Wie heeft hem nu en wat was het?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
vroeger...had ik een heuse Brood aan de muur hangen...maar hij mocht niet mee
What ever, blijft een mooie vrouw en mooie foto.quote:
Niet mee waar naartoe?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
ja ach het was me de fuss niet waard.....ik was opgelucht dat ik weg kon....en ik nam de auto meequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet mee waar naartoe?
Edit: Kut exen.
Ik heb brood in de kastquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:21 schreef Laysa het volgende:
Oh die, een litho?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
mn ex......die heeft um.....en het was brood in een raket....of vliegtuig
Deze?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef Laysa het volgende:
mn ex......die heeft um.....en het was brood in een raket....of vliegtuig
En het is ook niet van Topic Kat, maar van MMquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Spooky4u het volgende:
das geen cap. das gewoon een plaatje
en wat ga je straks eten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niets natuurlijk, ik smeer het meestal pas als ik het op wil eten
Mooie kunst!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:24 schreef beequeen het volgende:
What ever, blijft een mooie vrouw en mooie foto.
hoe cool was die vent he...geweldig...schijt aan alles en iedereen.....en maar lekker kliederenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Een keer met een vriend van me meegegaan naar het atelier van Brood boven Dante, om onderhands een schilderij voor zijn vriend te kopen. Heel bijzondere ervaring om Brood dat schilderij te zien maken, geheel naar wens.
"En is het niet naar de smaak van je vriend, kom je gewoon terug en dan verf ik er iets anders overheen."
Liepen we met een vers brood over straat en de tram in.
Als er nog een rekening openstond flanste hij liever wat in elkaar dan dat hij de acceptgiro invulde (van horen zeggen).quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Een keer met een vriend van me meegegaan naar het atelier van Brood boven Dante, om onderhands een schilderij voor zijn vriend te kopen. Heel bijzondere ervaring om Brood dat schilderij te zien maken, geheel naar wens.
"En is het niet naar de smaak van je vriend, kom je gewoon terug en dan verf ik er iets anders overheen."
Mooi verhaal Cc. Hoe cool was Brood, cool toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Copycat het volgende:
Brood was vooral zichzelf.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi verhaal Cc. Hoe cool was Brood, cool toch?
zo zijn zequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef D. het volgende:
Eet ik een haring, komt Poes langs, ik bied haar het staartstuk aan maar ze hoeft niets.
Ben ik tanken, kom ik terug, blijkt Kleine het wel te lusten (getuige de opengescheurde papieren en het staartstuk op de grond)
Dus dat. Ben een absolute Broodfan.quote:
Huh? Brood heeft alleen dochters, Holly, Lola en een aangenomen dochter Brenda.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Gisteren op programma gemist Brood"s zoon gezien "Over vaders en zoons"
Heb het progamma ook gezien.was trouwens al eens op t.v.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mooiiiiii het volgende:
Neen, hij heeft ook een zoon, en die was best trots op zijn vader,quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh? Brood heeft alleen dochters, Holly, Lola en een aangenomen dochter Brenda.
Volgens mij is slechts 1 meisje zijn biologische dochter, 1 van iemand anders en 1 geaddopteerd en daarnaast heeft hij nog een zoon bij een ex-miss groningen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat merk je wel ...when you get there...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Whoohoo
Hoeveel punten moet ik nog tot de kaart vol is?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat merk je wel ...when you get there...
ik dacht niet aan iets anders....jij duidelijk welquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit vol goede plannen
Zakelijk gezien bedoel ik he
Ik wel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik dach niet aan iets anders....jij duidelijk wel
maar daardoor leg je nu net nadruk op het andere...waar ik niet aan dachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel?
Ik verduidelijkte nog wel het enige waaraan ik dacht
Welk andere?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar daardoor leg je nu net nadruk op het andere...waar ik niet aan dacht
Thanx Manu, wat een bizar verhaal zeg. Je eerste kind niet erkennen omdat het een jongen is en vervolgens de meisjes in zijn hart sluiten. Respect voor Marcel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij is slechts 1 meisje zijn biologische dochter, 1 van iemand anders en 1 geaddopteerd en daarnaast heeft hij nog een zoon bij een ex-miss groningen....
http://player.omroep.nl/?aflid=9557382
owquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moeten we ons daar maar bij neerleggen
Figuurlijk he
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef mooiiiiii het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:40 schreef beequeen het volgende:
beequeen Herman's zoon is Marcel Buissink en had sinds een paar jaar contact met zijnquote:
Ik heb het programma via de link van Manu zojuist bekeken. Steun en toeverlaat...nah, eerder een iets van, nou ja, Koos is er en dan zal het wel goed gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:33 schreef tuinfluiter het volgende:
beequeen Herman's zoon Marcel Buissink is een dertiger en had sinds een paar
jaar contact met zijn vader Herman Brood en werd zijn chauffeur, steun en toeverlaat.
Hermans leven 35 jaar geleden, liet weinig ruimte voor het opvoeden van een kind en het
was Hermans manager Koos van Dijk die zich jarenlang vaderlijk ontfermde over Marcel.
Ja Koos lijkt me ook een geweldige man, ander woord kan ik niet bedenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef beequeen het volgende:
Geweldige man die Koos, kan niet anders zeggen.
Dat circus verhaal deed me bijna huilen.
Oh, jij zit te wachten opquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:43 schreef D. het volgende:
Maareh, is het nu niet meer tijd voor avondeten dan voor Brood?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, jij zit te wachten op![]()
![]()
![]()
![]()
. Mooi, dan ben ik weg.
Doen! Fijne avond fluitertje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja Koos lijkt me ook een geweldige man, ander woord kan ik niet bedenken.
Circus verhaal ?, goed ik ga ook even kijken via de link van Manu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |