Imageshack blokkeert FOK!. Je moet dus een andere host kiezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had m geupload met imageshack, ik heb de linken gepost, maar die linken werken niet met "voeg een afbeelding toe" :S
Nee man dat is allang niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij toch die kikker? Ik gebruik die lui nooit meer sindsdien, dus misschien dat het weer werkt, maar tinypic werkt wel handig.
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.quote:
Luister jij dan maar naar dat Iets van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.
Ergens in een fabriek zal er wel wat knoflookaroma langs gevlogen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jouw broodje net zo veel met knoflook te maken heeft als een konijn met hemelvaart.
Van iemand die er naar ademde?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ergens in een fabriek zal wer wel wat knoflookaroma langs gevlogen zijn
Zoietsquote:
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man dat is allang niet meermaar goed, ik host altijd op m'n eigen stekje, geen zin in dat soort gekleuter
Ah, ok. Mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.
Ah, ok. Mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou, imageshack lukte niet en ik heb het net opnieuw gedaan met tinypic en dat is wel gelukt.
jah de zon schijntquote:
quote:
Hete klamme witte ranzigheid om lekker van te smullenquote:
Rijstepap? Ja, wel lekker. Ik heb er nu kersenjam er door gedaan, maar zonder iets is ook al goed te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Hete klamme witte ranzigheid om lekker van te smullen![]()
Denk ik?
Hier ookquote:
Puick. Wanneer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |