het spoor werkt niet altijd meequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Vlak voor Leiden moest de trein nog een noodstop maken, omdat een of andere domme doos dacht dat de spoorbomen bedoeld zijn voor een recreatieve limbodans om aan de andere kant te komen.
Nou ja, de spoorbedrijven kunnen er weinig aan doen, natuurlijk, als idioten denken nog net wel even voor de trein langs te kunnen onder de gesloten overwegbomen door. Gelukkig had de machinist het tijdig in de gaten. Anders was het weer zo'n bende gewordenquote:
Ga jij nu in elke SC posten? Als je het voor de dagcijfers doet: ga naar MEN, dat gaat harder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga je nu overal een tvp neerzetten
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij nu in elke SC posten? Als je het voor de dagcijfers doet: ga naar MEN, dat gaat harder.
Over 20 posts kun je de BBQ aansteken danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef Pheno het volgende:
Als ik in de fok user top 10 sta gaan we BBQ'en.
Waar gaan we. Veluwe??quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over 20 posts kun je de BBQ aansteken dan.
Die laat zich vast ergens volbatsen door twee collega'squote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Pheno het volgende:
Alleen _A_ is nog niet thuis, waar de hell die blijft weet ik niet....
Ze liep anders vanochtend al moeilijk door de nacht er voorquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laat zich vast ergens volbatsen door twee collega's
Hipquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Pheno het volgende:
Oh cool, mijn nas gaat timemachine support krijgenbeta in juli
Sjiek hendig voor backups.
Apple Time Machinequote:
Appeltjes Tijd Machine?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |