Je blijft terugkomen, dus volgens mij vind je het wel prettigquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Laten we elke TT gewoon [Singles] Bashen KF ! gaan noemen![]()
Ho is ff , als een kerel interesse heeft in me ex, gaat ie ze gang maar heb ik weer even rustquote:
Sowieso praten we eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan als vuil behandelen ok?
Nee, maar wel eerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar...das niet goed.
Hahaha misschien. Maar ik heb die jongen nooit meer gezien, het was een one-night thing.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.
Jezus, weet je hoeveel het normaal kost om advies van mij te krijgen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Laten we elke TT gewoon [Singles] Bashen KF ! gaan noemen![]()
Ja, natuurlijk, we bedoelen het niet slecht, zie het als opbouwend kritiekquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik maak maar een grapje hoor KF!
Niet zo bijdehandquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso praten we eigenlijk nooit.
Niet zo uit je slof schietsen heksjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jezus, weet je hoeveel het normaal kost om advies van mij te krijgen?
We geven je verdomme tips
Komt allemaal door die hedendaagse, duivelse tv seriesquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
Ff heel grappig. Ik zit naar buiten te kijken en zie daar mijn 11 of 12 jarig buurjongetje. Hij is aan het dansen ofzo met een bezig in de tuin en maakt met zijn heupen beetje erg volwassen bewegingen.
Hebben wij dezelfde ex? De mijne is namelijk ook lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef KudFokker het volgende:
Mijn ex is gewoon lekkerrrrrr!!!!
Ik kan er ook niks aan doen
Je zal er bij geweest moeten zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:21 schreef vencodark het volgende:
Ff heel grappig. Ik zit naar buiten te kijken en zie daar mijn 11 of 12 jarig buurjongetje. Hij is aan het dansen ofzo met een bezig in de tuin en maakt met zijn heupen beetje erg volwassen bewegingen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde ex? De mijne is namelijk ook lekker.
Mijne ook , nog steeds denk niet dat het de zelfde wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heeft de jouwe een mooie C cup, lang bruin haar en een héérlijke kontquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |