quote:
Heb een hele dag nog niet gefokt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig dat je op Fok zit, maar je zult toch prioriteiten moeten stellen
Ahjoh, das toch niet beschamend? Dat 10 jaar geleden, don't worry.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
Eerste keer bekken bij mij was toen ik in groep 7 zat, in het zwembad in de stroomversnelling
Echt beschamend, ze zat helemaal op met, met haar benen om me heen gekronkeld waardoor ik een stiffy kreeg
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb een hele dag nog niet gefokt.(wel msn, maar dat moest ff).
http://webmessenger.msn.com/quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.quote:
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.
mijn eerste bek-ervaring was met Johnny...me basisschool vriendjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
Afwezig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoor.
Tip: laat je tanktop thuisquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben uitgenodigd voor de eerste bruiloft van mijn leven!
De vader van mijn ex (die waar ik 4 jaar mee had ja) gaat trouwen met zijn vriendin
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.
braaf ben je tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwezig.en ik praatte maar met 1 iemand.
Johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |