Lichaam weer teveel belast, waarschijnlijk zit er weer een wervel van ze plekquote:
Ah nicequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah ik moet niet liegenschiet me ff iets te binnen
![]()
Hoestie MNR
Hmm... Dat klinkt niet zo fijn!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Lichaam weer teveel belast, waarschijnlijk zit er weer een wervel van ze plek
Goed dat je er bentquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, op school.. Geenâ� zin, as usual.. Mijn eerste zoen ervaring was dom. Ik was verliefd op Nick, zat in dezelfde klas. Een vriend van hem vond dat we maar eens moesten zoenen dus toen we op zijn bed zaten, duwde hij onze hoofden naar elkaar toe. Was niks aan. Later wel
Examenquote:
Is de studie wel iets wat je trekt dan ? (als je heel eerlijk bent)quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, op school.. Geen†zin, as usual.. Mijn eerste zoen ervaring was dom. Ik was verliefd op Nick, zat in dezelfde klas. Een vriend van hem vond dat we maar eens moesten zoenen dus toen we op zijn bed zaten, duwde hij onze hoofden naar elkaar toe. Was niks aan. Later wel
Mooizoquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dat klinkt niet zo fijn!
[..]
Goed dat je er bent
Vertelquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
o, eerste keer zoenen.
eerste keer sex maakte ik hem aan het schrikken
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef mrbox het volgende:
Is de studie wel iets wat je trekt dan ? (als je heel eerlijk bent)
Jij bent echt goed bezig, baan, studie, sollicitatie... ambitieuze damequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
Ow gewoon ff doorzetten dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, nog steeds.. Alleen dit semester is suf. Altijd tegen het eind ben ik het gewoon zat. Desondanks moet ik wel een pauze inlassen voor onbepaalde tijd.
We hadden drie maanden ofzo iets, ik was 16...quote:
Het eind is idd doorzetten.quote:
Ik vind zelf dat het wat tegenvalt qua ambities.. Maar toch, thanksquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij bent echt goed bezig, baan, studie, sollicitatie... ambitieuze dame
Hahaha, dit was een eenmalige actie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden drie maanden ofzo iets, ik was 16...
Op een gegeven moment waren we wat aan het kussen en kreeg ik gewoon ineens het gevoel dat het MOEST, ik kon niet wachten.
Dus ben ik hem min of meer besprongen, hij wist niet wat hem overkwam en het was rg snel afgelopen
Ja, dit is vrij makkelijkquote:
Herken hetquote:
Voor het eerstquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef kingmob het volgende:
Het gaat na 120 posts nog steeds over de TT
Niet elke keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Herken hetmaar je gaat elke keer toch weer netjes
Daarom, je staat zo buitenquote:
Haha, dan let jij de helft van de tijd niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Herken hetmaar je gaat elke keer toch weer netjes
Ik vond hem te afwachtendquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hahaha, dit was een eenmalige actie?
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dan let jij de helft van de tijd niet op
Kon ze het nog navertellen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef Strangler het volgende:
Ik heb lang geleden eens een meisje ontmaagd, en ze genoot er ademloos van.
Eén keer in de week i.p.v. twee keerquote:
Zulke topics, staan in de google top 10quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh [Singles] Neuken? was 300 posts vol goud.
Ooh, gemist denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh [Singles] Neuken? was 300 posts vol goud.
Heb hem wel liggen, wanneer wil je hem hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb zin in RollerCoasterTycoon Versie 1
Oke jij je zinquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Eén keer in de week i.p.v. twee keer
Kan je hem niet via msn sturen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb hem wel liggen, wanneer wil je hem hebben
Dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke jij je zin"Jemig Nouk wat ben jij slecht bezig zeg
" zo goed dan Auto
Daarom misschien ook wel de pauze voor onbepaalde tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke jij je zin"Jemig Nouk wat ben jij slecht bezig zeg
" zo goed dan Auto
Heb net ff in de datebase gekeken, waar die op stond kan alleen niet zien hoe groot ie is, zal zo wel ff voor je kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kan je hem niet via msn sturen ofzo?
Tof!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb net ff in de datebase gekeken, waar die op stond kan alleen niet zien hoe groot ie is, zal zo wel ff voor je kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |