quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]niet zo lachen jij, de OP is nu weer goed...!
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nu wel
En niet zo slowchatten!
Ik denk dat wij hem pas eind Juli krijgen Royquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
De grote vraag is alleen: wanneer? Komend weekend? Volgende week?
QFTWquote:
Die game wordt, net als Forza 2, waarschijnlijk helemaal kapotgespeeld hierquote:
Vette graphics voor de bestuurder!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vette graphics voor de bestuurder!
Photomode Henkquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vette graphics voor de bestuurder!
Mja zo zorgen ze ervoor dat je te veel punten hebt, en daarna nog meer punten koopt om daar nog wel wat mee te kunnen kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:55 schreef Stephan1237 het volgende:
Jammer dat je niet gewoon 1200 punten kan kopen voor castle crashers
Nu moet ik 1x 2100 punten kopen of 2x800
ik wil hem wel maar hij's me iets te duur , zeker als je games kan importeren ( ps3 en US 360 )quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
Uiteraard komt er een Assassin's Creed 2 SE. Iets voor Cho?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5286712(...)missions-music--toys
Toevallig vanmiddag besteld,... exclusief bij bol.comquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
Uiteraard komt er een Assassin's Creed 2 SE. Iets voor Cho?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5286712(...)missions-music--toys
In mercs 2 kan het!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hahahah vet ding, maar heel erg dom want daar kan je onmogelijk mee sturen
En Burnout Paradise big-surf island is live. 1000 MS punten maar.quote:It's Sega Genesis day on Xbox Live Arcade
...or i can haz sega genesis yayz! (token lolspeak for now, i'm slammed today, more later)
It's XBLA Wednesday and we've got six Sega Genesis classics for you. They're 400 MIcrosoft Points each, and are available in all Xbox Live countries.Altered Beast Comix Zone Gunstar Heroes Phantasy Star II Shinobi Sonic The Hedgehog 3
I don't know about you, but I spent a lot of time in college playing on my Genesis while I should've been studying. As most of my Genesis collection has fallen prey to the mist of time, I'm very happy to have Gunstar Heroes and the rest back where I can get my paws on them.
Now I just need to find some time to play this week so that I can put some distance on Major's gamerscore...
Big Surf Island wil ik wel hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
En Burnout Paradise big-surf island is live. 1000 MS punten maar.
Ik laat de SE schieten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Toevallig vanmiddag besteld,... exclusief bij bol.com
Hartelijk dank voor uw bestelling bij bol.com. Hieronder vindt u de gegevens met betrekking tot uw bestelling.
Bestelnummer: poepchinees
Titel: Assassin's Creed 2 Limited Black Edition - reservatie
http://www.bol.com/nl/m/s(...)o=flashCAT_asscreed2
[ afbeelding ]
Laat weten hoe die isquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef CoolGuy het volgende:
Hmmm het is duidelijk dat Ghostbusters in Amerika (blijkbaar) al verkrijgbaar is..
Leg uit?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:25 schreef RickoKun het volgende:
Red Faction![]()
![]()
![]()
Op Hard difficulty moet je écht de guerrilla strijder uithangen
![]()
Sneaky doen volgens mij, stiekempjes gebouwen riggen met explosieven en dan BAM MOTHERFUCKER!!! om vdervolgens heel die basis leeg te lopen bwahahahhaaa!quote:
Hoeveel miljoen punten moet je ook alweer rijden naar level 50 eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb vandaag iets van 10/15 auto's verkocht voor 3 keer die ze waard zijn met forza![]()
(50% korting op een auto die regio gebonden is)
Nou, ik heb 'm gisteren even gespeeld. Ik vind 'm niet denderend. Eerste level ga je naar een hotel waar je dan wat spoken moet vangen.quote:
Eerste game die je koopt die awesome is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef AQuila360 het volgende:
50 cent: Blood in the Sand onderweg![]()
Is die tof?
Fiddyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef AQuila360 het volgende:
50 cent: Blood in the Sand onderweg![]()
Is die tof?
Nederlanders die 'awesome' gebruikenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:30 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eerste game die je koopt die awesome is.
quote:
quote:Assassin's Creed 2 Euro date confirmed
Ubisoft has told Eurogamer that Assassin's Creed 2 will launch on PC, PS3 and Xbox 360 here on 20th November. The 17th November date announced at E3 was for the US.
Als je een shooter zoekt dan niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:21 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net Forza 2 gekocht bij FRS voor 18 euro, is het een tof spel?
Breng het spel ASAP terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:21 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net Forza 2 gekocht bij FRS voor 18 euro, is het een tof spel?
Het is niet echt een volledig arcade racespel, het is vrij serieus bedoeld op zich maar niet zo serieus als SimBin RacePro.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wehehe heb genoeg shooters, wil es een keer gewoon racen
dat had ik van aquila wel verwacht , maar van jouwquote:
burnout - lekker crashenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
wat is nou echt dat je zegt een toffe racer? Ik had veel verwacht van Fuel, maar ik hoor eigenlijk alleen maar dat 't spel tegenvalt, dus daar waag ik me dan maar niet aan..
godverdomme!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:29 schreef lkb9000 het volgende:
Praten over ombouwen en het downloaden van warez is niet toegestaan op Fok!.
Legale games verkopen is gezien de naam duidelijk niet het primaire doel van die site.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef lkb9000 het volgende:
Wat een onzin? Ik link naar een webwinkel waar de OFFICIELE GAME verkocht wordt
Strol, ombouwnederland.nl is al jaren geaccepteerd in dit topic, aangezien ze die games los verkopen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Legale games verkopen is gezien de naam duidelijk niet het primaire doel van die site.
Voor verdere discussie verwijs ik je naar GAM FAQ en feedback topique
Maar ze doen het wel...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Legale games verkopen is gezien de naam duidelijk niet het primaire doel van die site.
Voor verdere discussie verwijs ik je naar GAM FAQ en feedback topique
Ik leg hem even achter voor. Als het een geval van twijfel is en daardoor toegestaan ben ik niet te lullig om mijn ongelijk toe te geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Wessiej het volgende:
Strol, ombouwnederland.nl is al jaren geaccepteerd in dit topic, aangezien ze die games los verkopen.
Beetje raar om het nu te censureren...
quote:
Race pro - glitchy racen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
burnout - lekker crashen
ridge racer - lekker door de bochten glijden
forza - simmy racen
pgr - gewoon racen
need for speed - kotsend racen
pure - quad racen
mirrors edge - rennend racen
Joey Kindtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Joey_Kindt het volgende:
ghost busters is tot nu toe beter dan Prototype
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:33 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.gamer.nl/doc.php/52255/Prototype
Was deze review laatst niet eventjes online met een 6 op gamer.nl?
Gamer.nlquote:Oplettende bezoekers hebben misschien opgemerkt dat de Prototype-recensie eerder deze week online heeft gestaan met een ander cijfer. Dit was echter een vroege versie van de recensie, die nog niet gepubliceerd had moeten worden.
De eindredactie had deze recensie nog niet volledig nagekeken en het definitieve eindcijfer was nog niet bepaald. Na gesprekken tussen recensent en eindredactie zijn zowel recensie als eindcijfer aangepast zodat deze een beter beeld geven van de kwaliteiten van Prototype.
quote:
quote:Gamer.nl review komt vandaag rond 14:00, met videoreview (we wachten nog even tot die klaar is )
Nadat review verwijderd is:
De review komt VRIJDAG online, op het laatste moment is de publicatiedatum verschoven. Heeft verder niks met de review te maken hoor
misschien wil aquila hem welquote:
Gast ik heb Forza 2 hier nog in de kast staanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat had ik van aquila wel verwacht , maar van jouw
Welja, ...quote:All fronts niet in de winkel te koop
Zojuist is bekend geworden dat de Gears of War all fronts collection niet te koop zal zijn in de winkels. Voorheen zou de uitbreiding op Gears of War 2 als los product te bestellen zijn maar microsoft heeft besloten de game alleen nog maar als download only uit te brengen.
De uitbreiding is vanaf 27 july te downloaden en kost 1600 microsoft points.
Siquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast ik heb Forza 2 hier nog in de kast staan![]()
Maar Wessiej fiddy: blood on het zand is dus echt AWESOME GALORE BBQ?
http://www.ombouwnederland.nl is toegestaan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik leg hem even achter voor. Als het een geval van twijfel is en daardoor toegestaan ben ik niet te lullig om mijn ongelijk toe te geven.
Nice...quote:
Coolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.ombouwnederland.nl is toegestaan.
Klopt, die hadden wij allebei eigenlijk daar moeten halen, dan was het 13.50 p.p. Maarja te laatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef Reintji het volgende:
Burnout ultimate maar 10e wanneer die in de winkelmand gaat
Het spel wordt wel snel repetitive. De enige reden waarom ik het nog speel is voor het verhaalquote:
Ok... We zullen zien of hij replayvalue ofwel koopwaarde heeftquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Het spel wordt wel snel repetitive. De enige reden waarom ik het nog speel is voor het verhaal
Waarom begin je weer? Je lokt het gewoon uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:44 schreef Document1 het volgende:
God oh God ik wil er niet over beginnen maar jullie dwazen maken het ons ook niet makkelijk...
Kunnen alle downloaders alsjeblieft ter plekke door bliksem getroffen worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Waarom begin je weer? Je lokt het gewoon uit.
Hij heeft wel gelijk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Heb het nog niet zo lang gespeeld, te druk enzo. Het begin lijkt me wel redelijk, maar ja, ik ben dan ook snel tevreden qua RPG'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Star Ocean valt mij trouwens nog steeds vies tegen
Voor 10tje neem ik hem van je over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, en hij is mij een beetje te saai en veelste realistisch
Zonde,... concept heeft zoveel potentie! Het leek me al niks maar na de reviews en user reviews weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Star Ocean valt mij trouwens nog steeds vies tegen
Ja dude ik lok het uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Exact waarom ik het na een paar races opgafquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, en hij is mij een beetje te saai en veelste realistisch
Als je een grote JRPG fan bent dan is het wel waard. Het spel is zeker beter dan de andere JRPGs die zijn uitgekomen op de 360 (Met uitzondering van Lost Odyssey) maar het beste kan je gewoon op Tales of Vesperia wachtenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zonde,... concept heeft zoveel potentie! Het leek me al niks maar na de reviews en user reviews weet ik genoeg.
Ik ben dus iemand die voornamelijk JRPG's speelt, en ik vind het tot nu toe maar een beetje slap het battle systeem is wel aardig, maar het verhaal kan mij echt niet boeien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:27 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Als je een grote JRPG fan bent dan is het wel waard. Het spel is zeker beter dan de andere JRPGs die zijn uitgekomen op de 360 (Met uitzondering van Lost Odyssey) maar het beste kan je gewoon op Tales of Vesperia wachten
Neuh, ik breng hem liever terug naar FRS en krijg ik een tegoedbon of omruilen voor iets anders.quote:
Wat vond je van de andere Star Oceans dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben dus iemand die voornamelijk JRPG's speelt, en ik vind het tot nu toe maar een beetje slap het battle systeem is wel aardig, maar het verhaal kan mij echt niet boeien.
3 vond ik wel aardig, 2 en 1 nooit gespeeld, maar op de X360 ben ik behalve Lost Odyssee en Eternal Sonata na ook nog niet echt toffe RPG's tegengekomen, blue dragon was ook wel aardig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Wat vond je van de andere Star Oceans dan?
Dan moet je zeker Tales of Vesperia gaan halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 vond ik wel aardig, 2 en 1 nooit gespeeld, maar op de X360 ben ik behalve Lost Odyssee en Eternal Sonata na ook nog niet echt toffe RPG's tegengekomen, blue dragon was ook wel aardig.
Lost Odyssee,... met afstand de beste J-RPG op 360quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
3 vond ik wel aardig, 2 en 1 nooit gespeeld, maar op de X360 ben ik behalve Lost Odyssee en Eternal Sonata na ook nog niet echt toffe RPG's tegengekomen, blue dragon was ook wel aardig.
Mwah je overdrijft nu een beetje Choboboquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lost Odyssee,... met afstand de beste J-RPG op 360
Die komt sowieso wel in huis, het aanbod aan current-gen JRPG's is toch al niet echt groot.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Joey_Kindt het volgende:
[..]
Dan moet je zeker Tales of Vesperia gaan halen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die "Dreams" waren meesterlijk geschrevenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond er in LO en ES nogal veel leeswerk tussen door zitten, alsof ze gewoon weg geen zin hadden om daar iets mee te doen.
Noem een beterequote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mwah je overdrijft nu een beetje Chobobo
Dat zijn geen J-RPG'squote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Niet doen, dan komen ze met fallout 3 en mass effect aan.
Ga ik nou straks verpilcht worden om FFXIII te kopen omdat het aanbod van rpgs gewoon bedroevend isquote:
Correct! Niet moeilijk om dan de beste te worden met zo weinig titels in het J-RPG genre, maar toch heb ik me prima vermaakt met deze FFX kloon!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ga ik nou straks verpilcht worden om FFXIII te kopen omdat het aanbod van rpgs gewoon bedroevend is
Is de muziek ook goed?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:22 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik heb 50 cent:Blood of sand gekocht voor 15 euro bij een mediamarkt en wat een bazengame is dat![]()
Het is serieus een goeie game. Het is Gears of war met 50 cent
Veel soeps is er deze generatie ook niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als FF XIII net zo overhyped en inhoudloos word vanwege een verbeterd battlesysteem als FFXII dan wacht ik wel op een andere titelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Veel soeps is er deze generatie ook niet.![]()
Het wordt wachten op FF XIII. Dat is het echte werk.
Ja allemaal klassiekers van 50 centquote:
Tsja , alhoewel ik hiphop zeer waardeer ben ik dus echt geen fan van 50 Cent enzo. De enige hiphop related game die ik dan ook vet vind is Def Jam Fight For NY waarvan de opvolger (Icon) gewoon prut was omdat ze er zonodig verwaarloosbare gimmicks aan moesten toevoegen en daarbij de lol in de game weghaalden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:46 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ja allemaal klassiekers van 50 cent![]()
En er zit ook veel humor in
Bijvoorbeeld:
*50 cent gaat naar een strip club om iemand te ontmoeten*
*Een stripper flirt met hem*
50 cent:WHERES YOUR BOSS BITCH?
Dit is precies de reden waarom ik iedere FF na deel 7 gewoon weg kut vind, al die constante veranderingen aan dat battlesystem hebben er voor gezorgt dat ik dus totaal niet warm meer loop voor welke nieuwe versie van FF dan ook.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als FF XIII net zo overhyped en inhoudloos word vanwege een verbeterd battlesysteem als FFXII dan wacht ik wel op een andere titel
Zo hoort het dus te zijn en niet andersquote:Combat in Final Fantasy is menu-based: the player selects an action from a list of options such as Fight, Magic, and Item. Battles are turn-based and continue until either side flees or is defeated. If the player's party wins, each character gains experience and gold; if it flees, it is returned to the map screen; and if each character in the party dies, the game is over.[1] Final Fantasy was the first game to show the player's characters on the right side of the screen and the enemies on the left side of the screen, as opposed to a first-person view.[3]
Het verhaal is op sommige momenten zo bedroevend, dat ik zelfs bepaalde dialogen heb geskipped omdat het me niet meer boeide.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ben dus iemand die voornamelijk JRPG's speelt, en ik vind het tot nu toe maar een beetje slap het battle systeem is wel aardig, maar het verhaal kan mij echt niet boeien.
Zoveel is er niet veranderd aan het battlesysteem tussen FF 7/8/9 hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Document1 het volgende:
Dit is precies de reden waarom ik iedere FF na deel 7 gewoon weg kut vind, al die constante veranderingen aan dat battlesystem hebben er voor gezorgt dat ik dus totaal niet warm meer loop voor welke nieuwe versie van FF dan ook.
Mwoah FFIX staat na FFVI op de tweede plaats. gewoon omdat ik het vermakelijke games viind, daarna komt V vanwege de vrijheid je characters te levellen zonder dat het MMO achtig hoeft aan te voelen. Bij FFXII had ik (ook vanwege de slechte conversaties tussn de characteres) gewoon het idee een scripted MMO te spelen waarbij ik mijn team leden zo nu en dan een andere taktiek aan te wijzen, waarbij het verhaal ook nog eens tegenviel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom ik iedere FF na deel 7 gewoon weg kut vind, al die constante veranderingen aan dat battlesystem hebben er voor gezorgt dat ik dus totaal niet warm meer loop voor welke nieuwe versie van FF dan ook.
Dat is mij probleem eilk niet, mijn probleem is voornamelijk dat er een gedetailleerd verhaal verspeeld word aan de zogenaamde noodzaak dat het niet met turn-based mag zijn, omdat dat 'saai' zou zijn.quote:Zo hoort het dus te zijn en niet anders![]()
*denk met weemoed terug aan Cecil*
Ik snap dat 'saai' dus echt niet, voor mij was er niks spannender dan eerst de weakness van je tegenstander uitvogelen en hem dan via tactische spells en moves turnbased kapot maken... Ik heb pas (godver hoe heet het nou) dat spel van Square voor de xbox gekocht dat wel turnbased zou zijn, wat een baggerzooi. Je had niet eens een map om over te lopen en zoals je zelf ook aangaf het leek wel alsof ik een mmorpg speelde maar dan offline en zonder chat..... o jah The Last Remnant dat was het. Ik moet zeggen dat het vechten nou ook niet echt je van het was..... je kon alleen attack kiezen de helft van de tijdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dat is mij probleem eilk niet, mijn probleem is voornamelijk dat er een gedetailleerd verhaal verspeeld word aan de zogenaamde noodzaak dat het niet met turn-based mag zijn, omdat dat 'saai' zou zijn.
blue dragonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Correct! Niet moeilijk om dan de beste te worden met zo weinig titels in het J-RPG genre, maar toch heb ik me prima vermaakt met deze FFX kloon!
Maar Aquil weet vast een betere voor ons
Redelijk wat,.... waar niet veel om naar huis over te schrijven. Persoonlijk gezien wint LO dit op mijn lijstjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blue dragon
lost odyssey
tales of vesperia
star ocean
infinite undiscovery
last remnant
eternal sonata
en straks final fantasy 13
zijn er toch aardig wat vind ik
The Last Remnant heb ik mij kostelijk mee vermaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:25 schreef Document1 het volgende:
Ik snap dat 'saai' dus echt niet, voor mij was er niks spannender dan eerst de weakness van je tegenstander uitvogelen en hem dan via tactische spells en moves turnbased kapot maken... Ik heb pas (godver hoe heet het nou) dat spel van Square voor de xbox gekocht dat wel turnbased zou zijn, wat een baggerzooi. Je had niet eens een map om over te lopen en zoals je zelf ook aangaf het leek wel alsof ik een mmorpg speelde maar dan offline en zonder chat..... o jah The Last Remnant dat was het. Ik moet zeggen dat het vechten nou ook niet echt je van het was..... je kon alleen attack kiezen de helft van de tijd
Heb er net nog ff over na zitten denken en volgens mij ben ik gewoon zon opa van 30 die op een bankje zit te roepen dat alles vroeger beter wasquote:
gamecube rpg's:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blue dragon
lost odyssey
tales of vesperia
star ocean
infinite undiscovery
last remnant
eternal sonata
Zo waar,.... je verwacht een hoop van een J-RPG van Square Enix,... maar door de reviews durf ik hem niet aan. Dus The Last Remnant is aan te raden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:36 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
The Last Remnant heb ik mij kostelijk mee vermaakt.
Het is gewoon een turn based rpg, maar niet zoals je gewend bent.
De commando's die je aan je unions kon geven werkten vaak goed genoeg, alleen kon je wel eens pech hebben dat ze niet de skills gebruikten die jij graag zou willen.
Ook de boss battles in dit spel waren zeer uitdagend.
Soms kon een verkeerde command keuze je het gevecht laten verliezen.
The Last Remnant was niet perfect, maar ik zou het niet erg vinden als men hier een tweede deel van zou uitbrengen.
Ik heb zo het idee dat veel van jullie teveel van sommige j-rpgs verwachten en dat daardoor het spel achteraf tegenvalt.
Ik heb genoeg rpg's gespeeld die door critici als matig werden bestempeld, maar waarmee ik mij toch best heb vermaakt.
Ohhhhh zwaar offtopic van me, maar Skies of Arcadia verdient echt een buigingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gamecube rpg's:
Paper mario: the thousand year door
Tales of Symphonia
Skies of Arcadia Legends
Baten Kaitos
Baten Kaitos Origins
Phantasy star onilne part 1&2 (met coop)
Final fantasy Chrystal Chronicles (met coop)
zo goed is het nog niet gesteld met de jrpgs op de x360 hoor
J-RPG's zijn natuurlijk door de jaren heen niet veel veranderd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef Document1 het volgende:
Heb er net nog ff over na zitten denken en volgens mij ben ik gewoon zon opa van 30 die op een bankje zit te roepen dat alles vroeger beter was![]()
![]()
![]()
Ik zou The Last Remnant eerder aanbevelen dan Star Ocean 4 op het moment.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:45 schreef Chocobo het volgende:
Zo waar,.... je verwacht een hoop van een J-RPG van Square Enix,... maar door de reviews durf ik hem niet aan. Dus The Last Remnant is aan te raden?
Ssst, herinner mij daar niet aan nu, straks ga ik deze nog in mijn GC stoppen terwijl ik nog eerst SO4 moet uitspelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:46 schreef Chocobo het volgende:
Ohhhhh zwaar offtopic van me, maar Skies of Arcadia verdient echt een buiging![]()
Volkomen mee eens, kutnostalgiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:51 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
J-RPG's zijn natuurlijk door de jaren heen niet veel veranderd.
De eerste j-rpg die je hebt gespeeld, daar heb je natuurlijk de leukste herinneringen aan omdat alles op dat moment nieuw was.
Mijn favoriete j-rpgs komen toch veel uit de SNES periode.
Ik kan van de huidige generatie rpg's nog steeds genieten alleen de herinneringen die ik heb bij de rpg's uit het snes tijdperk die komen natuurlijk niet meer terug.
Daar rijden nu allemaal auto'squote:Op donderdag 11 juni 2009 22:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik laat de SE schieten.
Ik trakteer mezelf volgend jaar of het jaar daarna op een reis naar Florance en Venetie.
Het is een hele goeie maar met afstand de beste vind ik te veel eer!quote:
Deze vind ik juist een van de minste j-rpg's die je op dit moment op de 360 kan krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
Het is een hele goeie maar met afstand de beste vind ik te veel eer!
Deze was ook heel tof
Een van de eerste toch? Heb hem nooit gespeeld! Merk dat ik toch strenger kijk, naar wat ik koop de laatste paar jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een hele goeie maar met afstand de beste vind ik te veel eer!
[ afbeelding ]
Deze was ook heel tof
Ik vond het tof dat je op een grid vocht en dat je dus die monsters kon vinden of krijgen en daarmee kon vechtenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Deze vind ik juist een van de minste j-rpg's die je op dit moment op de 360 kan krijgen.
Nog erger dan Infinite Undiscovery en die was ook al matig.
Gelukkig brengt Forza 3 vernieuwingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het tof dat je op een grid vocht en dat je dus die monsters kon vinden of krijgen en daarmee kon vechten![]()
Maar het was idd de eerste j-rpg op de 360 dus dan dan vind je hem vanzelf nog wel iets toffer.
Ik ben nu trouwens wel klaar met die shitMisschien nog FF13 maar de rest niet meer... Die jappen blijven steeds het zelfde kunstje herhalen
Als ik grid based wil spelen dan ga ik wel een Strategy-RPG spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond het tof dat je op een grid vocht en dat je dus die monsters kon vinden of krijgen en daarmee kon vechten![]()
Maar het was idd de eerste j-rpg op de 360 dus dan dan vind je hem vanzelf nog wel iets toffer.
Ik ben nu trouwens wel klaar met die shitMisschien nog FF13 maar de rest niet meer... Die jappen blijven steeds het zelfde kunstje herhalen
Ik hoef eigenlijk geen remakes te zien van oude rpg's, op de graphics na verandert er niets als ze de gameplay het zelfde houden en dat is namelijk wat de meeste remakes doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef Tain het volgende:
Als ze nu gewoon is een echte remake maken van Chrono Trigger en dan niet alleen de graphics iets oppoetsen maar gewoon compleet 3D
Ik mis alleen ToV en Blue Dragon van dat lijstje, maar vind de meeste sowieso niet echt heel slecht.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
blue dragon
lost odyssey
tales of vesperia
star ocean
infinite undiscovery
last remnant
eternal sonata
Speel je die liever dan een hedendaagse westerse rpg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:17 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Als ik grid based wil spelen dan ga ik wel een Strategy-RPG spelen.
Ik heb er juist helemaal geen moeite mee dat het J-RPG genre zo weinig veranderd.
Ik vermaak me er nog steeds goed mee en dat is voor mij genoeg.
Ligt er aan. Oblivion en Fallout 3 waren gewoon tof om te spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Speel je die liever dan een hedendaagse westerse rpg?
Jij snapt het, niet zeiken maar gewoon spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef DjNivek het volgende:
Knip
Als je Mass Effect gaat spelen, speel dan op hardcore,... battles komen dan gewoon beter uit. Op normal is het echt te makkelijk en kom je nooit echt in een gevecht,... mede door de A.I. van de mede-characters. Hardcore lijkt moeilijk, maar is het niet,....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ligt er aan. Oblivion en Fallout 3 waren gewoon tof om te spelen.
Mass Effect heb ik hier trouwens nog steeds liggen.![]()
Ik kom er maar niet aan toe.![]()
Maar als je mij de keuze laat dan kies ik toch een J-RPG.
Als je met westerse rpg's ook Baldur's Gate en Icewind Dale etc bedoeld.
Deze waren ook erg tof, daar moeten ze er ook eens wat meer van maken.
Een rpg hoeft voor mij geen open wereld te hebben om interessant te zijn.
Toch komen de westerse rpg's steeds met nieuwe toffe dingen en dat mis je wel bij een Jrpg..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ligt er aan. Oblivion en Fallout 3 waren gewoon tof om te spelen.
Mass Effect heb ik hier trouwens nog steeds liggen.![]()
Ik kom er maar niet aan toe.![]()
Maar als je mij de keuze laat dan kies ik toch een J-RPG.
Als je met westerse rpg's ook Baldur's Gate en Icewind Dale etc bedoeld.
Deze waren ook erg tof, daar moeten ze er ook eens wat meer van maken.
Een rpg hoeft voor mij geen open wereld te hebben om interessant te zijn.
Daarom speel ik op zijn tijd ook wel westerse rpg's hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
Toch komen de westerse rpg's steeds met nieuwe toffe dingen en dat mis je wel bij een Jrpg..
Mwoah de Megaten serie op de PS2 heeft toch wel een verandering gebracht in de standaard cliche verhaalvertelling, en spellen als disgaea, fire emblem of advance wars hebben toch ook wel bewezen dat RPG's niet perse een vergelijkbare opzet hoeven te hebben om een tof verhaal te spelen. Tenzij je natuurlijk geen zin hebt om te wachten, en liever je controller als een muis misbruikt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch komen de westerse rpg's steeds met nieuwe toffe dingen en dat mis je wel bij een Jrpg..
jammer dat het allemaal zo steriel is in oblivion en fallout .quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht al bij mezelf waneer komt DJ_ Piekhaar binnen vallenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jammer dat het allemaal zo steriel is in oblivion en fallout .
mass effect is in de main story anders , maar de side planets zijn ook zo
dat verpest de games nogal , ik heb toch liever final fantasy's
De Megaten serie is hard op weg om mijn favoriete rpg serie te worden sinds ik daar een aantal jaar geleden mee in aanraking ben gekomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mwoah de Megaten serie op de PS2 heeft toch wel een verandering gebracht in de standaard cliche verhaalvertelling, en spellen als disgaea, fire emblem of advance wars hebben toch ook wel bewezen dat RPG's niet perse een vergelijkbare opzet hoeven te hebben om een tof verhaal te spelen. Tenzij je natuurlijk geen zin hebt om te wachten, en liever je controller als een muis misbruikt.
nu bishquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht al bij mezelf waneer komt DJ_ Piekhaar binnen vallen
Goed idee van jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef DutchErrorist het volgende:
We gaan het nu weer hebben over leuke spellen waarbij je niet dagen hoeft te grinden
hij wordt gangster van de wereld ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:23 schreef Bredewout92 het volgende:
50 cent heeft echt het slechtste einde ooit
Nee, Hij doet een concert en de promoter wil hem niet betalen dus dreigt hij de promoter te vermoorden. Uiteindelijk krijgt hij een schedel die vol zit met diamanten maar die wordt gestolen dus het rest van het spel probeer je het terug te krijgen, Iedereen veraadt je en als hij eindelijk de schedel heeft en weg rijdt met z'n niggas zegt hij ,,Aint she an ugly bitch" en stopt hij een cigaar in de mond van de schedel. En toen kwamen de creditsquote:
Wat een baas is die fifty ook hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
Iedereen veraadt je en als hij eindelijk de schedel heeft en weg rijdt met z'n niggas zegt hij ,,Aint she an ugly bitch" en stopt hij een cigaar in de mond van de schedel. En toen kwamen de credits![]()
![]()
Klinkt goed. GOTY kandidaat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Nee, Hij doet een concert en de promoter wil hem niet betalen dus dreigt hij de promoter te vermoorden. Uiteindelijk krijgt hij een schedel die vol zit met diamanten maar die wordt gestolen dus het rest van het spel probeer je het terug te krijgen, Iedereen veraadt je en als hij eindelijk de schedel heeft en weg rijdt met z'n niggas zegt hij ,,Aint she an ugly bitch" en stopt hij een cigaar in de mond van de schedel. En toen kwamen de credits![]()
![]()
haha wat een pauper kind is het ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Nee, Hij doet een concert en de promoter wil hem niet betalen dus dreigt hij de promoter te vermoorden. Uiteindelijk krijgt hij een schedel die vol zit met diamanten maar die wordt gestolen dus het rest van het spel probeer je het terug te krijgen, Iedereen veraadt je en als hij eindelijk de schedel heeft en weg rijdt met z'n niggas zegt hij ,,Aint she an ugly bitch" en stopt hij een cigaar in de mond van de schedel. En toen kwamen de credits![]()
![]()
Ziet er tof uit maar toch mis ik ietsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans Max Payne 3:
http://goonlinegames.net/(...)3-gi-scans-released/
Ze moeten het gewoon onder een andere naam uitbrengen en dan is het misschien tof.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans Max Payne 3:
http://goonlinegames.net/(...)3-gi-scans-released/
50 cent: Blood in the sand!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:27 schreef badboynova het volgende:
en me lieve xbox frindjes, welke games gaan we allemaal spelen tijdens de downtime van fok.
p.s
moet een xbl abbo aanschaffen![]()
![]()
![]()
quote:As always there's no word on whether or not this will come to Europe yet, but we reckon it's more than likely. Full LE pack details follow...
"The Forza 3 GameStop Exclusive Limited Edition comes with:
Forza Motorsport 2GB USB Storage and keychain: Show off your Forza pride with these specially branded items.
Forza Motorsport VIP Membership* and Exclusive Car Pack*: Want to be a top painter, tuner, driver or just more active in the community? VIP membership is the way to get yourself noticed. Includes special treatment within the online Auction House, Community Storefront and on the Forzamotorsport.net forums. Also includes 5 of the hottest cars from the roster of Forza Motorsport 3, available only through your VIP membership.
Exclusive Collector's Edition Car Pack*: This one is for the fans. This pack includes 5 cars that have been hand tuned and hand painted by the developers at Turn 10 to fly the Forza Motorsport colors.
Exclusive Forza Motorsport 3 Theme:* Customize your Dashboard experience with this limited availability Xbox 360 theme."
Haar?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er tof uit maar toch mis ik iets
Verwacht er zelf echt enorm weinig van, vind het er echt superkut uitzienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Document1 het volgende:
iemand hier trouwens hyped voor bayonetta? Ik vind het er tot nu toe heel goed uitzien maar verwacht dat het uiteindelijk niet meer zal zijn dan DMC met een chick
Tijd voor een nieuw modem/router?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef Reddiablo het volgende:
ik kom voor de afwisseling weereens niet meer op Xbox live, geeft aan m'n modem/router niet op correct NAT staat. Ik kom ook niet op de login page van m'n Belkin 54g en heb die ook net gereset...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef Reddiablo het volgende:
ik gebruik die pas een paar maanden en verder werkt alles gewoon -- het is gewoon Xbox wat vertiefd is! Altijd gezeik met die kut 360 en dat waardeloze Xboxlive.
ik zit anders verder gewoon te internetten middels m'n Belkin 54gquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:06 schreef Tain het volgende:
[..]het ligt idd aan xbox live dat je niet op je belkin 54g kan komen
Check dit ff en dan ebay of marktplaatsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:19 schreef Reddiablo het volgende:
heb het in het verleden wel ingesteld dus het zou gewoon goed moeten zijn
maar ja fuck it -- ik koop wel eens zo'n usb dinges voor m'n gamertag als dat ook niet schofterig duur is.
Dus je hebt 2 routers? Om je uberhaupt te kunnen helpen is wel wat duidelijkere info nodig dan alleen "ik kan niet connecten naar xbox live".quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Reddiablo het volgende:
hij leidt met een netwerkkabel naar een draadloos Belkin 54g router welke communiceert middels een andere kabel naar zo'n Oranje Coppershit
mijn laptop kan alles wel volledig draadloos
Dat spel is tof! Je verveelt je geen momentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
50 cent: Blood in the sand!
Als de postbode hem vandaag brengt tenminste maar ik zie het somber in
Hij heeft hem niet gebrachtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef ach het volgende:
[..]
Dat spel is tof! Je verveelt je geen moment
En het meesterlijke verhaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef ach het volgende:
[..]
Dat spel is tof! Je verveelt je geen moment
Nee een flapperende wapper jasquote:
32 euro, geen geld.quote:Dit bericht is een bevestiging van het verlengen van Xbox Live Prepaid Gold-lidmaatschapskaart voor 12 maanden.. Het abonnement eindigt op vrijdag 9 juli 2010.
12 Month Goldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:09 schreef Document1 het volgende:
Shit ik moet ook me Xboxlive verlengen.
gemak > goedkoop .quote:
12 Month Gold - $49.99 = ¤35,70quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:26 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het net in de GAME hier gehaald voor 39.95... das geen slechte prijs voor in een winkel vindt ik zelf... + ik krijg ook nog eens extra GAMEpunten![]()
perfect cijfer als je het mij vraagt .quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:46 schreef Bredewout92 het volgende:
Tales of vesperia 8.0![]()
Fok reviewers hebben geen smaak
Baas boven baas noemen ze datquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
12 Month Gold - $49.99 = ¤35,70
dus ik ben alsnog goedkoper uit
Elke Tales of game verdient minstens een 8.5+quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
perfect cijfer als je het mij vraagt .
heb heel wat uurtjes in de game zitten
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Elke Tales of game verdient minstens een 8.5+
The Last Remnant: FOK!games gaf deze game een 84%.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:20 schreef Bredewout92 het volgende:
Als Tales of vesperia hetzelfde cijfer krijgt als The last remnant dan weet je dat er iets mis is met de reviewer
Ik keek naar de PC versie maar als de 360 versie zelfs hoger scoorde dan ToV dan is er toch iets mis. Iedereen die beide heeft gespeeld zal zeggen dat ToV velen malen beter isquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:37 schreef Tain het volgende:
[..]
The Last Remnant: FOK!games gaf deze game een 84%.
Tales of Vesperia: FOK!games gaf deze game een 80%.
Persoonlijke smaak enzo, maar waarom zou je je uberhaupt druk maken wat iemand anders van een game vindtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:40 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Ik keek naar de PC versie maar als de 360 versie zelfs hoger scoorde dan ToV dan is er toch iets mis. Iedereen die beide heeft gespeeld zal zeggen dat ToV velen malen beter is
Heb je wel het echte einde gehaald?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:42 schreef 2dope het volgende:
Eindelijk Dead Rising uitgespeeld.
Maar wat een bouteinde.
Ja, dacht 't wel althans. Eerst kreeg ik al de credits te zien omdat die pauperhelicopter neerstorte, toen dacht ik voor het eerst "wtf is dit het", schijnbaar unlock je dan een extra "game mode" wat gewoon een vervolg van het verhaal is. Na die badass soldierboy z'n ass gekickt te hebben was 't schijnbaar echt finito...quote:
waarschijnlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:17 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Elke Tales of game verdient minstens een 8.5+
Het spel heeft meerdere eindesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja, dacht 't wel althans. Eerst kreeg ik al de credits te zien omdat die pauperhelicopter neerstorte, toen dacht ik voor het eerst "wtf is dit het", schijnbaar unlock je dan een extra "game mode" wat gewoon een vervolg van het verhaal is. Na die badass soldierboy z'n ass gekickt te hebben was 't schijnbaar echt finito...
.. toch?
Ik hoop daar volgende maand mee te beginnen (TV komt pas 3 juli , ipv afgelopen woensdagquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:42 schreef 2dope het volgende:
Eindelijk Dead Rising uitgespeeld.
Maar wat een bouteinde.
Faal je toch, aangezien Prototype een erg goed spel is, met normale graphics.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:16 schreef SkyChat het volgende:
Ben ik weer![]()
CoD4, Topspin 3 & MOHA gekocht afgelopen zaterdag.
Ik zag Prototype liggen, pakte de game maar ik moest meteen aan die sega graphics denken
Nu heb ik ook 3 leuke games voor 50 euro en Prototype ligt er volgende week ook nog wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Faal je toch, aangezien Prototype een erg goed spel is, met normale graphics.
Easy is the way to go. Altijd. Goed te horen dat het een toffe game is btw.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:38 schreef Rossdale het volgende:
PROTOTYPE is echt vetAlleen krijg ik langzaam spijt dat ik hem op normal speel. De game is goed te doen, maar ik moet nu een hunter eindbaas mollen maar die is echt te fucking sterk
![]()
Het begin was wel aardig maar werd wel suf, alleen als je op een gegeven moment ineens al die powers krijgt dan wordt het echt wel weer extreem bruut
Vrijdag komt de PU uit, hopen dat die daar bij zitquote:Op maandag 15 juni 2009 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy is the way to go. Altijd. Goed te horen dat het een toffe game is btw.
Zo zonde dat, elk beetje tegenstand in een spel word tegenwoordig irritant gevonden. Normal heet niet voor niets normal.quote:
Normal is voor het gepeupel, echte gangsters spelen op hard en hogerquote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Zo zonde dat, elk beetje tegenstand in een spel word tegenwoordig irritant gevonden. Normal heet niet voor niets normal.
De zweep is inderdaad wel erg handig en die gebruik ik ook het meestequote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig kan je Prototype niet op hard spelen de eerste keer...
Het is wel een ongelofelijk brute game. M'n favoriet is nu de zweep.
Yeah maar dat is niet ergquote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig kan je Prototype niet op hard spelen de eerste keer...
Het is wel een ongelofelijk brute game. M'n favoriet is nu de zweep.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:30 schreef RickoKun het volgende:
Ik speel red faction op hard, verdien ik nu ook kudo's?
Right...blijkbaar hoef je em dus niet af te maken, alleen maar voor een achievementquote:Op maandag 15 juni 2009 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb m'n twijfels bij dat Red Faction. Is dat een shooter, of ligt de nadruk toch weer niet echt op het shooter-gebeuren?
Ik ben momenteel bezig met een ouwetje, Lost Planet, en dat vind ik wel gaaf om te spelen, alleen ik zit al vrij snel in 't begin vast. Ik moet een of andere gi-gan-ti-sche worm afmaken, en hij heeft van thermal spots op zn flanken, maar ik krijg die dingen gewoon niet kapot geschoten
De nadruk ligt voornamelijk op het "sloop alles wat je tegenkomt" gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb m'n twijfels bij dat Red Faction. Is dat een shooter, of ligt de nadruk toch weer niet echt op het shooter-gebeuren?
Ik ben momenteel bezig met een ouwetje, Lost Planet, en dat vind ik wel gaaf om te spelen, alleen ik zit al vrij snel in 't begin vast. Ik moet een of andere gi-gan-ti-sche worm afmaken, en hij heeft van thermal spots op zn flanken, maar ik krijg die dingen gewoon niet kapot geschoten
quote:
tja het soort mensen dat naar nascar kijkt is ook niet zo slimquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wat ergIk zat niet echt op te letten blijkt wel weer
(dit is dus het effect van Nascar 09 spelen, jullie zijn gewaarschuwd)
ik kan niet meer lopen in fable 2 dus sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef SkyChat het volgende:
Ik sta nu vlak voor het laaste boek van Knothole Island.
Iemand interesse in 25G?
wtf is dat voor bullshit?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kan niet meer lopen in fable 2 dus sorry
die heb ik dus niet gekocht omdat ik niet meer kan lopenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
wtf is dat voor bullshit?
Ik hoor dat wel vaker, je kunt mij gewoon joinen maar je moet wel Knothole Island Premium hebben voor de achievements.
Wel alle exploits patchen maar dit soort shit is nooit gefixedquote:Op maandag 15 juni 2009 18:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die heb ik dus niet gekocht omdat ik niet meer kan lopen![]()
krijg je als je bij de crucible de 2e keer een perfect haalt en dan naar de kist loopt .
die hoor je niet te krijgen omdat je dat wapen al hebt en dan wordt je dus naar buiten getransporteerd .
echter blijf je vast ziten in de animatie om een kist te openen , maar aangezien die er niet staat .
kan je niks meer , ohh en hij auto saved het moment dat je wordt geteleporteerd .
en het is zo simpel op te lossen , gewoom bij het laden van de game moet animatie stand op 0 staan en klaarquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wel alle exploits patchen maar dit soort shit is nooit gefixed
Zonde want het is een leuke game.
Dat is het nadeel van consoles, je kunt niets zelf fixen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en het is zo simpel op te lossen , gewoom bij het laden van de game moet animatie stand op 0 staan en klaar![]()
echt 1 regeltje in je char save sheet waar de waarde van moet worden veranderd , hoe lui kun je zijn
Waar heb je het over?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou vandaag niet nieuwe Battlefield arcade game komen?
het is tenslotte 15 juni
Update: Electronic Arts heeft inmiddels laten weten dat Battlefield 1943 helemaal niet op 25 juni uit zal komen. Blijkbaar zal de game op z'n vroegst begin juli te downloaden zijn. De fout kwam door advertenties waarop 25 juni werd genoemd, maar dit blijkt niet te kloppen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou vandaag niet nieuwe Battlefield arcade game komen?
het is tenslotte 15 juni
Maak je klaar voor 6 uur vol humor en best goeie gameplayquote:
Hij staat er alleen nog niet voor dat bedrag. Ik wilde 'm vanmiddag al downloaden...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
Xbox Live Arcade deal of the Week
Deze week is de aanvulling voor Fallout 3 genaamd Operation Anchorage een stukje goedkoper te krijgen en wel voor 560 microsoft points. (normaal 800 punten)
Ik blijf toch nog wachten tot de GOTYquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat er alleen nog niet voor dat bedrag. Ik wilde 'm vanmiddag al downloaden...
Heet je soms AQuila360quote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik blijf toch nog wachten tot de GOTY
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ging heb net Nascar 09 gespeeldwat een bagger
Iemand hier nog Dirt liggen en dat wil ruilen tegen een ander spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |