heb liever een plan waarbij wij geld terug krijgen dan dat wouter boskabouter zijn staatskas weer zit te vullen met belastinggeld waarmee linke hobbies worden bekostigd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Waren er uberhaupt nog mensen die de PVV serieus namen na dat plan om iedereen 400 euro te geven om de crisis op te lossen?
Open er een topic overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Bascule het volgende:
[..]
Ik noem het 'gewist' want het is nergens terug te vinden.
Ik kan het ook niet meer vinden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef Bascule het volgende:
Toch vreemd dat een topic genaamd 'PVV te kijk gezet' mag blijven en een topic genaamd 'PVV wil minimumloon NIET afschaffen' zonder enige toelichting wordt verwijderd.
FOK zet zich hiermee wel te kijk!
Mag hij wel de staatskas vullen met geld waarmee rechtse hobbies worden bekostigd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef tntkiller het volgende:
[..]
heb liever een plan waarbij wij geld terug krijgen dan dat wouter boskabouter zijn staatskas weer zit te vullen met belastinggeld waarmee linke hobbies worden bekostigd.
Het wordt tijd dat zowel linkse als rechtse hobbies worden afgeschaft. Geen geld naar klimaatonzin, ontwikkelingsbodemloze putten, JSFs, oorlogje spelen in Afghanistan, taalcursussen Arabisch voor Turken (of vice versa), kunstsubsidies en andere rotzooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mag hij wel de staatskas vullen met geld waarmee rechtse hobbies worden bekostigd?
Zijn die citaten van je niet een beetje erg "Wij van WC-eend adviseren dat u niets anders dan WC-eend koopt"?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Wat ik al dacht. Als het er echt om gaat dan heeft de PVV geen oplossingen.
Nee, je zult van een PVVer nooit horen dat ze geen oplossingen hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zijn die citaten van je niet een beetje erg "Wij van WC-eend adviseren dat u niets anders dan WC-eend koopt"?
Kom op, elke Nederlander hoort die quote toch te kennen, waarom schrijf je hem verkeerd al je een punt probeert te maken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:01 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zijn die citaten van je niet een beetje erg "Wij van WC-eend adviseren dat u niets anders dan WC-eend koopt"?
Jazeker wel, en dat kan ook realiteit worden als men cq de overheid maar wil. Het verfoeide ontwikkelingshulp afschaffen besparing ¤ 5.2.000.000.000quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Waren er uberhaupt nog mensen die de PVV serieus namen na dat plan om iedereen 400 euro te geven om de crisis op te lossen?
De zwarte mensen hebben den blanke mensen nodig om te overleven,en daar is Zimbabwe wat jij aanhaalt een MOOI voorbeeld van.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef hans3000 het volgende:
[..]
We kunnen Wilders dus vergelijken met Mugabe. Een all-black Zimbabwe was geen succes.
Ja daar is Geert Wilders een held!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens was gisteren op Netwerk te zien dat hij aan de lijband ligt van Amerikaanse Joodse neoconservatieven.
Linkse hobby's, als in banken redden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef tntkiller het volgende:
[..]
heb liever een plan waarbij wij geld terug krijgen dan dat wouter boskabouter zijn staatskas weer zit te vullen met belastinggeld waarmee linke hobbies worden bekostigd.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Onze gehele moderne samenleving is opgebouwd door blanken. Een beetje respect zou wel op z'n plaats zijn. De wereld was allang ten onder gegaan zonder die blanke medemens.
Dat lijkt op de situatie bij sociale werkplaatsen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dus ze werken wel voor loon op het bijstandniveau, alleen wordt het niet volledig door de werkgever betaald.
Long time no read Matador (al had ik toen een andere username, maar toch)....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat zowel linkse als rechtse hobbies worden afgeschaft. Geen geld naar klimaatonzin, ontwikkelingsbodemloze putten, JSFs, oorlogje spelen in Afghanistan, taalcursussen Arabisch voor Turken (of vice versa), kunstsubsidies en andere rotzooi.
Gewoon een structurele belastingverlaging en een minimaal staatsapparaat. Maar ja, de NsdAP heeft ambtenaren op strategische plekken zitten en houdt dat allemaal tegen. Alleen daarom al is de opkomst van de PVV goed. Hoe clownesk die partij ook af en toe is.
Het geld is er natuurlijk wel, maar het is onzin om dat geld uit te keren om de economie te stimuleren. G.W. Bush had een zelfde plan. Ieder huishouden een cheque van 1000 dollar. Geen idee of dat ook is uitgevoerd, maar als het gebeurd is was het weinig succesvolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:42 schreef detlevico het volgende:
[..]
Jazeker wel, en dat kan ook realiteit worden als men cq de overheid maar wil. Het verfoeide ontwikkelingshulp afschaffen besparing ¤ 5.2.000.000.000
De EU bijdrage ¤ 6.3.000.000.000 minderen naar ¤ 1.5.000.000.000
Zoals gij ziet KAN dat makkelijk een ieder in Nederland ¤ 400 ontvangt en als gij het uitrekent minimaal het dubbele.
Klopt, ik was een maand gebanned en al een half jaar niet op FOK.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Long time no read Matador (al had ik toen een andere username, maar toch)....
Wat een eer... Waar was die corrida?quote:Moest nog aan je denken van de week toen ik Spanje stierenvechten zat te kijken
Zo, jij verslikt je nogal in de punten om duizendtallen aan te duiden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:42 schreef detlevico het volgende:
[..]
Jazeker wel, en dat kan ook realiteit worden als men cq de overheid maar wil. Het De verfoeide ontwikkelingshulp afschaffen besparing ¤ 5.2.000.000.000
De EU bijdrage ¤ 6.3.000.000.000 minderen naar ¤ 1.5.000.000.000
Zoals gij ziet KAN dat makkelijk een ieder in Nederland ¤ 400 ontvangt en als gij het uitrekent minimaal het dubbele.
Het is leiband, van leiden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens was gisteren op Netwerk te zien dat hij aan de lijband ligt van Amerikaanse Joodse neoconservatieven.
Ik wist niet dat White Power ook al op dit forum was doorgedrongen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Onze gehele moderne samenleving is opgebouwd door blanken. Een beetje respect zou wel op z'n plaats zijn. De wereld was allang ten onder gegaan zonder die blanke medemens.
Wat een slappe aanvallen op de PVV zeg. In de USSR, daar hadden ze banenplannen, en het liep als een treinquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ik al dacht. Als het er echt om gaat dan heeft de PVV geen oplossingen.
De rest heeft niet zo'n grote bek over de eigen oplossingen als de PVVquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:45 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben al die anderen dat wel, dus maak je geen zorgen.
Nou, nou. Ik moet zeggen dat de stijl van Wilders me niet zo bevalt, maar een grote bek hebben er meer hoor. De dames Halsema en vooral Kant kunnen er ook wat van.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
De rest heeft niet zo'n grote bek over de eigen oplossingen als de PVV
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |