoor leg je nu net nadruk op het andere...waar ik niet aan dachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel?
Ik verduidelijkte nog wel het enige waaraan ik dacht
Welk andere?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar daardoor leg je nu net nadruk op het andere...waar ik niet aan dacht
Thanx Manu, wat een bizar verhaal zeg. Je eerste kind niet erkennen omdat het een jongen is en vervolgens de meisjes in zijn hart sluiten. Respect voor Marcel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij is slechts 1 meisje zijn biologische dochter, 1 van iemand anders en 1 geaddopteerd en daarnaast heeft hij nog een zoon bij een ex-miss groningen....
http://player.omroep.nl/?aflid=9557382
owquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten we ons daar maar bij neerleggen
Figuurlijk he
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mooiiiiii het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
beequeen Herman's zoon is Marcel Buissink en had sinds een paar jaar contact met zijnquote:
Ik heb het programma via de link van Manu zojuist bekeken. Steun en toeverlaat...nah, eerder een iets van, nou ja, Koos is er en dan zal het wel goed gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:33 schreef tuinfluiter het volgende:
beequeen Herman's zoon Marcel Buissink is een dertiger en had sinds een paar
jaar contact met zijn vader Herman Brood en werd zijn chauffeur, steun en toeverlaat.
Hermans leven 35 jaar geleden, liet weinig ruimte voor het opvoeden van een kind en het
was Hermans manager Koos van Dijk die zich jarenlang vaderlijk ontfermde over Marcel.
Ja Koos lijkt me ook een geweldige man, ander woord kan ik niet bedenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
Geweldige man die Koos, kan niet anders zeggen.
Dat circus verhaal deed me bijna huilen.
Oh, jij zit te wachten opquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef D. het volgende:
Maareh, is het nu niet meer tijd voor avondeten dan voor Brood?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jij zit te wachten op![]()
![]()
![]()
![]()
. Mooi, dan ben ik weg.
Doen! Fijne avond fluitertje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja Koos lijkt me ook een geweldige man, ander woord kan ik niet bedenken.
Circus verhaal ?, goed ik ga ook even kijken via de link van Manu.
Wie voetballen er?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:05 schreef mooiiiiii het volgende:
Hoi hoi ,ook voetbal op de achtergrond?
ja maar de andere 3 in de poule nog nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef D. het volgende:
Ik meende trouwens dat Nederland al klaar was voor het WK/EK?
Ah, dus 'wij' doen het voor 'hen'quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar de andere 3 in de poule nog niet
Jij belt wat af zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe....ik was bellen......anders had ik het zo gedaan
ja goed zijn ''wij'' hequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus 'wij' doen het voor 'hen'
Waarschijnlijk met een B-team?
nee nu niet meerquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je toch nog steeds aan de telefoon?
En 1-0 door Ooijerquote:
Roseetje erbijquote:
zie bovenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie het punt ook niet, ik zei 3-0
Al lijkt het meer op waterpolol.
O medicijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
diclofenac en drank...dat schuurt zo lekker de maag
Is het al 3-0 heb ik gemist ha haquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie het punt ook niet, ik zei 3-0
Al lijkt het meer op waterpolol.
*nog steeds bezig isquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef D. het volgende:
*ff een printer aansluiten is
Ben je in igv van de straatquote:
ja ..oeh...Dtje zomaar los op straat...dat kan niet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen dan
Laysa kom op hee, hoe lang ben je al niet bij de Mac geweest?quote:
nou...ff denken...euhm....sinds....sinds.........euhm.......november vorig jaar give or takequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa kom op hee, hoe lang ben je al niet bij de Mac geweest?
Geniet er nog maar van, volgende week is ie er niet meer las ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dan wordt het weer eens hoog tijd![]()
Dit is de CBO, een kipburger, met bacon, gefrituurde uitjes, plakkie kaas en een lekker sausje.
[ afbeelding ]
Jah heerlijk met wat hete saus er overheenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker Leuk he![]()
Je zou hem zo op vreten
Ik heb nog Broodje Unoxquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker Leuk he![]()
Je zou hem zo op vreten
doe dan maar nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog Broodje Unox
Ook een soort Hot dog eigenlijk
Maar dat past niet in mijn 'dieet' nu
De Salsa komt weer terugquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik ga niet naar de mac voor die tijd.....en ik neem als ik ga altijd en alleen een bic mac...en kipnuggets.....en cheeseburger....en een mcflurry
dat allemaal in ene keerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik ga niet naar de mac voor die tijd.....en ik neem als ik ga altijd en alleen een bic mac...en kipnuggets.....en cheeseburger....en een mcflurry
Of om mee te gooienquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ook taart is te callorierijk nu
alhoewel, om op te zitten kan natuurlijk wel
Dan ga ik toch even voyeuren in je foboquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
Voor welke tijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog ff houdbaar
Ze hebben trouwens de broodjes aangepast
Ik heb al een foto van mijn auto geprintquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ga je nu als eerst uitprinten?
wantquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga ik toch even voyeuren in je fobo
Jottum tis een heus feest daar bij jouquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van mijn auto geprint
In de Set-up vroegen ze om een voorbeeldfoto, dus kon het niet laten
En een document wat ik morgen in Eindhoven nodig heb
Dat laatste was ook de reden voor de installatie
Er een bakje Mexican salsa chips bij pakt.quote:
Ik eet dat wel in 1 keerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh dat lukt me niet hoor...dus verdeeld over die 4 x per jaar eet ik datte
Eén van mijn grootste wensen, een taartengevechtquote:
ja jouw schuldquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er een bakje Mexican salsa chips bij pakt.
Het gaat hier altijd over eten als ik er ben
Oow ik schrok al, ik ga daar eigenlijk nooit naar toe terwijl ik er zo 2 op loopafstand heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh dat lukt me niet hoor...dus verdeeld over die 4 x per jaar eet ik datte
ik ook niet.........ja vorig najaar best wel ineens maar dat was niet mijn schuld.......quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik schrok al, ik ga daar eigenlijk nooit naar toe terwijl ik er zo 2 op loopafstand heb.
Dat moet toch mogelijk zijn dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van mijn grootste wensen, een taartengevecht![]()
Lijkt me echt geweldig
mini dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
eerst zaten er pistoletjes bij, nu een soort embryo/pistoletjewannabee's
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn ze gekrompenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar jij bent een mandie kan het hebben
Geweldigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
oehhhhhhhhhhhhhhhh zullen we met zn alle afspreken en dan taartgevecht houden....met slagroom![]()
Het trekt mij gewoonweg niet, er zijn zoveel andere lekker eethuisjes dat ik daar altijd voorbij loopquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook niet.........ja vorig najaar best wel ineens maar dat was niet mijn schuld.......
was het leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En weer terug van 't korte kroeguitstapje.
Mijn kinderen sleuren me altijd mee naar binnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het trekt mij gewoonweg niet, er zijn zoveel andere lekker eethuisjes dat ik daar altijd voorbij loop
Huisgenoot gaat er morgen vandoor (als in definitief) dus ff biertje gedronken in de slechtste kroeg van Rotterdamquote:
Kon je de trap nog op?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
dat doe je goed zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet wel eten hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nou toch even nietzijn je eigen woorden heur
Morgen weer vroeg werkenquote:
tja ik heb geen kinderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen sleuren me altijd mee naar binnen
Dat doen mijn kinderen nou nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen sleuren me altijd mee naar binnen
Wat sneu voor die kroegbaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huisgenoot gaat er morgen vandoor (als in definitief) dus ff biertje gedronken in de slechtste kroeg van Rotterdam. Ze zijn al failliet, volgende week sluiten ze
. Was op zich prima
.
6:45quote:
ik dacht dat je door de weeks in nijmegen zatquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huisgenoot gaat er morgen vandoor (als in definitief) dus ff biertje gedronken in de slechtste kroeg van Rotterdam. Ze zijn al failliet, volgende week sluiten ze
. Was op zich prima
.
En even geen Mac meer, want daar word je op zeker dik vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet wel eten hoor
Op avondeten bezuinig ik niet.
Ik neem alleen geen tussendoortjes meer en eet wat minder brood
Andersom, in 't weekend in Nijmegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik dacht dat je door de weeks in nijmegen zat...maar rotterdam dus.....en hoezo maar 1 biertje.....
Dat valt best mee hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En even geen Mac meer, want daar word je op zeker dik van![]()
Dat heb ik toen gezien bij die docu over de Mac Donalds
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat doen mijn kinderen nou nooit
Ow wacht, die heb ik ook niet. Neem ik aan tenminste
Als je vrijdag vrij bent welquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef evaxsis het volgende:
Yep ik ook, daarna ga ik wel de kroeg in met een paar vrienden dus dat is dan weer wel leuk
oeh dus een geboren en getogen nijmegenaar niks geen importquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Andersom, in 't weekend in Nijmegen. Omdat ik moet werken, dat gaat niet prettig met een kater
.
Nou ja, oosterhout, maar dat kent niemandquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef Laysa het volgende:
oeh dus een geboren en getogen nijmegenaar niks geen import
ikke wel....daar heb je dr 3 van in nederland en ik heb er een ex wonenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou ja, oosterhout, maar dat kent niemand.
Lekker hčquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk aan je...terwijl ik me dan nog heerlijk omdraai en zo rond een uur of 10 opsta
Oosterwat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je die docufilm niet gezien dan, ben daar toen wel aardig van geschrokken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor
Kijk maar op de calloriewijzer op de site
slaap lekker pptjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed ik ga dus pitten, slaap wel allen
Ciao Pietje, a domaniquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja dat zag ik op hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, moet morgen wel even mijn verjaring vieren
Welterustenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je moet niet geloven wat je allemaal op tv ziet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heb je die docufilm niet gezien dan, ben daar toen wel aardig van geschrokken.
Trusten Pietjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doen wequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Af en toe kom ik daarquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij werd toch daadwerkelijk een stuk dikker en minder vitaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet niet geloven wat je allemaal op tv ziet hoor
Hey ben je jarig morgen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, moet morgen wel even mijn verjaring vieren
Jeroen is in zijn eigen topic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat is Jeroen geweesten wanneer is zijn feestje in Frankrijk?
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat is Jeroen geweesten wanneer is zijn feestje in Frankrijk?
Allemaal nepquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hij werd toch daadwerkelijk een stuk dikker en minder vitaal
Jezus maar dat houd ik toch allemaal niet meer bij, al die andere topicsquote:
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik word alweer een jaartje ouderdus ga morgen maar is ff flink doorzakken
Doen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jezus maar dat houd ik toch allemaal niet meer bij, al die andere topics![]()
Maar als hij daar nu is wil ik wel even om het hoekje kijken
Nee, ook dat niet, maar ik heb zelf geen hyves.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Volgens mij weet Tessio dat heel niet dat ik dat heb
Ik heb maar 1 foto dezelfde als deze hier,quote:
Ook als ik inlog zie ik niet allesquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat je geen hyver bent.....zet ik hem toch open voor iedereen....mn hyves dan he
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Allemaal nep
Er is ook een docu die precies het tegenovergestelde laat zien
Ah, die ken ik welquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met een orgasme buiten de bebouwde kom van Oosterhout
ow....ik heb alles open voor hyvers hoor....ennnnnnnnnnnnnnnn busted meneer Dquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 foto dezelfde als deze hier,
deze heyves account was alleen aangemaakt omdat ik iemand zijn foto wilde hebben![]()
maar je mag mij gerust toevoegen daar ben ik ook evaxsis
Weet zo de naam niet, maar als je me er morgen even aan helpt denken ga ik ff op zoekquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oehh gaarne een linkje van een torrent![]()
Welke?quote:Trouwens ben nu ook een luisterboek aan het downloaden even kijken of ik dat ook kan waarderen.
Nog bedankt voor alle steun!!!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je dat komt vast en zeker goed!
whaaaaaaa nee dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben benieuwd of Jeroen een topic voor zichzelf gaat openen
Zo is dat, anders kan je altijd nog komen twitterenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, ook dat niet, maar ik heb zelf geen hyves.
Als ik je wil vinden vind ik je toch wel.![]()
We zijn haast hyves vriendjes,kijk maarquote:
Er is nog een topic van Jeroen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Bij deze gefeliciteerd en maak er een mooie party van!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja ik word alweer een jaartje ouderdus ga morgen maar is ff flink doorzakken
Is beter,duidelijkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Deisyy het volgende:
Doe ik ook niks mee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo is dat, anders kan je altijd nog komen twitteren![]()
Dat ik ook al niet gebruik
Ik heb ook geen hyves, ik heb alleen een inlogmogelijkheidquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....ik heb alles open voor hyvers hoor....ennnnnnnnnnnnnnnn busted meneer D...jij had toch geen hyves
![]()
![]()
...dus meld je maar gezellig ff als '' vriendje'' aan dan kan ook jij '' alles'' zien
liege beestquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hyves, ik heb alleen een inlogmogelijkheid
Vind het wel leuk dat je er nog bent hoor.De rest laat niks van zich horen buiten jij en Jeroen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Bij deze gefeliciteerd en maak er een mooie party van!
Hoi hoiquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:03 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo is dat, anders kan je altijd nog komen twitteren![]()
Dat ik ook al niet gebruik
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vind het wel leuk dat je er nog bent hoor.De rest laat niks van zich horen buiten jij en Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |