quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb een hele dag nog niet gefokt.(wel msn, maar dat moest ff).
http://webmessenger.msn.com/quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.quote:
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.
mijn eerste bek-ervaring was met Johnny...me basisschool vriendjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
Afwezig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoor.
Tip: laat je tanktop thuisquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben uitgenodigd voor de eerste bruiloft van mijn leven!
De vader van mijn ex (die waar ik 4 jaar mee had ja) gaat trouwen met zijn vriendin
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.
braaf ben je tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwezig.en ik praatte maar met 1 iemand.
Johquote:
Die draag ik al 2 weken niet meer eigenlijkquote:
Die kennen ze allemaal alquote:
Hahaha, ok die vind ik dan wel weer leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die draag ik al 2 weken niet meer eigenlijk
Mijn ogen alleen stralen al genoeg
Nou dan ga ik naar heel verkeerde bruiloftenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef kingmob het volgende:
Bruiloft is natuurlijk wel de pickup place
Mijn ogen bedoel jequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha, ok die vind ik dan wel weer leuk.
Hm, ik denk dat ik ook maar ga weddingcrashen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef kingmob het volgende:
Hmm, mijn exquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:13 schreef kingmob het volgende:
Je bent niet de eerste naar wie ik hem maaktequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, de opmerking an sich. Het is bijna een pick up line.
Maar vond hm wel grappig.
Haha, oh dan heb ik dat nog niet zo verkeerd ingeschat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste naar wie ik hem maaktegebruikte hem zaterdag nog
Laat me raden, vooral mannen en zeker als ze weten dat je single bent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is best raar, sinds ik single ben zijn de mensen veel aardiger tegen me.
Hahaha, het is vast allemaal een grapje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Laten we elke TT gewoon [Singles] Bashen KF ! gaan noemen![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien kan KF beter zichzelf thuislaten.
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, vooral mannen en zeker als ze weten dat je single bent?.
Je blijft terugkomen, dus volgens mij vind je het wel prettigquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Ho is ff , als een kerel interesse heeft in me ex, gaat ie ze gang maar heb ik weer even rustquote:
Sowieso praten we eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan als vuil behandelen ok?
Nee, maar wel eerlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar maar maar...das niet goed.
Hahaha misschien. Maar ik heb die jongen nooit meer gezien, het was een one-night thing.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.
Jezus, weet je hoeveel het normaal kost om advies van mij te krijgen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Ja, natuurlijk, we bedoelen het niet slecht, zie het als opbouwend kritiekquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik maak maar een grapje hoor KF!
Niet zo bijdehandquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso praten we eigenlijk nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |