En 1-0 door Ooijerquote:
Roseetje erbijquote:
zie bovenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie het punt ook niet, ik zei 3-0
Al lijkt het meer op waterpolol.
O medicijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
diclofenac en drank...dat schuurt zo lekker de maag
Is het al 3-0 heb ik gemist ha haquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie het punt ook niet, ik zei 3-0
Al lijkt het meer op waterpolol.
*nog steeds bezig isquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef D. het volgende:
*ff een printer aansluiten is
Ben je in igv van de straatquote:
ja ..oeh...Dtje zomaar los op straat...dat kan niet hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen dan
Laysa kom op hee, hoe lang ben je al niet bij de Mac geweest?quote:
nou...ff denken...euhm....sinds....sinds.........euhm.......november vorig jaar give or takequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laysa kom op hee, hoe lang ben je al niet bij de Mac geweest?
Geniet er nog maar van, volgende week is ie er niet meer las ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Dan wordt het weer eens hoog tijd![]()
Dit is de CBO, een kipburger, met bacon, gefrituurde uitjes, plakkie kaas en een lekker sausje.
[ afbeelding ]
Jah heerlijk met wat hete saus er overheenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker Leuk he![]()
Je zou hem zo op vreten
Ik heb nog Broodje Unoxquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker Leuk he![]()
Je zou hem zo op vreten
doe dan maar nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog Broodje Unox
Ook een soort Hot dog eigenlijk
Maar dat past niet in mijn 'dieet' nu
De Salsa komt weer terugquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik ga niet naar de mac voor die tijd.....en ik neem als ik ga altijd en alleen een bic mac...en kipnuggets.....en cheeseburger....en een mcflurry
dat allemaal in ene keerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
ik ga niet naar de mac voor die tijd.....en ik neem als ik ga altijd en alleen een bic mac...en kipnuggets.....en cheeseburger....en een mcflurry
Of om mee te gooienquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ook taart is te callorierijk nu
alhoewel, om op te zitten kan natuurlijk wel
Dan ga ik toch even voyeuren in je foboquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |