50 cent: Blood in the sand!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:27 schreef badboynova het volgende:
en me lieve xbox frindjes, welke games gaan we allemaal spelen tijdens de downtime van fok.
p.s
moet een xbl abbo aanschaffen![]()
![]()
![]()
quote:As always there's no word on whether or not this will come to Europe yet, but we reckon it's more than likely. Full LE pack details follow...
"The Forza 3 GameStop Exclusive Limited Edition comes with:
Forza Motorsport 2GB USB Storage and keychain: Show off your Forza pride with these specially branded items.
Forza Motorsport VIP Membership* and Exclusive Car Pack*: Want to be a top painter, tuner, driver or just more active in the community? VIP membership is the way to get yourself noticed. Includes special treatment within the online Auction House, Community Storefront and on the Forzamotorsport.net forums. Also includes 5 of the hottest cars from the roster of Forza Motorsport 3, available only through your VIP membership.
Exclusive Collector's Edition Car Pack*: This one is for the fans. This pack includes 5 cars that have been hand tuned and hand painted by the developers at Turn 10 to fly the Forza Motorsport colors.
Exclusive Forza Motorsport 3 Theme:* Customize your Dashboard experience with this limited availability Xbox 360 theme."
Haar?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ziet er tof uit maar toch mis ik iets
Verwacht er zelf echt enorm weinig van, vind het er echt superkut uitzienquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Document1 het volgende:
iemand hier trouwens hyped voor bayonetta? Ik vind het er tot nu toe heel goed uitzien maar verwacht dat het uiteindelijk niet meer zal zijn dan DMC met een chick
Tijd voor een nieuw modem/router?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef Reddiablo het volgende:
ik kom voor de afwisseling weereens niet meer op Xbox live, geeft aan m'n modem/router niet op correct NAT staat. Ik kom ook niet op de login page van m'n Belkin 54g en heb die ook net gereset...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef Reddiablo het volgende:
ik gebruik die pas een paar maanden en verder werkt alles gewoon -- het is gewoon Xbox wat vertiefd is! Altijd gezeik met die kut 360 en dat waardeloze Xboxlive.
ik zit anders verder gewoon te internetten middels m'n Belkin 54gquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:06 schreef Tain het volgende:
[..]het ligt idd aan xbox live dat je niet op je belkin 54g kan komen
Check dit ff en dan ebay of marktplaatsquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:19 schreef Reddiablo het volgende:
heb het in het verleden wel ingesteld dus het zou gewoon goed moeten zijn
maar ja fuck it -- ik koop wel eens zo'n usb dinges voor m'n gamertag als dat ook niet schofterig duur is.
Dus je hebt 2 routers? Om je uberhaupt te kunnen helpen is wel wat duidelijkere info nodig dan alleen "ik kan niet connecten naar xbox live".quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:36 schreef Reddiablo het volgende:
hij leidt met een netwerkkabel naar een draadloos Belkin 54g router welke communiceert middels een andere kabel naar zo'n Oranje Coppershit
mijn laptop kan alles wel volledig draadloos
Dat spel is tof! Je verveelt je geen momentquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
50 cent: Blood in the sand!
Als de postbode hem vandaag brengt tenminste maar ik zie het somber in
Hij heeft hem niet gebrachtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef ach het volgende:
[..]
Dat spel is tof! Je verveelt je geen moment
En het meesterlijke verhaalquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:47 schreef ach het volgende:
[..]
Dat spel is tof! Je verveelt je geen moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |