True thatquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap hm.Maar blijft eigenlijk vreselijk gezegd.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True thatach ja
Ik blijf dromen
Heb ooit wel hele leuke foto's van haar mogen maken na veel gezeik, maar heb ze per ongeluk verwijderd na het formatteren van mijn pc
ach, zie me ex een keer in de twee weken,mooie vrouw toch ben ik zo snel mogelijk wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True thatach ja
Ik blijf dromen
Heb ooit wel hele leuke foto's van haar mogen maken na veel gezeik, maar heb ze per ongeluk verwijderd na het formatteren van mijn pc
Dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde toen ik het vroegquote:
En je hebt ze toch? Thats weirdquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ze zich er ongemakkelijk bij voelde toen ik het vroeg
Vertelde toch dat ze me altijd Droopy noemde omdat ik zo aanhankelijk kan kijken waardoor ik bijna alles voor elkaar kan krijgenquote:
Paar dagen geleden nog verdrietig... Dan heb je nog wel even te gaan. Maar tijd heelt alle wonden alleen zul je met de littekens moeten leren levenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, och kweet niet. Paar dagen geleden was ik nog wel erg verdrietig erover en toevallig 2 dagen terug best goed gepraat etc. En nu ben ik weer helemaal blij. Geloof wel dat ik nu wat meer geaccepteerd heb ofzo dat het over is. Aan de andere kant, ik merk dat ik hm nog niet wil zien. Ben morgen in zijn stad en hij stelde wel min of meer voor om eens wat af te spreken ofzo. Maar denk dat dat nog beetje te pijnlijk voor me is.
Ok, ik zal er maar niet teveel van zeggen want ken de situatie niet natuurlijk. Maar krijg hier niet zo'n tof gevoel bij. Snap je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vertelde toch dat ze me altijd Droopy noemde omdat ik zo aanhankelijk kan kijken waardoor ik bijna alles voor elkaar kan krijgen
Goeden avond,quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:37 schreef Jannuk het volgende:
Goedenavond
Wat is bekken toch een rotwoord
Ja, vond het ook wel typisch van mezelf. Het is nu week of 7 uit (ik hou het niet letterlijk bij hoor, ken gewoon datums goed) en paar weken ging het goed. Amper in mijn hoofd enzo. Maar nu krijg ik het iets rustiger en zit ik meer thuis. Dus ga ik nadenken. Besef van het missen enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog verdrietig... Dan heb je nog wel even te gaan. Maar tijd heelt alle wonden alleen zul je met de littekens moeten leren leven
ja snap ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ok, ik zal er maar niet teveel van zeggen want ken de situatie niet natuurlijk. Maar krijg hier niet zo'n tof gevoel bij. Snap je?
Misschien wel je beste postquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Paar dagen geleden nog verdrietig... Dan heb je nog wel even te gaan. Maar tijd heelt alle wonden alleen zul je met de littekens moeten leren leven
Vind het zo respectloos klinkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Goeden avond,met je eens blijft een raar woord
*toen wisten we toch niet beter
Goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja snap ik
Nja, ze was er nogal preuts meemaar later kwam ze er zelf op terug
Heb niet mijn zin doorgedramd of iets tegen haar zin in laten doen
En het is waarschijnlijk goed dat die foto's weg zijn
idd het slaat ook nergens op, als ik er nu over denkquote:
Teganquote:
Mwoah, ik werd van de week nog overvallen door een plotseling "ik wil m'n ex terug" gevoel en daar werd ik best verdrietig van. is toch echt al 1,5 jaar geleden en ik ben er al een flinke tijd overheen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, daarom is het beter dat ze weg zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed.je zult het zelf wel weten dan. Blijft tricky, foto's sturen zoals dat. Zou het volgens mij nooit doen.
Misschien wel mijn meest persoonlijke en gemeendequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien wel je beste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |