zegt ie weer mevrouw tegen mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ze, mevrouw de spemmert, dat doen we hier niet he
Da's beleefd, zo ben ik opgevoedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
zegt ie weer mevrouw tegen me.........
Maar je hebt er zelf op gereageerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel...maar dan heb ik die net gemist
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
En als een 10-jarige het tegen jouw zegt ook, of valt het dan wel mee?
Da's terecht. Ben wel gekwetstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
....en verders zit ik me in een hoekje heel ernstig te schamen
![]()
Ik dacht dat je een beetje wrijven wel lekker zou vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja nee ga het er nog ff in wrijven....solly
![]()
...goed weer?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffffffffffffffffffffffquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:06 schreef D. het volgende:
Meet Poes (links) en Kleine (poes)
[ afbeelding ]
Ik zei al dat daar niets te zien wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah lieffffffffffffffffffffffffffff...ik zal ook proberen een foto te plaatsen.....of had je ze al gezien op mn hyves?
ik zet hem wel helemaal open kan je ff kijken....want anders moet ik met photobucket aan de slag hier en daar hek geen zin inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna helemaal niets
Maar niet dingen als bijv. een blog die anderen wel kunnen zien.
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zet hem wel helemaal open kan je ff kijken....want anders moet ik met photobucket aan de slag hier en daar hek geen zin in
weet ik niet maar daar is de boel nu openquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?
ghehehehehe........mijn lieffiesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie op hyves staat kun je dan de URL niet gewoon gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |