Wat een leuk moment om binnen te vallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vond jij de eerste keer leuk/lekker?
Wat, dat "bekgebeuren" ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vond jij de eerste keer leuk/lekker?
Vertel maar danquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat een leuk moment om binnen te vallen
En bleef het bij één keer met die gast?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat, dat "bekgebeuren" ?
Ik vond het wel leuk, maar was er vooral mee bezig dat ik de hele tijd dacht: Ik ben nu aan het bekken.![]()
![]()
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En bleef het bij één keer met die gast?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.
Maar vond je het lekker, of raar, of nat, of gek, of geil?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even de grijze massa in werking zetten, was 11of 12 2ejaar op schoolkamp.
Met een heel leuk meisje achter de winkel op de camping.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Mijn eerste keer bekken; toen was ik nogal aangeschoten dus zoveel weet ik er ook niet van
Herinneringenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef getl0st het volgende:
Was met de vriendin van m'n zus
ik was 12 en zij was 15 .. bij m'n zus in dr kamer werd ik voor het blok gezet..
"wij gaan wel even op de gang wachten"
Ik weet nog wel dat ze Stimorol red berry kauwde
Heb nog wel een brief van hem gehad toen, hilarisch:quote:
Het was geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar vond je het lekker, of raar, of nat, of gek, of geil?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb nog wel een brief van hem gehad toen, hilarisch:
Liefe (rl-naam) (hopelijk goed geschrijft)
Rozen verwelken,
schepen vergaan.
Maar mijn lievde voor jou,
zal altijt bestaan.
Ik heb me zo kapot gelachen toen dat ik het nu nog exact weet.
awww, schattigquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
ah, dat was zo leuk! Ik was 13 en hij 15 en hij heette roland en kwam uit Tilburg. We hebben eerst 4 dagen handjes vastgehouden in de disco van Centerparcs De Weerterbergen en op de laatste avond bracht ie me naar huis en toen hebben we een uur gezoend.
Ik vond het geweldig
Was je met de rest ook zo vroegquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
awww, schattig
Ik heb het te vroeg gedaan denk ik
Ze heette Anjes en ik ken d'r nog steeds, dat is wel leukMaar het zoenen zelf deed me volgens mij niet zoveel, was 10 ofzo
Dat was dan weer vrij gemiddeld, misschien zelfs laat, op m'n 17e volgens mij. Daarvoor kon ik een meisje nooit lang genoeg vast houden, duurde altijd maar een paar wekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was je met de rest ook zo vroeg
TS heeft eerste ervaring met pedoquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:39 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan TS ook maar![]()
Ik was 13 en op vakantie in Zwitserland en al 2 weken verliefd op Martijn van 18. Martijn had natuurlijk helemaal geen oog voor mij, maar ik zou ik niet zijn omdaar toch werk van te maken![]()
Laatste avond had ik 'm eindelijk zover. Hij liep met mij mee achter een muurtje, en pakte heel charmant met de achterkant van zijn plu (je weet wel die ronding) mijn nek vast en trok mij naar hem toe. Ik kreeg 1 zoen van 25 sec en toen zei hij: "zo dit wilde je toch? " En liep toen weer naar zijn vrienden
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de eerste keer qua sex echt een tegenvaller vond.
Zo'n is-dit-het-nou-gevoel.
Ook dat kwam later goed.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was dan weer vrij gemiddeld, misschien zelfs laat, op m'n 17e volgens mij. Daarvoor kon ik een meisje nooit lang genoeg vast houden, duurde altijd maar een paar weken
Welkomquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef BabyLovable het volgende:
Hoe oud ben je?
Over 1,5 week 24
Sekse?
V
Woonplaats/ regio?
Randstad
Interesses?
Een heleboel
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.66, 70 kg, niet dik, maar ook niet dun dus
Hoe lang single?
7 maanden
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het over baard in de keel enzo, kom jij weer met je sex
Ow, die was ook leukquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de eerste keer qua sex echt een tegenvaller vond.
Zo'n is-dit-het-nou-gevoel.
Ook dat kwam later goed.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef BabyLovable het volgende:
Hoe oud ben je?
Over 1,5 week 24
Sekse?
V
Woonplaats/ regio?
Randstad
Interesses?
Een heleboel
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
7 maanden
quote:
Ja sorry, dat heb ik vaker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
had het over baard in de keel enzo, kom jij weer met je sex
Hebben we het hier over bekken of seks? wat dat wijzigde geloof ik naarmate de pagina hier vol kwam.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, valt wel mee denk ik, was net 19
Lees de TT nou eens!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we het hier over bekken of seks?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef BabyLovable het volgende:
Hoe oud ben je?
Over 1,5 week 24
Sekse?
V
Woonplaats/ regio?
Randstad
Interesses?
Een heleboel
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
7 maanden
Ik was 17 en ik wou dat ik de term kort maar krachtig er aan kon geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, die was ook leuk
ik was 19 en en hij was al 6 maanden mijn vriendje. En hij had veel meer ervaring dan ik, dus hij nam het voortouw
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
![]()
eindelijk wat vrouwen in SIngles, komt de boel weer een beetje in balans. is er weer wat te neuken
Welkom
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben we het hier over bekken of seks? wat dat wijzigde geloof ik naarmate de pagina hier vol kwam.
Nice onequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:46 schreef BabyLovable het volgende:![]()
On topic:
Ik was 13, het was een of andere schuurfeest.... en ik snapte bij de eerste (mislukte) pogingTOTAAL niet waarom hij zijn tong in mijn mond wilde stoppen!!![]()
quote:
Ik reageer toch ook op jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je reageert echt op elke vrouw die hier wat te melden heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |