SPOILER: vol met plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Nero22 op 08-06-2009 22:04:46 ]It's funny
But not ha-ha funny.
Na 423 delen nog niks geleerd?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:49 schreef DJ_ het volgende:
bevat meer info als de standaard op met 1 plaatje![]()
Dat kan heel eng zijn als je het niet weet inderdaadquote:Op maandag 8 juni 2009 20:53 schreef game_boy het volgende:
welke spellen moet ik echt gaan kopen?
ik vind de spellen die ik nu heb (let nie op mijn taalgebruik) nogal kut
ik heb nu:
-kung fu panda
- lego indiena jones
- viva pinata
ze zijn allemaal zo kinderachtig :S ik denk dat ik gears of war ga proberen is die leuk?
oh en nog wat net had ik van die rode lampjes op mijn xbox maar het bleek dat de videotransport-kabel er uit was.
dus ik heb hem teruggedaan en nu doet de xbox het weer maar ik heb wel rode lampjes gehad! is hij nou stuk ofso of lag het aan die kabel
Is er wel verschil tussen onderstaande kabels behalve de prijs?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat ligt aan je sub. Als je een sub met ingebouwde versterker hebt die verder alles regelt dan wel ja. Zo niet, dan moeten je audio tulips in je receiver/versterker met deze kabel.
Ik kwam deze namen toevallig tegen in het vorige deel... Moment.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een slechte games in de OP.
Wolfenstein en Red dead redemption, dat zijn games om op te wachten.![]()
Werking is ongetwijfeld dezelfde. Heb zelf een female tulp naar 3,5mm jack adapter kabel en daar weer een koptelefoon op. Ideaal is anders, of die tulpjes in een versterker duwen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Is er wel verschil tussen onderstaande kabels behalve de prijs?
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlister
http://www.muizenshop.nl/(...)e-(vga-stereo)/2720/
Ik heb heel lang geleden namelijk een xbox360 gehad met de officiele kabel van microsoft maar als ik die in mijn subwoofer deed kreeg ik geen geluid. Moest toen gamen met 2 van die verrotte boxen waar die tulips toevallig in konden.
Er moet toch een oplossing zijn?
Dus zo 1:quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Reintji het volgende:
[..]
Werking is ongetwijfeld dezelfde. Heb zelf een female tulp naar 3,5mm jack adapter kabel en daar weer een koptelefoon op. Ideaal is anders, of die tulpjes in een versterker duwen.
Kan, maar dan moet altijd je PC aanstaan toch? Ik heb een female tulp, female jack kabeltje. Daar gaat de koptelefoon op, of iets anders met een 3,5mm jack plugje natuurlijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:08 schreef Snever het volgende:
[..]
Dus zo 1:
[ afbeelding ]
En dan is het de bedoeling dat ik de 2 tulips van de vga kabel daar in duw en die zwarte jack in de geluidskaart/onboard geluidskaart?
alleen dat mensen te lui zijn om een OP te maken en te kopierenquote:
Kijk eens waar ik mee bezig ben!quote:Op maandag 8 juni 2009 21:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen dat mensen te lui zijn om een OP te maken en te kopieren
Mijn pc staat altijd aan dus dat is geen probleem. Maar zonder de pc aan moet ook lukken dus. Heb geen zin om altijd met een koptelefoon op te zitten. Heb je toevallig ff een plaatje van wat je hierboven opnoemt. Begin behoorlijk in de war te raken namelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet altijd je PC aanstaan toch? Ik heb een female tulp, female jack kabeltje. Daar gaat de koptelefoon op, of iets anders met een 3,5mm jack plugje natuurlijk.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
De volgende wordt toch weer gewoon 1 plaatje en gaan!
Eenvoud Nero daar gaat het om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |