Ik heb Poes (mijn eerste) gevonden in het bos waar ik destijds woonde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...en ze is heel klein...ik heb dr van het asiel was ze te vondeling gelegd
Nee hoor, zat net te lezen dat Fok morgen down schijnt te zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:26 schreef Laysa het volgende:
ghehehe D is lost on Hyves....ga ik ff koffie zetten
Alvast veel plezier met je banquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:27 schreef Mike_Litoris het volgende:
Tvp
ach gossiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Poes (mijn eerste) gevonden in het bos waar ik destijds woonde.
Toen ik opstond 's morgens zag ik 3 kleine katjes voor het huis zitten. toen ik aangekleed was en naar buiten snelde zat er nog maar eentje. Die heb ik gehouden
neuh lekker laten gaan en de afstandsbediening naast je neerleggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:34 schreef Kaat38 het volgende:
Vriend gaat biljarten, what to do, vastbinden?
doet ik, ik ga zielig zitten wezen tot een uur of negenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh lekker laten gaan en de afstandsbediening naast je neerleggen
zielig...welneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...lekker genieten dat je ff kan doen wat jij wiltquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
doet ik, ik ga zielig zitten wezen tot een uur of negen
ja spooky hé....gelukkig ben ik morgen zowat heel de dag wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:57 schreef R0T29 het volgende:
Las alleen dat FOK! morgen down gaat... Geen streams, geen fok...dalijk moet ik nog IRL allerlei dingen gaan doen...
Ja heb zelf morgen ook genoeg te doen hoor. De wekelijkse boodschappen plicht roept onder andere weer. En in Scheveningen is het morgen vlaggetjesdag. Misschien dat ik daar eens even ga buurten want het weer schijnt ook aardig te worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja spooky hé....gelukkig ben ik morgen zowat heel de dag weg
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa....zonnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:01 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja heb zelf morgen ook genoeg te doen hoor. De wekelijkse boodschappen plicht roept onder andere weer. En in Scheveningen is het morgen vlaggetjesdag. Misschien dat ik daar eens even ga buurten want het weer schijnt ook aardig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |