jah! ik dacht... niemand maakt m vol.... dan kan ik best mijn tijd nemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef IrishBastard het volgende:
kut, had ik net ook een topic omdat je niets aanmaakte
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
tieten?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
tieten.
Alleen als ik met de trein reis.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Californium het volgende:
of je hebt gewoon even 2 minuten geduld?
Alleen in Japanquote:
De zon schijnt hier hoor!quote:
Wil jij morgen ff voor 2 drank meenemen morgen, dan hoef ik 't niet mee te slepen in de treinquote:
Hier vol op. Ik zit dan wel aan de andere kant van de waal, maar die 200 meter doet het 'm ook niet, zou ik zeggenquote:
Wat hij zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier vol op. Ik zit dan wel aan de andere kant van de waal, maar die 200 meter doet het 'm ook niet, zou ik zeggen
ben m kamer aan t opruimen nu, kom er n boel tegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil jij morgen ff voor 2 drank meenemen morgen, dan hoef ik 't niet mee te slepen in de trein.
je kamer....wat schattigquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben m kamer aan t opruimen nu, kom er n boel tegen![]()
kijk wel ff wat ik kwijt wil, en cola voor mezelf
wat een rotzooi kwam er uit trouwensheb alles leeggehaald, en nu selectief alles terug zetten
altijd leuk die mensen die ondanks dat je je geweer omhoog hebt nog gaan schietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Aaaaaaah kak.
Paintballen was tof, ook al kan ik er geen drol van. Nadeeltje: ik werd, toen ik me moest overgeven omdat m'n kogels op waren, nog even vol geraakt net boven m'n masker. Nu een enorm ei op m'n voorhoofd![]()
.
ja, heb jij je kinderkamers al in de grondverf zittenquote:
ik doe niet aan kinderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, heb jij je kinderkamers al in de grondverf zitten?
pics van eiquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Aaaaaaah kak.
Paintballen was tof, ook al kan ik er geen drol van. Nadeeltje: ik werd, toen ik me moest overgeven omdat m'n kogels op waren, nog even vol geraakt net boven m'n masker. Nu een enorm ei op m'n voorhoofd![]()
.
Beetje jammer ja. Of dan zo'n laatste pot: save the president. Met een president en drie 'guards' proberen de overkant van het terrein te bereiken, terwijl er 15 anderen constant op je schieten en je zelf nog 20 kogels hebt ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd leuk die mensen die ondanks dat je je geweer omhoog hebt nog gaan schieten
True. In vergelijking is paintball echt 10× leuker. Punt blijft voor mij dat ik het allebei iets vind om niet te vaak te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Paintballen is tof
Laserquesten is voor mietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |