quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe soliciteert er een ex van mijn
quote:
krijg je als je geen leven hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
Laura
hey Fubje, nou heb je weer een fipo
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef MPG het volgende:
Laatste twee tpoics in de wiki gezet.
Pinguin, kom er maar in.
lukt je ook alleen vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
krijg je als je geen leven hebt
quote:Top 10 Topic-openers
1 MPG - 152
2 DaMart - 147
3 OA - 143
4 JortK - 100
5 eer-ik - 100
6 Pheno - 95
7 vrolijke-frits - 64
8 indahnesia.com - 54
9 Kuukske - 49
10 BrandX - 45
Zeikstraal.quote:
whehehe ik sluit topics per ongelukquote:
Stakers en verzakersquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef MPG het volgende:
Laatste twee tpoics in de wiki gezet.
Pinguin, kom er maar in.
NinjaMart is op stoomquote:
pciesquote:
Die MPG opent veel te veel topics de laatste tijdquote:
Ok, als ik thee in de TT zet, voeg ik dus geen koffie meer toe voor jouquote:
denk het van wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Nijns het volgende:
[..]weet ze dat jij die brief ontvangt?
[..]dat kan natuurlijk ook
TT heeft al 2 Thee´squote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die MPG opent veel te veel topics de laatste tijd.
[..]
Ok, als ik thee in de TT zet, voeg ik dus geen koffie meer toe voor jou.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TT heeft al 2 Thee´s
Okay die was flauw
FAILquote:
Ik sta er niet inquote:
Je zult jezelf bedoelenquote:
Kun je nagaan wat een werk het is om jouw geninja tegen te houdenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zult jezelf bedoelen.
Laatste 10 geopende topics:
MPG 4
Pheno 2
DaMart 1
Fha 1
Goldfinger1963 1
JortK 1
oja ik heb ook een keer een topic geopend per ongelukquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zult jezelf bedoelen.
Laatste 10 geopende topics:
MPG 4
Pheno 2
DaMart 1
Fha 1
Goldfinger1963 1
JortK 1
Ik dacht MILFhunter...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook.
Die MPG ontpopt zich alleen tot een ware lapohunter, de laatste tijd![]()
.
sapperdefap!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:46 schreef Pheno het volgende:
Ik moet er nog maar 5, fapfapfap. Tegen 2011 moet dat wel lukken met al die ninjas
plebsquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik zie dat het regent en pauperend nederland al vast staat in de file. Diezelfde lui die om 11:00 hier richting de andere kant in de file stonden. Verzakers
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met hun bejaarde klusbus in de file.
dat was jij toch?quote:
Ik ga weer verder aan me FOquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:49 schreef Pheno het volgende:
Oh jort is weer in een spambui, ik ben er weg van
quote:
quote:
quote:
waarmee?quote:
Geile plaatquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehehe![]()
![]()
![]()
nog ff een goed makertje voor het laatste half uurtje![]()
je zou het haast denkenquote:
dadelijk gaat de wekker en wordt je weer wakkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geile plaat
Die gozer neukt met mij
b0hquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef MPG het volgende:
Jort, was jij duitser die dat schijtpapier had gejat?
met je topicdiarree?
jij bent ook selectief bijziend of nie ?....quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk gaat de wekker en wordt je weer wakker
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dadelijk gaat de wekker en wordt je weer wakker
zal ik even uitrekenen hoe vaak afgelopen jaar?quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij bent ook selectief bijziend of nie ?....![]()
de edit ook gelezenquote:
daarom vond ik hem slechtquote:
Ook goed zo voor jou danquote:
Geen helaas. Ik heb al toen ik bij mijn huidige WG begon een forse verhoging afgedwongenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
mooi zo... hoeveel salarisverhoging zit daaraan vast?
dus DAAR droom je niet vanquote:
quote:
Kan altijd meer!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen helaas. Ik heb al toen ik bij mijn huidige WG begon een forse verhoging afgedwongen
van milow? nee nog nooitquote:
jah das dan nou weer jammer...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen helaas. Ik heb al toen ik bij mijn huidige WG begon een forse verhoging afgedwongen
Feliquote:
ja, ben er heel blij meequote:
allebei blijquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
had ik het toch goed gelezen whehehehe
Hey, IK reis niet met violalalalalaquote:
asjeblieft hou opquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehehe![]()
![]()
![]()
nog ff een goed makertje voor het laatste half uurtje![]()
fijne avond en tot spreeks (werk zequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
mensjes ik ben er weg van![]()
allemaal nog een fijne avond
quote:
goed nummer!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
fijne avond en tot spreeks (werk ze)
voor de achter blijvers
Sterkte.quote:
owkquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
laat mij ook ff een x in een andere bui zijn
morgen post ik wel weer wat ruigs
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
Oh man ik wil niet hier zijn...
Groene thee is voor mannen die zittend plassenquote:
Zaanstad ofzoquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
'volgende halte: wijk bij duurstede steenstraat'
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:20 schreef Muck het volgende:
'volgende halte: wijk bij duurstede steenstraat'
oosthamquote:
Dan kan ik lekker met FUBAR neuquote:
vrijdagquote:
Bevalt die nieuwe baan eigenlijk wel...?quote:
Jij was toch weg..?quote:
je wilde het wel zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan kan ik lekker met FUBAR neueuhm kletsen
Jawel maar ik ben gewoon allergisch voor werkquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bevalt die nieuwe baan eigenlijk wel...?
sure whehehe geloof er niets vanquote:
En Venlo is voor alle kansloze mensen uit dit land.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Groene thee is voor mannen die zittend plassen [ afbeelding ]
ssssssssssst hou nou ff de schijn op dat we geilen op elkaar enzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
sure whehehe geloof er niets van
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ssssssssssst hou nou ff de schijn op dat we geilen op elkaar enzo
anders is de lol er ook zo af
Ik ben naar huis
[..]
Ik ben naar huis
[..]
Ik ben naar huis
dacht ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Bevalt die nieuwe baan eigenlijk wel...?
[..]
Jij was toch weg..?
of je bent aan het multitaskenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht ik ook![]()
maar ben sneller klaar met het werk dan ik had gedacht
whehehe dat doe ik altijd alquote:
en je kan het ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dat doe ik altijd al
wortquote:
Lekker snelquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dacht ik ook![]()
maar ben sneller klaar met het werk dan ik had gedacht
niet doen is zonde van je tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lekker snel
ik irriteer me dood aan dat potjes-engels van mijn collega
tijd is geldquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet doen is zonde van je tijd
Kan moeilijk iemand negeren die direct tegenover mij zitquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet doen is zonde van je tijd
probeer het isquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan moeilijk iemand negeren die direct tegenover mij zit
Okquote:
het spoor werkt niet altijd meequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Vlak voor Leiden moest de trein nog een noodstop maken, omdat een of andere domme doos dacht dat de spoorbomen bedoeld zijn voor een recreatieve limbodans om aan de andere kant te komen.
Nou ja, de spoorbedrijven kunnen er weinig aan doen, natuurlijk, als idioten denken nog net wel even voor de trein langs te kunnen onder de gesloten overwegbomen door. Gelukkig had de machinist het tijdig in de gaten. Anders was het weer zo'n bende gewordenquote:
Ga jij nu in elke SC posten? Als je het voor de dagcijfers doet: ga naar MEN, dat gaat harder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga je nu overal een tvp neerzetten
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij nu in elke SC posten? Als je het voor de dagcijfers doet: ga naar MEN, dat gaat harder.
Over 20 posts kun je de BBQ aansteken danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Als ik in de fok user top 10 sta gaan we BBQ'en.
Waar gaan we. Veluwe??quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 20 posts kun je de BBQ aansteken dan.
Die laat zich vast ergens volbatsen door twee collega'squote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
Alleen _A_ is nog niet thuis, waar de hell die blijft weet ik niet....
Ze liep anders vanochtend al moeilijk door de nacht er voorquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laat zich vast ergens volbatsen door twee collega's
Hipquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
Oh cool, mijn nas gaat timemachine support krijgenbeta in juli
Sjiek hendig voor backups.
Apple Time Machinequote:
Appeltjes Tijd Machine?quote:
Oh ik dacht dat dat met een kookwekker gingquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Appeltjes Tijd Machine?
Een device dat Klonk eraan herinnert dat ie zijn dagelijkse appeltje moet eten?
[ afbeelding ]
Is Sjowhan kloon dan?quote:
Dan is die spiertietjes van jou dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
Wat dan? Ik zie op dit moment geen klonen?
Waar de neuk heb jij het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is die spiertietjes van jou dus
Wie komt daar dan ookquote:
Dus....quote:
Ha, een ECHTE user van vlees en bloedquote:
Hihi Gekkiequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha, een ECHTE user van vlees en bloed![]()
En WAT voor vlees![]()
heeft er toch 125 weten te plaatsenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:44 schreef Pheno het volgende:
spiertietjes
Die gaat zeker voor het recordaantal tvps
waar?quote:
Zoek maar op Alberto.quote:
Mja.. Hoop dat zijn orginele account ook ff mag wieberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:42 schreef Pheno het volgende:
Oh, zie het nu pas in AT, een lul die overal tvp plaatst. Erg volwassen
Nou ja, geen admin in de buurt blijkbaar, een half uur tvps zetten is al best lang....quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. Hoop dat zijn orginele account ook ff mag wieberen
Hij had al een hoop pannenkoeken kunnen bakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Pheno het volgende:
Wel al een half uur bezig. Hij had in die tijd een vrouw kunnen verkrachten in de park.
Ook. Ik heb er maar 4 gebakken, meer dan genoegquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hij had al een hoop pannenkoeken kunnen bakken.
Je moet je foto eerst ergens uploaden. Ik gebruik meestal tinypic.com. Als het daar geupload is, krijg je een link naar je fotoquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe post ik foto's op het forum? Bij hoe fucking cute was jij vroeger, gebruik ik "voeg een afbeelding toe" maar dan wordt m'n afbeelding weergeven als een kruis.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook. Ik heb er maar 4 gebakken, meer dan genoegNa 2 zit ik al vol
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :Squote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet je foto eerst ergens uploaden. Ik gebruik meestal tinypic.com. Als het daar geupload is, krijg je een link naar je foto
Imageshack werkt inderdaad niet, die blokt alles wat met fok te maken heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :S
Dat was niet meer toch? Of nu ineens weer wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imageshack werkt inderdaad niet, die blokt alles wat met fok te maken heeft
Als ik dat zou eten weet ik dat ik 4 uur later met hevige buikpijn in mijn nest ligquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik schuif nog even een knoflookboterstokbroodje in de oven
Oohh ok, dan laat ik het wel bij linken hahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Imageshack werkt inderdaad niet, die blokt alles wat met fok te maken heeft
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was niet meer toch? Of nu ineens weer wel?
Oh lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb photobucket, die werkt hier ook gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.
Ongezond heur!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn zat van betere imagehostsquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.
Maar wel lekkerquote:
Oh, knoflook is prima (gisteren en hele door de guacamole, lekke rmeuren na zelfs een dag, door je porieenquote:
Imageshack blokkeert FOK!. Je moet dus een andere host kiezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :S
Nee man dat is allang niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.quote:
Luister jij dan maar naar dat Iets van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.
Ergens in een fabriek zal er wel wat knoflookaroma langs gevlogen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.
Van iemand die er naar ademde?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens in een fabriek zal wer wel wat knoflookaroma langs gevlogen zijn
Zoietsquote:
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is allang niet meermaar goed, ik host altijd op m'n eigen stekje, geen zin in dat soort gekleuter
Ah, ok. Mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.
Ah, ok. Mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.
jah de zon schijntquote:
quote:
Hete klamme witte ranzigheid om lekker van te smullenquote:
Rijstepap? Ja, wel lekker. Ik heb er nu kersenjam er door gedaan, maar zonder iets is ook al goed te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Hete klamme witte ranzigheid om lekker van te smullen![]()
Denk ik?
Hier ookquote:
Puick. Wanneer?quote:
goed zo. Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zeequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef Pheno het volgende:
Rijstepap? Ja, wel lekker. Ik heb er nu kersenjam er door gedaan,
Dat sowieso. Ik duik er zelfs in!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
goed zo. Een echte kapitein bevaart ook de Rode Zee
Iets met twee feestdagen die op dezelfde dag vallen?quote:
ZIe PI....quote:
Hier ook hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier allang al, al volgens mij vanaf uurtje of 17.
Oh hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Hier ook al een tijd, mijn BBQ opmerking ging over iets anders
Er zijn nu twee top tieners in de KSC
Jullie zijn allebei niet eens twintigers meer, dus opdonderen graagquote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Arbeiten krengquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
moet ik hier nog echt gaan werken ook
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei niet eens twintigers meer, dus opdonderen graag
Muts.quote:
En nu? Je gaat Tong80 achterna?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik werk, neuk en doe nog eens wat anders dan fokken.quote:
Lijkt er af en toe anders niet opquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik werk, neuk en doe nog eens wat anders dan fokken.
Overpaid sport.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef Sjowhan het volgende:
whehehe.. Oplichting vinden ze de aankoop van Ronaldo (lokale mensen @ journaal)
Selectief kijken, bad modquote:
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.quote:
Ik heb daar dezelfde mening over als voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.
Teringjantje. Dat is dan hun inkomen? Of de transfersom?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan die honkbalcontracten in de US. NY Yankees geeft de komende jaren meen ik 1,6 miljard (!!) uit aan 3 nieuw aangetrokken spelers. Oh en een nieuw clubhuis van anderhalf miljard kan er ook wel af.
Ja. Ik voel de haat, jeweetz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat doe ik al tijden, weet je toch?
Nee wacht ik moet me nuancerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Teringjantje. Dat is dan hun inkomen? Of de transfersom?
heb je een voel computer of is je pc zeer gevoelig voor bepaalde reeksen tekens ? loopt hij hierdoor een virusje opquote:
Ik heb geen pc, jij computerbarbaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heb je een voel computer of is je pc zeer gevoelig voor bepaalde reeksen tekens ? loopt hij hierdoor een virusje op?
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.quote:
macbooks zijn voor alto's die zichzelf zien als Verlichte Zielen. Nou ja, dat mag natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.
Dropshotquote:
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?quote:
thanxquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het kleine stapje naar cumshot dan maar posten he?
Ik voel me inderdaad een stuk verlichter, maar dan in een andere betekenis. Geen zorgen dat mijn werk crasht geeft al een stuk verlichter gevoel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
macbooks zijn voor alto's die zichzelf zien als Verlichte Zielen. Nou ja, dat mag natuurlijk
Aah das zo een waar jeje vader vertrouwd achter kan laten zonder iets te mollenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een macbook. PC's zijn voor windows gebruikers.
Windows is op zich niet zo gek hoor, maar Vista is wel kut met perenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we naarVista
op het werk
Ik gok dat ik weer op die laptop een linuxdistro zet, dat gewindows is nergens voor nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |