Voor welke tijdquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik ga niet naar de mac voor die tijd.....en ik neem als ik ga altijd en alleen een bic mac...en kipnuggets.....en cheeseburger....en een mcflurry
wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zijn nog ff houdbaar
Ze hebben trouwens de broodjes aangepast
Ik heb al een foto van mijn auto geprintquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ga je nu als eerst uitprinten?
wantquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan ga ik toch even voyeuren in je fobo
Jottum tis een heus feest daar bij jouquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al een foto van mijn auto geprint
In de Set-up vroegen ze om een voorbeeldfoto, dus kon het niet laten
En een document wat ik morgen in Eindhoven nodig heb
Dat laatste was ook de reden voor de installatie
Er een bakje Mexican salsa chips bij pakt.quote:
Ik eet dat wel in 1 keerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh dat lukt me niet hoor...dus verdeeld over die 4 x per jaar eet ik datte
Eén van mijn grootste wensen, een taartengevechtquote:
ja jouw schuldquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er een bakje Mexican salsa chips bij pakt.
Het gaat hier altijd over eten als ik er ben
Oow ik schrok al, ik ga daar eigenlijk nooit naar toe terwijl ik er zo 2 op loopafstand heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh dat lukt me niet hoor...dus verdeeld over die 4 x per jaar eet ik datte
ik ook niet.........ja vorig najaar best wel ineens maar dat was niet mijn schuld.......quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow ik schrok al, ik ga daar eigenlijk nooit naar toe terwijl ik er zo 2 op loopafstand heb.
Dat moet toch mogelijk zijn dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van mijn grootste wensen, een taartengevecht![]()
Lijkt me echt geweldig
mini dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
eerst zaten er pistoletjes bij, nu een soort embryo/pistoletjewannabee's
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn ze gekrompenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan dat jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar jij bent een mandie kan het hebben
Geweldigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
oehhhhhhhhhhhhhhhh zullen we met zn alle afspreken en dan taartgevecht houden....met slagroom![]()
Het trekt mij gewoonweg niet, er zijn zoveel andere lekker eethuisjes dat ik daar altijd voorbij loopquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ook niet.........ja vorig najaar best wel ineens maar dat was niet mijn schuld.......
was het leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
En weer terug van 't korte kroeguitstapje.
Mijn kinderen sleuren me altijd mee naar binnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het trekt mij gewoonweg niet, er zijn zoveel andere lekker eethuisjes dat ik daar altijd voorbij loop
Huisgenoot gaat er morgen vandoor (als in definitief) dus ff biertje gedronken in de slechtste kroeg van Rotterdamquote:
Kon je de trap nog op?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
dat doe je goed zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik moet wel eten hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nou toch even nietzijn je eigen woorden heur
Morgen weer vroeg werkenquote:
tja ik heb geen kinderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen sleuren me altijd mee naar binnen
Dat doen mijn kinderen nou nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen sleuren me altijd mee naar binnen
Wat sneu voor die kroegbaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Huisgenoot gaat er morgen vandoor (als in definitief) dus ff biertje gedronken in de slechtste kroeg van Rotterdam. Ze zijn al failliet, volgende week sluiten ze
. Was op zich prima
.
6:45quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |