Wat een leuk moment om binnen te vallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vond jij de eerste keer leuk/lekker?
Wat, dat "bekgebeuren" ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Vond jij de eerste keer leuk/lekker?
Vertel maar danquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat een leuk moment om binnen te vallen
En bleef het bij één keer met die gast?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat, dat "bekgebeuren" ?
Ik vond het wel leuk, maar was er vooral mee bezig dat ik de hele tijd dacht: Ik ben nu aan het bekken.![]()
![]()
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En bleef het bij één keer met die gast?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, want het was in daglicht en zonder drank een kneus.
Maar vond je het lekker, of raar, of nat, of gek, of geil?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even de grijze massa in werking zetten, was 11of 12 2ejaar op schoolkamp.
Met een heel leuk meisje achter de winkel op de camping.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Mijn eerste keer bekken; toen was ik nogal aangeschoten dus zoveel weet ik er ook niet van
Herinneringenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef getl0st het volgende:
Was met de vriendin van m'n zus
ik was 12 en zij was 15 .. bij m'n zus in dr kamer werd ik voor het blok gezet..
"wij gaan wel even op de gang wachten"
Ik weet nog wel dat ze Stimorol red berry kauwde
Heb nog wel een brief van hem gehad toen, hilarisch:quote:
Het was geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar vond je het lekker, of raar, of nat, of gek, of geil?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb nog wel een brief van hem gehad toen, hilarisch:
Liefe (rl-naam) (hopelijk goed geschrijft)
Rozen verwelken,
schepen vergaan.
Maar mijn lievde voor jou,
zal altijt bestaan.
Ik heb me zo kapot gelachen toen dat ik het nu nog exact weet.
awww, schattigquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef Ripley het volgende:
ah, dat was zo leuk! Ik was 13 en hij 15 en hij heette roland en kwam uit Tilburg. We hebben eerst 4 dagen handjes vastgehouden in de disco van Centerparcs De Weerterbergen en op de laatste avond bracht ie me naar huis en toen hebben we een uur gezoend.
Ik vond het geweldig
Was je met de rest ook zo vroegquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
awww, schattig
Ik heb het te vroeg gedaan denk ik
Ze heette Anjes en ik ken d'r nog steeds, dat is wel leukMaar het zoenen zelf deed me volgens mij niet zoveel, was 10 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |