jah! ik dacht... niemand maakt m vol.... dan kan ik best mijn tijd nemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef IrishBastard het volgende:
kut, had ik net ook een topic omdat je niets aanmaakte
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
tieten?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef IrishBastard het volgende:
tieten.
Alleen als ik met de trein reis.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Californium het volgende:
of je hebt gewoon even 2 minuten geduld?
Alleen in Japanquote:
De zon schijnt hier hoor!quote:
Wil jij morgen ff voor 2 drank meenemen morgen, dan hoef ik 't niet mee te slepen in de treinquote:
Hier vol op. Ik zit dan wel aan de andere kant van de waal, maar die 200 meter doet het 'm ook niet, zou ik zeggenquote:
Wat hij zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier vol op. Ik zit dan wel aan de andere kant van de waal, maar die 200 meter doet het 'm ook niet, zou ik zeggen
ben m kamer aan t opruimen nu, kom er n boel tegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil jij morgen ff voor 2 drank meenemen morgen, dan hoef ik 't niet mee te slepen in de trein.
je kamer....wat schattigquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben m kamer aan t opruimen nu, kom er n boel tegen![]()
kijk wel ff wat ik kwijt wil, en cola voor mezelf
wat een rotzooi kwam er uit trouwensheb alles leeggehaald, en nu selectief alles terug zetten
altijd leuk die mensen die ondanks dat je je geweer omhoog hebt nog gaan schietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Aaaaaaah kak.
Paintballen was tof, ook al kan ik er geen drol van. Nadeeltje: ik werd, toen ik me moest overgeven omdat m'n kogels op waren, nog even vol geraakt net boven m'n masker. Nu een enorm ei op m'n voorhoofd![]()
.
ja, heb jij je kinderkamers al in de grondverf zittenquote:
ik doe niet aan kinderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, heb jij je kinderkamers al in de grondverf zitten?
pics van eiquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
Aaaaaaah kak.
Paintballen was tof, ook al kan ik er geen drol van. Nadeeltje: ik werd, toen ik me moest overgeven omdat m'n kogels op waren, nog even vol geraakt net boven m'n masker. Nu een enorm ei op m'n voorhoofd![]()
.
Beetje jammer ja. Of dan zo'n laatste pot: save the president. Met een president en drie 'guards' proberen de overkant van het terrein te bereiken, terwijl er 15 anderen constant op je schieten en je zelf nog 20 kogels hebt ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
altijd leuk die mensen die ondanks dat je je geweer omhoog hebt nog gaan schieten
True. In vergelijking is paintball echt 10× leuker. Punt blijft voor mij dat ik het allebei iets vind om niet te vaak te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Paintballen is tof
Laserquesten is voor mietjes
Nerdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:44 schreef LastRequest het volgende:
Haha deze vind ik leuk
[ afbeelding ]
Wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:52 schreef SLP_ het volgende:
omg het gaat echt lekker deze week
kom ik net aan bij geschiedenis wordt ik er na een kwartier weer uitgestuurd -.-
ben ik daar voor om 7 uur opgestaan![]()
en ben ik eeen beetje chaggi
En dan zou je hier nog willen wonen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef morgane het volgende:
Ik bedoel meer voor later, als ik een autootje heb
haha ik dacht al, en die 2e koelkast zal wel van ib zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zou je hier nog willen wonen?
Mijn bier komt wel weer goed in beeld![]()
geen slooppremie helaas?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:05 schreef Mikkie het volgende:
Matig... wel een aantal nieuwe auto's op het oog, maar ik krijg m'n oude maar niet verkocht. En in de handel levert dat ding waarschijnlijk geen drol meer op
.
Nope, daar is het ding daar weer net vijf maanden te jong voorquote:
geen vriend vanje die toevallig bij de dealer eentje gaat kopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, daar is het ding daar weer net vijf maanden te jong voor.
Anders was 1k gegarandeerd. Nu krijg ik niks, en in de handel levert ie misschien nog 500 op. Bij inruil bij een dealer wel meer, zo'n 1 à 1,5k, maar de auto die ik nu op het oog heb staat bij een particulier.
Mijn vriendenkring is over het algemeen veel te sloeberig voor een autoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen vriend vanje die toevallig bij de dealer eentje gaat kopen
Na het kopen van een auto kan ik me niks beters meer veroorloven denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zou je hier nog willen wonen?
Mijn bier komt wel weer goed in beeld![]()
Wat is er mis met een Almera? Ik moet eerlijk zijn: het ding heeft echt de uitstraling van een natte krant, dat is zeker waar. Maar buiten dat is het een prima auto. Voor een ding van die leeftijd prima uitgerust en weinig onderhoud. Daarnaast een goede wegligging, nog vrij vlot voor een dergelijk ding.quote:
Dank je!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom wil je een auto dan?
En al 3 jaar, das lang johGefeli alvast
Omdat ik ze te duur vind voor de uitrusting/formaat. Daarbij vind ik ze hondslelijk, en weet ik hoe er in jouw auto gereden isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een Almera? Ik moet eerlijk zijn: het ding heeft echt de uitstraling van een natte krant, dat is zeker waar. Maar buiten dat is het een prima auto. Voor een ding van die leeftijd prima uitgerust en weinig onderhoud. Daarnaast een goede wegligging, nog vrij vlot voor een dergelijk ding.
Correctie: je hebt een vooroordeel over hoe er in mijn auto gereden is. Het feit dat ik stelselmatig te hard rij, betekent niet dat ik mijn auto afrag. Warmrijden e.d. gebeurt altijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Omdat ik ze te duur vind voor de uitrusting/formaat. Daarbij vind ik ze hondslelijk, en weet ik hoe er in jouw auto gereden is
Dat is inderdaad het probleem. Een auto aanschaffen kan elke idioot, maar vervolgens het ding rijdend houden kost een klein vermogen.quote:En Morgane, de aanschaf van een auto is maar een klein deel hè, verzekering en wegenbelasting vallen ook nog mee, maar vooral benzine gaat ongemerkt heel snel heel veel kosten
Die schijnt wel aardig te zijn inderdaad. Volgens mij heb ik 'm zelf ook gezien, maar dat weet ik niet eens meer zekerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb laatst nadat ik voorstukjes had gezien, pride and glory gedownload.. Met edward Northon en Collin Farrel, gaat over politie enzo, aantal agenten vermoord en nu moet dan iemand gaan uitzoeken waarom en dan wordt pandora's box geopend ofzo..
Ik kijk tegenwoordig echt nog amper films, bijna elke avond de hort op...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik moet hem zelf nog zien, morgenaaf denks
eb je m geproefd? ist wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:06 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ff een pasta salade in elkaar gedraaid, dadelijk opeten met de homeboys en met een dressing uit schotland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |