wtf is dat voor bullshit?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kan niet meer lopen in fable 2 dus sorry
die heb ik dus niet gekocht omdat ik niet meer kan lopenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
wtf is dat voor bullshit?
Ik hoor dat wel vaker, je kunt mij gewoon joinen maar je moet wel Knothole Island Premium hebben voor de achievements.
Wel alle exploits patchen maar dit soort shit is nooit gefixedquote:Op maandag 15 juni 2009 18:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die heb ik dus niet gekocht omdat ik niet meer kan lopen![]()
krijg je als je bij de crucible de 2e keer een perfect haalt en dan naar de kist loopt .
die hoor je niet te krijgen omdat je dat wapen al hebt en dan wordt je dus naar buiten getransporteerd .
echter blijf je vast ziten in de animatie om een kist te openen , maar aangezien die er niet staat .
kan je niks meer , ohh en hij auto saved het moment dat je wordt geteleporteerd .
en het is zo simpel op te lossen , gewoom bij het laden van de game moet animatie stand op 0 staan en klaarquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wel alle exploits patchen maar dit soort shit is nooit gefixed
Zonde want het is een leuke game.
Dat is het nadeel van consoles, je kunt niets zelf fixen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en het is zo simpel op te lossen , gewoom bij het laden van de game moet animatie stand op 0 staan en klaar![]()
echt 1 regeltje in je char save sheet waar de waarde van moet worden veranderd , hoe lui kun je zijn
Waar heb je het over?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou vandaag niet nieuwe Battlefield arcade game komen?
het is tenslotte 15 juni
Update: Electronic Arts heeft inmiddels laten weten dat Battlefield 1943 helemaal niet op 25 juni uit zal komen. Blijkbaar zal de game op z'n vroegst begin juli te downloaden zijn. De fout kwam door advertenties waarop 25 juni werd genoemd, maar dit blijkt niet te kloppen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zou vandaag niet nieuwe Battlefield arcade game komen?
het is tenslotte 15 juni
Maak je klaar voor 6 uur vol humor en best goeie gameplayquote:
Hij staat er alleen nog niet voor dat bedrag. Ik wilde 'm vanmiddag al downloaden...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
Xbox Live Arcade deal of the Week
Deze week is de aanvulling voor Fallout 3 genaamd Operation Anchorage een stukje goedkoper te krijgen en wel voor 560 microsoft points. (normaal 800 punten)
Ik blijf toch nog wachten tot de GOTYquote:Op maandag 15 juni 2009 21:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat er alleen nog niet voor dat bedrag. Ik wilde 'm vanmiddag al downloaden...
Heet je soms AQuila360quote:Op maandag 15 juni 2009 21:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik blijf toch nog wachten tot de GOTY
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ging heb net Nascar 09 gespeeldwat een bagger
Iemand hier nog Dirt liggen en dat wil ruilen tegen een ander spel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |