Lichaam weer teveel belast, waarschijnlijk zit er weer een wervel van ze plekquote:
Ah nicequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ik moet niet liegenschiet me ff iets te binnen
![]()
Hoestie MNR
Hmm... Dat klinkt niet zo fijn!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lichaam weer teveel belast, waarschijnlijk zit er weer een wervel van ze plek
Goed dat je er bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, op school.. Geenâ� zin, as usual.. Mijn eerste zoen ervaring was dom. Ik was verliefd op Nick, zat in dezelfde klas. Een vriend van hem vond dat we maar eens moesten zoenen dus toen we op zijn bed zaten, duwde hij onze hoofden naar elkaar toe. Was niks aan. Later wel
Examenquote:
Is de studie wel iets wat je trekt dan ? (als je heel eerlijk bent)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, op school.. Geen†zin, as usual.. Mijn eerste zoen ervaring was dom. Ik was verliefd op Nick, zat in dezelfde klas. Een vriend van hem vond dat we maar eens moesten zoenen dus toen we op zijn bed zaten, duwde hij onze hoofden naar elkaar toe. Was niks aan. Later wel
Mooizoquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt niet zo fijn!
[..]
Goed dat je er bent
Vertelquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
o, eerste keer zoenen.
eerste keer sex maakte ik hem aan het schrikken
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef mrbox het volgende:
Is de studie wel iets wat je trekt dan ? (als je heel eerlijk bent)
Jij bent echt goed bezig, baan, studie, sollicitatie... ambitieuze damequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
Ow gewoon ff doorzetten dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
We hadden drie maanden ofzo iets, ik was 16...quote:
Het eind is idd doorzetten.quote:
Ik vind zelf dat het wat tegenvalt qua ambities.. Maar toch, thanksquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig, baan, studie, sollicitatie... ambitieuze dame
Hahaha, dit was een eenmalige actie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden drie maanden ofzo iets, ik was 16...
Op een gegeven moment waren we wat aan het kussen en kreeg ik gewoon ineens het gevoel dat het MOEST, ik kon niet wachten.
Dus ben ik hem min of meer besprongen, hij wist niet wat hem overkwam en het was rg snel afgelopen
Ja, dit is vrij makkelijkquote:
Herken hetquote:
Voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef kingmob het volgende:
Het gaat na 120 posts nog steeds over de TT
Niet elke keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Herken hetmaar je gaat elke keer toch weer netjes
Daarom, je staat zo buitenquote:
Haha, dan let jij de helft van de tijd niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Herken hetmaar je gaat elke keer toch weer netjes
Ik vond hem te afwachtendquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, dit was een eenmalige actie?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan let jij de helft van de tijd niet op
Kon ze het nog navertellen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef Strangler het volgende:
Ik heb lang geleden eens een meisje ontmaagd, en ze genoot er ademloos van.
Eén keer in de week i.p.v. twee keerquote:
Zulke topics, staan in de google top 10quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh [Singles] Neuken? was 300 posts vol goud.
Ooh, gemist denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh [Singles] Neuken? was 300 posts vol goud.
Heb hem wel liggen, wanneer wil je hem hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb zin in RollerCoasterTycoon Versie 1
Oke jij je zinquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de week i.p.v. twee keer
Kan je hem niet via msn sturen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb hem wel liggen, wanneer wil je hem hebben
Dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke jij je zin"Jemig Nouk wat ben jij slecht bezig zeg
" zo goed dan Auto
Daarom misschien ook wel de pauze voor onbepaalde tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke jij je zin"Jemig Nouk wat ben jij slecht bezig zeg
" zo goed dan Auto
Heb net ff in de datebase gekeken, waar die op stond kan alleen niet zien hoe groot ie is, zal zo wel ff voor je kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je hem niet via msn sturen ofzo?
Tof!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb net ff in de datebase gekeken, waar die op stond kan alleen niet zien hoe groot ie is, zal zo wel ff voor je kijken
Loop wel ff naar boven, heb ik meer overzichtquote:
Goh, dat was 'm vast niet opgevallenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt mijn grap gemistJe nickname icm met zeggen dat ze ademloos genoten heeft...
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maaktequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je hebt mijn grap gemistJe nickname icm met zeggen dat ze ademloos genoten heeft...
Ik vond hem gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat het zijn grap wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maakte
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goh, dat was 'm vast niet opgevallen
Was niet aan zijn reactie te merken...quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat hij al die grap maakte
Ik heb aan wurgseks gedaan, maar natuurlijk niet een meisje gewurgd tijdens haar ontmaagding. Lijkt me logisch, jou niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Was niet aan zijn reactie te merken...
Laat maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef Strangler het volgende:
[..]
Ik heb aan wurgseks gedaan, maar natuurlijk niet een meisje gewurgd tijdens haar ontmaagding. Lijkt me logisch, jou niet?
Jannekequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef ArTiC het volgende:
ik zoende voor het eerst met Janneke...na maanden om elkaar heen gedraaid te hebben
Duurde ook meteen ruim 4 jaar
Priscilla was beter geweest?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik moet eigenlijk gaan leren maar heb totaal geen zin en kan me er niet toe zetten.
d'r icon, dudequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
Ooh daar denk ik ook aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
leren, denk aan je toekomst
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef Sinceria het volgende:
Bij de eerste keer bekken had ik meteen een jongen met een tong als een labrador te pakken.
Of stonk ie uit zijn bek anar hondenvoer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Of stonk ie uit zijn bek anar hondenvoer?
quote:
Heb een hele dag nog niet gefokt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig dat je op Fok zit, maar je zult toch prioriteiten moeten stellen
Ahjoh, das toch niet beschamend? Dat 10 jaar geleden, don't worry.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:05 schreef KudFokker het volgende:
Eerste keer bekken bij mij was toen ik in groep 7 zat, in het zwembad in de stroomversnelling
Echt beschamend, ze zat helemaal op met, met haar benen om me heen gekronkeld waardoor ik een stiffy kreeg
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik vind Janneke best een schattige naam
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb een hele dag nog niet gefokt.(wel msn, maar dat moest ff).
http://webmessenger.msn.com/quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb ik weinig aan, heb je niet op msn * kan overdag ook niet op msn
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.quote:
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb wel wat gedaan tijdens het msn, dus als er niet teveel mensen zijn tegelijk dan gaat dat best.
mijn eerste bek-ervaring was met Johnny...me basisschool vriendjequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn eerste bek-ervaring (al vind ik het een rotwoord) was met Joost, eerste x sex was met Jorrit.
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was ie onervaren of zijn tong zo lang?
Afwezig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je status op "bezet" werkt gewoon goed hoor.
Tip: laat je tanktop thuisquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik ben uitgenodigd voor de eerste bruiloft van mijn leven!
De vader van mijn ex (die waar ik 4 jaar mee had ja) gaat trouwen met zijn vriendin
Het is wel tof als je hem natuurlijk moet leren dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, hij likte mijn halve gezicht af zoals JB zei.
braaf ben je tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afwezig.en ik praatte maar met 1 iemand.
Johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |