Wat een leuk moment om binnen te vallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vond jij de eerste keer leuk/lekker?
Wat, dat "bekgebeuren" ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vond jij de eerste keer leuk/lekker?
Vertel maar danquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat een leuk moment om binnen te vallen
En bleef het bij één keer met die gast?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat, dat "bekgebeuren" ?
Ik vond het wel leuk, maar was er vooral mee bezig dat ik de hele tijd dacht: Ik ben nu aan het bekken.![]()
![]()
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En bleef het bij één keer met die gast?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.
Maar vond je het lekker, of raar, of nat, of gek, of geil?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even de grijze massa in werking zetten, was 11of 12 2ejaar op schoolkamp.
Met een heel leuk meisje achter de winkel op de camping.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Mijn eerste keer bekken; toen was ik nogal aangeschoten dus zoveel weet ik er ook niet van
Herinneringenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef getl0st het volgende:
Was met de vriendin van m'n zus
ik was 12 en zij was 15 .. bij m'n zus in dr kamer werd ik voor het blok gezet..
"wij gaan wel even op de gang wachten"
Ik weet nog wel dat ze Stimorol red berry kauwde
Heb nog wel een brief van hem gehad toen, hilarisch:quote:
Het was geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar vond je het lekker, of raar, of nat, of gek, of geil?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb nog wel een brief van hem gehad toen, hilarisch:
Liefe (rl-naam) (hopelijk goed geschrijft)
Rozen verwelken,
schepen vergaan.
Maar mijn lievde voor jou,
zal altijt bestaan.
Ik heb me zo kapot gelachen toen dat ik het nu nog exact weet.
awww, schattigquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
ah, dat was zo leuk! Ik was 13 en hij 15 en hij heette roland en kwam uit Tilburg. We hebben eerst 4 dagen handjes vastgehouden in de disco van Centerparcs De Weerterbergen en op de laatste avond bracht ie me naar huis en toen hebben we een uur gezoend.
Ik vond het geweldig
Was je met de rest ook zo vroegquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
awww, schattig
Ik heb het te vroeg gedaan denk ik
Ze heette Anjes en ik ken d'r nog steeds, dat is wel leukMaar het zoenen zelf deed me volgens mij niet zoveel, was 10 ofzo
Dat was dan weer vrij gemiddeld, misschien zelfs laat, op m'n 17e volgens mij. Daarvoor kon ik een meisje nooit lang genoeg vast houden, duurde altijd maar een paar wekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je met de rest ook zo vroeg
TS heeft eerste ervaring met pedoquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:39 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan TS ook maar![]()
Ik was 13 en op vakantie in Zwitserland en al 2 weken verliefd op Martijn van 18. Martijn had natuurlijk helemaal geen oog voor mij, maar ik zou ik niet zijn omdaar toch werk van te maken![]()
Laatste avond had ik 'm eindelijk zover. Hij liep met mij mee achter een muurtje, en pakte heel charmant met de achterkant van zijn plu (je weet wel die ronding) mijn nek vast en trok mij naar hem toe. Ik kreeg 1 zoen van 25 sec en toen zei hij: "zo dit wilde je toch? " En liep toen weer naar zijn vrienden
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de eerste keer qua sex echt een tegenvaller vond.
Zo'n is-dit-het-nou-gevoel.
Ook dat kwam later goed.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was dan weer vrij gemiddeld, misschien zelfs laat, op m'n 17e volgens mij. Daarvoor kon ik een meisje nooit lang genoeg vast houden, duurde altijd maar een paar weken
Welkomquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef BabyLovable het volgende:
Hoe oud ben je?
Over 1,5 week 24
Sekse?
V
Woonplaats/ regio?
Randstad
Interesses?
Een heleboel
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.66, 70 kg, niet dik, maar ook niet dun dus
Hoe lang single?
7 maanden
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het over baard in de keel enzo, kom jij weer met je sex
Ow, die was ook leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de eerste keer qua sex echt een tegenvaller vond.
Zo'n is-dit-het-nou-gevoel.
Ook dat kwam later goed.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef BabyLovable het volgende:
Hoe oud ben je?
Over 1,5 week 24
Sekse?
V
Woonplaats/ regio?
Randstad
Interesses?
Een heleboel
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
7 maanden
quote:
Ja sorry, dat heb ik vaker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het over baard in de keel enzo, kom jij weer met je sex
Hebben we het hier over bekken of seks? wat dat wijzigde geloof ik naarmate de pagina hier vol kwam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, valt wel mee denk ik, was net 19
Lees de TT nou eens!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we het hier over bekken of seks?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef BabyLovable het volgende:
Hoe oud ben je?
Over 1,5 week 24
Sekse?
V
Woonplaats/ regio?
Randstad
Interesses?
Een heleboel
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
7 maanden
Ik was 17 en ik wou dat ik de term kort maar krachtig er aan kon geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, die was ook leuk
ik was 19 en en hij was al 6 maanden mijn vriendje. En hij had veel meer ervaring dan ik, dus hij nam het voortouw
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
eindelijk wat vrouwen in SIngles, komt de boel weer een beetje in balans. is er weer wat te neuken
Welkom
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we het hier over bekken of seks? wat dat wijzigde geloof ik naarmate de pagina hier vol kwam.
Nice onequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:46 schreef BabyLovable het volgende:![]()
On topic:
Ik was 13, het was een of andere schuurfeest.... en ik snapte bij de eerste (mislukte) pogingTOTAAL niet waarom hij zijn tong in mijn mond wilde stoppen!!![]()
quote:
Ik reageer toch ook op jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je reageert echt op elke vrouw die hier wat te melden heeft
quote:
Uhm, ja waarom niet? Moet ie ze negeren ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je reageert echt op elke vrouw die hier wat te melden heeft
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Uhm, ja waarom niet? Moet ie ze negeren ofzo?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Vicky uit Plymouth... 12 jaar oud, maar een paar tieten waar je u tegen zei.
Op de camping in Frankrijk!
Noem je de vrouwen hier nou oud?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik verwelkom ze ook, maar hou me net zo bezig met de (oude) garde
Ja lekker dan, gaat me eetlustquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef heksehiel het volgende:
Ik wil niet heul tof doen, maar mijn TT trekt wel nieuwe mensen aan
Je wil heul wel tof doen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef heksehiel het volgende:
Ik wil niet heul tof doen, maar mijn TT trekt wel nieuwe mensen aan
Dank jequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Je wil heul wel tof doen!
Maar dat mag
Is niet erg als je ook eens jezelf bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
blaas er eens leven in dan
klinkt erg gay volgens mij![]()
Op die manier heb ik er niet aan gedacht...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
blaas er eens leven in dan
klinkt erg gay volgens mij![]()
Jij snapt hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank jeZolang het vrouwen zijn zeker
Of homoseksual geen probleem meequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dank jeZolang het vrouwen zijn zeker
Jij zou beter moeten wetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is niet erg als je ook eens jezelf bentWie weet wat dat voor een mensen aantrekt
Ben jij ook bi?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Of homoseksual geen probleem mee
quote:
Vraag het Ripleyquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hebben wij geneukt dan? Dan heb ik iets gemist
Mannen die weten wat ze willenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vraag het Ripley
Ow en nee, maar dat komt nog wel
Je bedoelt de vrouwen hebben dan minder keus en moeten zo wel bij jou uitkomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar dan heb ik meer keus, bij de vrouwen
Zoenen is ook echt alleen maar leuk als je verliefd bent vind ik. Anders is het "wel ok".quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:08 schreef MNR het volgende:
De eerste keer zoenen was niets aan. Was tijdens zo'n spelletje "doen, durven of de waarheid". Hartstikke geforceerd.
De tweede keer.. haha, was ik al weken (!) - zo niet maanden - verliefd op hem. Iedere keer als hij plotseling voorbij kwam, maakte mijn hart een sprongetje en liep ik rood aan. We bleven maar om elkaar heendraaien. Uiteindelijk zijn we met de hele vriendengroep naar de Efteling geweest en hebben ze hem opgehitst om 'er eens werk van te maken'. Ik voelde zijn toenadering en pogingen maar vond het doodseng. Ik wendde ook iedere keer mijn hoofd af.
Toen, na een week of 2 verkering, heb ik hem maar gezoend. Ik vond het hemels. Was op trap thuis bij het afscheid nemen. Ik dacht echt van: Oh My God! Nu snap ik wat iedereen bedoeld. Wat is dit lekker
Ik heb echt mannen afgewezen omdat ze met me wilde zoenen, maar ik vind er niets aan als ik niet verliefd ben. Snapte ze niets vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zoenen is ook echt alleen maar leuk als je verliefd bent vind ik. Anders is het "wel ok".
oneensquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Zoenen is ook echt alleen maar leuk als je verliefd bent vind ik. Anders is het "wel ok".
Idd. Niet de boel omdraaien. Maar ik geloof dat het niet zo werkt. Er is namelijk ook nog een hele grote wereld buiten Fok!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je bedoelt de vrouwen hebben dan minder keus en moeten zo wel bij jou uitkomen
Heb dan misschien nog een kansquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je bedoelt de vrouwen hebben dan minder keus en moeten zo wel bij jou uitkomen
Voor mij is het meer een techniek die je ff toepast als je zoent om het zoenen. Ik vind er dan echt niets aan.quote:
zoen me eens danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar zoveel heerlijker als je wel verliefd bent
Ik doe het ook als ik niet verliefd ben, maar dan geniet ik er toch heel duidelijk een stuk minder van.quote:
Verrek van de pijnquote:
Werkelijk ? mhhh, zoenen met verliefdheid heb ik eigenlijk nog niet zo gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:17 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik doe het ook als ik niet verliefd ben, maar dan geniet ik er toch heel duidelijk een stuk minder van.
Ow God, wacht dan maar eens als je het wel hebt. Ga je *zo* genietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ? mhhh, zoenen met verliefdheid heb ik eigenlijk nog niet zo gedaan
Nah ik moet niet liegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow God, wacht dan maar eens als je het wel hebt. Ga je *zo* genieten
Lichaam weer teveel belast, waarschijnlijk zit er weer een wervel van ze plekquote:
Ah nicequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ik moet niet liegenschiet me ff iets te binnen
![]()
Hoestie MNR
Hmm... Dat klinkt niet zo fijn!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lichaam weer teveel belast, waarschijnlijk zit er weer een wervel van ze plek
Goed dat je er bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, op school.. Geenâ� zin, as usual.. Mijn eerste zoen ervaring was dom. Ik was verliefd op Nick, zat in dezelfde klas. Een vriend van hem vond dat we maar eens moesten zoenen dus toen we op zijn bed zaten, duwde hij onze hoofden naar elkaar toe. Was niks aan. Later wel
Examenquote:
Is de studie wel iets wat je trekt dan ? (als je heel eerlijk bent)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, op school.. Geen†zin, as usual.. Mijn eerste zoen ervaring was dom. Ik was verliefd op Nick, zat in dezelfde klas. Een vriend van hem vond dat we maar eens moesten zoenen dus toen we op zijn bed zaten, duwde hij onze hoofden naar elkaar toe. Was niks aan. Later wel
Mooizoquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt niet zo fijn!
[..]
Goed dat je er bent
Vertelquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
o, eerste keer zoenen.
eerste keer sex maakte ik hem aan het schrikken
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef mrbox het volgende:
Is de studie wel iets wat je trekt dan ? (als je heel eerlijk bent)
Jij bent echt goed bezig, baan, studie, sollicitatie... ambitieuze damequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
Ow gewoon ff doorzetten dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
We hadden drie maanden ofzo iets, ik was 16...quote:
Het eind is idd doorzetten.quote:
Ik vind zelf dat het wat tegenvalt qua ambities.. Maar toch, thanksquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig, baan, studie, sollicitatie... ambitieuze dame
Hahaha, dit was een eenmalige actie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden drie maanden ofzo iets, ik was 16...
Op een gegeven moment waren we wat aan het kussen en kreeg ik gewoon ineens het gevoel dat het MOEST, ik kon niet wachten.
Dus ben ik hem min of meer besprongen, hij wist niet wat hem overkwam en het was rg snel afgelopen
Ja, dit is vrij makkelijkquote:
Herken hetquote:
Voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef kingmob het volgende:
Het gaat na 120 posts nog steeds over de TT
Niet elke keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Herken hetmaar je gaat elke keer toch weer netjes
Daarom, je staat zo buitenquote:
Haha, dan let jij de helft van de tijd niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Herken hetmaar je gaat elke keer toch weer netjes
Ik vond hem te afwachtendquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, dit was een eenmalige actie?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan let jij de helft van de tijd niet op
Kon ze het nog navertellen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef Strangler het volgende:
Ik heb lang geleden eens een meisje ontmaagd, en ze genoot er ademloos van.
Eén keer in de week i.p.v. twee keerquote:
Zulke topics, staan in de google top 10quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh [Singles] Neuken? was 300 posts vol goud.
Ooh, gemist denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh [Singles] Neuken? was 300 posts vol goud.
Heb hem wel liggen, wanneer wil je hem hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb zin in RollerCoasterTycoon Versie 1
Oke jij je zinquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de week i.p.v. twee keer
Kan je hem niet via msn sturen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb hem wel liggen, wanneer wil je hem hebben
Dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke jij je zin"Jemig Nouk wat ben jij slecht bezig zeg
" zo goed dan Auto
Daarom misschien ook wel de pauze voor onbepaalde tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke jij je zin"Jemig Nouk wat ben jij slecht bezig zeg
" zo goed dan Auto
Heb net ff in de datebase gekeken, waar die op stond kan alleen niet zien hoe groot ie is, zal zo wel ff voor je kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je hem niet via msn sturen ofzo?
Tof!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb net ff in de datebase gekeken, waar die op stond kan alleen niet zien hoe groot ie is, zal zo wel ff voor je kijken
Loop wel ff naar boven, heb ik meer overzichtquote:
Goh, dat was 'm vast niet opgevallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt mijn grap gemistJe nickname icm met zeggen dat ze ademloos genoten heeft...
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maaktequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt mijn grap gemistJe nickname icm met zeggen dat ze ademloos genoten heeft...
Ik vond hem gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het zijn grap wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maakte
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, dat was 'm vast niet opgevallen
Was niet aan zijn reactie te merken...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maakte
Ik heb aan wurgseks gedaan, maar natuurlijk niet een meisje gewurgd tijdens haar ontmaagding. Lijkt me logisch, jou niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Was niet aan zijn reactie te merken...
Laat maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef Strangler het volgende:
[..]
Ik heb aan wurgseks gedaan, maar natuurlijk niet een meisje gewurgd tijdens haar ontmaagding. Lijkt me logisch, jou niet?
Jannekequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
ik zoende voor het eerst met Janneke...na maanden om elkaar heen gedraaid te hebben
Duurde ook meteen ruim 4 jaar
Priscilla was beter geweest?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik moet eigenlijk gaan leren maar heb totaal geen zin en kan me er niet toe zetten.
d'r icon, dudequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
Ooh daar denk ik ook aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leren, denk aan je toekomst
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef Sinceria het volgende:
Bij de eerste keer bekken had ik meteen een jongen met een tong als een labrador te pakken.
Of stonk ie uit zijn bek anar hondenvoer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of stonk ie uit zijn bek anar hondenvoer?
quote:
Heb een hele dag nog niet gefokt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig dat je op Fok zit, maar je zult toch prioriteiten moeten stellen
Ahjoh, das toch niet beschamend? Dat 10 jaar geleden, don't worry.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
Eerste keer bekken bij mij was toen ik in groep 7 zat, in het zwembad in de stroomversnelling
Echt beschamend, ze zat helemaal op met, met haar benen om me heen gekronkeld waardoor ik een stiffy kreeg
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb een hele dag nog niet gefokt.(wel msn, maar dat moest ff).
http://webmessenger.msn.com/quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.quote:
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.
mijn eerste bek-ervaring was met Johnny...me basisschool vriendjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
Afwezig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoor.
Tip: laat je tanktop thuisquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben uitgenodigd voor de eerste bruiloft van mijn leven!
De vader van mijn ex (die waar ik 4 jaar mee had ja) gaat trouwen met zijn vriendin
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.
braaf ben je tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwezig.en ik praatte maar met 1 iemand.
Johquote:
Die draag ik al 2 weken niet meer eigenlijkquote:
Die kennen ze allemaal alquote:
Hahaha, ok die vind ik dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die draag ik al 2 weken niet meer eigenlijk
Mijn ogen alleen stralen al genoeg
Nou dan ga ik naar heel verkeerde bruiloftenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef kingmob het volgende:
Bruiloft is natuurlijk wel de pickup place
Mijn ogen bedoel jequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, ok die vind ik dan wel weer leuk.
Hm, ik denk dat ik ook maar ga weddingcrashen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef kingmob het volgende:
Hmm, mijn exquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef kingmob het volgende:
Je bent niet de eerste naar wie ik hem maaktequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, de opmerking an sich. Het is bijna een pick up line.
Maar vond hm wel grappig.
Haha, oh dan heb ik dat nog niet zo verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste naar wie ik hem maaktegebruikte hem zaterdag nog
Laat me raden, vooral mannen en zeker als ze weten dat je single bent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is best raar, sinds ik single ben zijn de mensen veel aardiger tegen me.
Hahaha, het is vast allemaal een grapje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Laten we elke TT gewoon [Singles] Bashen KF ! gaan noemen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien kan KF beter zichzelf thuislaten.
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, vooral mannen en zeker als ze weten dat je single bent?.
Je blijft terugkomen, dus volgens mij vind je het wel prettigquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Ho is ff , als een kerel interesse heeft in me ex, gaat ie ze gang maar heb ik weer even rustquote:
Sowieso praten we eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan als vuil behandelen ok?
Nee, maar wel eerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar...das niet goed.
Hahaha misschien. Maar ik heb die jongen nooit meer gezien, het was een one-night thing.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.
Jezus, weet je hoeveel het normaal kost om advies van mij te krijgen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Ja, natuurlijk, we bedoelen het niet slecht, zie het als opbouwend kritiekquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik maak maar een grapje hoor KF!
Niet zo bijdehandquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso praten we eigenlijk nooit.
Niet zo uit je slof schietsen heksjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jezus, weet je hoeveel het normaal kost om advies van mij te krijgen?
We geven je verdomme tips
Komt allemaal door die hedendaagse, duivelse tv seriesquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
Ff heel grappig. Ik zit naar buiten te kijken en zie daar mijn 11 of 12 jarig buurjongetje. Hij is aan het dansen ofzo met een bezig in de tuin en maakt met zijn heupen beetje erg volwassen bewegingen.
Hebben wij dezelfde ex? De mijne is namelijk ook lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ex is gewoon lekkerrrrrr!!!!
Ik kan er ook niks aan doen
Je zal er bij geweest moeten zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
Ff heel grappig. Ik zit naar buiten te kijken en zie daar mijn 11 of 12 jarig buurjongetje. Hij is aan het dansen ofzo met een bezig in de tuin en maakt met zijn heupen beetje erg volwassen bewegingen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde ex? De mijne is namelijk ook lekker.
Mijne ook , nog steeds denk niet dat het de zelfde wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een mooie C cup, lang bruin haar en een héérlijke kontquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien, het zag er gewoon grappig uit. Dat gezicht ook van dat kind.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je zal er bij geweest moeten zijn
Ja het komt niet zo natuurlijk bij mijquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nou wat voel ik me vuil behandeld! Sodeju!
quote:
Nope, heeft wel andere mooie kenmerken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een mooie C cup, lang bruin haar en een héérlijke kont?
Jij behandeld vrouwen normaal met respect enzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja het komt niet zo natuurlijk bij mij
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een mooie C cup, lang bruin haar en een héérlijke kont?
Mijnes is 21 en 1.85quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt bekend, 34jaar zo'n 1,meter70
toch een ander denk ik
Of ze is wat laat, of ze heeft haar automatische respons aangezet via internet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef KudFokker het volgende:
Wat klopt hier niet aan??
Ik heb je sms gehad maar kon niet terug berichten !Telefoon kwijt
!
Ik behandel vrouwen zoveel mogelijk hetzelfde als mannenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij behandeld vrouwen normaal met respect enzo?
Niets, ze heeft een nieuwe foon en de oude was kwijt nadat ze je sms had gelezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef KudFokker het volgende:
Wat klopt hier niet aan??
Ik heb je sms gehad maar kon niet terug berichten !Telefoon kwijt
!
Waarom ga je er van uit dat het een vrouw isquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Of ze is wat laat, of ze heeft haar automatische respons aangezet via internet.
Haha, ohja zo kan je het natuurlijk ook bekijken ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik behandel vrouwen zoveel mogelijk hetzelfde als mannen
Dat is dus normaal en niet met respect. respect kan je alleen verdienen
Het is niet van mij hoor, mijn zussie vertelde het aan tafel netquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets, ze heeft een nieuwe foon en de oude was kwijt nadat ze je sms had gelezen
Ze is geen model, maar zou het serieus zo kunnen zijnquote:
Pas als je echt over hem heen bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, ho stop. Ik ga niet meer over mijn ex praten. Das niet goed.
Kon ik maar weer over mijn ex heenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Pas als je echt over hem heen bent
Haha, och kweet niet. Paar dagen geleden was ik nog wel erg verdrietig erover en toevallig 2 dagen terug best goed gepraat etc. En nu ben ik weer helemaal blij. Geloof wel dat ik nu wat meer geaccepteerd heb ofzo dat het over is. Aan de andere kant, ik merk dat ik hm nog niet wil zien. Ben morgen in zijn stad en hij stelde wel min of meer voor om eens wat af te spreken ofzo. Maar denk dat dat nog beetje te pijnlijk voor me is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Pas als je echt over hem heen bent
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze is geen model, maar zou het serieus zo kunnen zijn
Dat klinkt echt ordinair. Eroverheen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Kon ik maar weer over mijn ex heen
Het ging om de woordgrapquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt ordinair. Eroverheen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klinkt echt ordinair. Eroverheen.
True thatquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.Maar blijft eigenlijk vreselijk gezegd.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True thatach ja
Ik blijf dromen
Heb ooit wel hele leuke foto's van haar mogen maken na veel gezeik, maar heb ze per ongeluk verwijderd na het formatteren van mijn pc
ach, zie me ex een keer in de twee weken,mooie vrouw toch ben ik zo snel mogelijk wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True thatach ja
Ik blijf dromen
Heb ooit wel hele leuke foto's van haar mogen maken na veel gezeik, maar heb ze per ongeluk verwijderd na het formatteren van mijn pc
Dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde toen ik het vroegquote:
En je hebt ze toch? Thats weirdquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde toen ik het vroeg
Vertelde toch dat ze me altijd Droopy noemde omdat ik zo aanhankelijk kan kijken waardoor ik bijna alles voor elkaar kan krijgenquote:
Paar dagen geleden nog verdrietig... Dan heb je nog wel even te gaan. Maar tijd heelt alle wonden alleen zul je met de littekens moeten leren levenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, och kweet niet. Paar dagen geleden was ik nog wel erg verdrietig erover en toevallig 2 dagen terug best goed gepraat etc. En nu ben ik weer helemaal blij. Geloof wel dat ik nu wat meer geaccepteerd heb ofzo dat het over is. Aan de andere kant, ik merk dat ik hm nog niet wil zien. Ben morgen in zijn stad en hij stelde wel min of meer voor om eens wat af te spreken ofzo. Maar denk dat dat nog beetje te pijnlijk voor me is.
Ok, ik zal er maar niet teveel van zeggen want ken de situatie niet natuurlijk. Maar krijg hier niet zo'n tof gevoel bij. Snap je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertelde toch dat ze me altijd Droopy noemde omdat ik zo aanhankelijk kan kijken waardoor ik bijna alles voor elkaar kan krijgen
Goeden avond,quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef Jannuk het volgende:
Goedenavond
Wat is bekken toch een rotwoord
Ja, vond het ook wel typisch van mezelf. Het is nu week of 7 uit (ik hou het niet letterlijk bij hoor, ken gewoon datums goed) en paar weken ging het goed. Amper in mijn hoofd enzo. Maar nu krijg ik het iets rustiger en zit ik meer thuis. Dus ga ik nadenken. Besef van het missen enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog verdrietig... Dan heb je nog wel even te gaan. Maar tijd heelt alle wonden alleen zul je met de littekens moeten leren leven
ja snap ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik zal er maar niet teveel van zeggen want ken de situatie niet natuurlijk. Maar krijg hier niet zo'n tof gevoel bij. Snap je?
Misschien wel je beste postquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog verdrietig... Dan heb je nog wel even te gaan. Maar tijd heelt alle wonden alleen zul je met de littekens moeten leren leven
Vind het zo respectloos klinkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goeden avond,met je eens blijft een raar woord
*toen wisten we toch niet beter
Goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja snap ik
Nja, ze was er nogal preuts meemaar later kwam ze er zelf op terug
Heb niet mijn zin doorgedramd of iets tegen haar zin in laten doen
En het is waarschijnlijk goed dat die foto's weg zijn
idd het slaat ook nergens op, als ik er nu over denkquote:
Teganquote:
Mwoah, ik werd van de week nog overvallen door een plotseling "ik wil m'n ex terug" gevoel en daar werd ik best verdrietig van. is toch echt al 1,5 jaar geleden en ik ben er al een flinke tijd overheen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, daarom is het beter dat ze weg zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed.je zult het zelf wel weten dan. Blijft tricky, foto's sturen zoals dat. Zou het volgens mij nooit doen.
Misschien wel mijn meest persoonlijke en gemeendequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien wel je beste post
Is een leuke filmquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
Jezus wat heb ik keihard gelachen zeg... net naar The Hangover geweest.... echt geweldig
eerste bekervaring? onderwater in zwembad toen ik 13 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |