Faal je toch, aangezien Prototype een erg goed spel is, met normale graphics.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:16 schreef SkyChat het volgende:
Ben ik weer![]()
CoD4, Topspin 3 & MOHA gekocht afgelopen zaterdag.
Ik zag Prototype liggen, pakte de game maar ik moest meteen aan die sega graphics denken
Nu heb ik ook 3 leuke games voor 50 euro en Prototype ligt er volgende week ook nog wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Faal je toch, aangezien Prototype een erg goed spel is, met normale graphics.
Easy is the way to go. Altijd. Goed te horen dat het een toffe game is btw.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:38 schreef Rossdale het volgende:
PROTOTYPE is echt vetAlleen krijg ik langzaam spijt dat ik hem op normal speel. De game is goed te doen, maar ik moet nu een hunter eindbaas mollen maar die is echt te fucking sterk
![]()
Het begin was wel aardig maar werd wel suf, alleen als je op een gegeven moment ineens al die powers krijgt dan wordt het echt wel weer extreem bruut
Vrijdag komt de PU uit, hopen dat die daar bij zitquote:Op maandag 15 juni 2009 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Easy is the way to go. Altijd. Goed te horen dat het een toffe game is btw.
Zo zonde dat, elk beetje tegenstand in een spel word tegenwoordig irritant gevonden. Normal heet niet voor niets normal.quote:
Normal is voor het gepeupel, echte gangsters spelen op hard en hogerquote:Op maandag 15 juni 2009 10:23 schreef PP. het volgende:
[..]
Zo zonde dat, elk beetje tegenstand in een spel word tegenwoordig irritant gevonden. Normal heet niet voor niets normal.
De zweep is inderdaad wel erg handig en die gebruik ik ook het meestequote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig kan je Prototype niet op hard spelen de eerste keer...
Het is wel een ongelofelijk brute game. M'n favoriet is nu de zweep.
Yeah maar dat is niet ergquote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef Un4 het volgende:
Gelukkig kan je Prototype niet op hard spelen de eerste keer...
Het is wel een ongelofelijk brute game. M'n favoriet is nu de zweep.
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:30 schreef RickoKun het volgende:
Ik speel red faction op hard, verdien ik nu ook kudo's?
Right...blijkbaar hoef je em dus niet af te maken, alleen maar voor een achievementquote:Op maandag 15 juni 2009 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb m'n twijfels bij dat Red Faction. Is dat een shooter, of ligt de nadruk toch weer niet echt op het shooter-gebeuren?
Ik ben momenteel bezig met een ouwetje, Lost Planet, en dat vind ik wel gaaf om te spelen, alleen ik zit al vrij snel in 't begin vast. Ik moet een of andere gi-gan-ti-sche worm afmaken, en hij heeft van thermal spots op zn flanken, maar ik krijg die dingen gewoon niet kapot geschoten
De nadruk ligt voornamelijk op het "sloop alles wat je tegenkomt" gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:33 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb m'n twijfels bij dat Red Faction. Is dat een shooter, of ligt de nadruk toch weer niet echt op het shooter-gebeuren?
Ik ben momenteel bezig met een ouwetje, Lost Planet, en dat vind ik wel gaaf om te spelen, alleen ik zit al vrij snel in 't begin vast. Ik moet een of andere gi-gan-ti-sche worm afmaken, en hij heeft van thermal spots op zn flanken, maar ik krijg die dingen gewoon niet kapot geschoten
quote:
tja het soort mensen dat naar nascar kijkt is ook niet zo slimquote:Op maandag 15 juni 2009 17:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh wat ergIk zat niet echt op te letten blijkt wel weer
(dit is dus het effect van Nascar 09 spelen, jullie zijn gewaarschuwd)
ik kan niet meer lopen in fable 2 dus sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 17:57 schreef SkyChat het volgende:
Ik sta nu vlak voor het laaste boek van Knothole Island.
Iemand interesse in 25G?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |