Precies. Maar voor de werkgever is de werknemer wel degelijk goedkoper. En de klant heeft uiteindelijk wel degelijk een goedkoper product - maar tegelijk hogere belastingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dus ze werken wel voor loon op het bijstandniveau, alleen wordt het niet volledig door de werkgever betaald.
Pardon?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan ook groente in je eigen tuin gaan verbouwen, dan heb je in ieder geval te eten. Maar goed ik verwacht niet dat die situatie zich echt voor gaat doen, het kan gewoon niet zo zijn dat iemand zich in het geheel niet nuttig kan maken voor anderen om zodoende een inkomen te verwerven.
yep toch meer dan een half miljoen. *huiver*quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Waren er uberhaupt nog mensen die de PVV serieus namen na dat plan om iedereen 400 euro te geven om de crisis op te lossen?
Wacht ..... je bedoelt toch niet dat iedereen kan verrotten zolang JOUW diepste racistische wens maar vervult wordt??? Want ..... dat zou je reinste egoisme zijn!! Iedereen werkeloos? GEEN PUNT? want alle marokkanen zijn weg!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Harde_Kip het volgende:
Mensen, mensen jullie snappen het ook echt niet he. Waar het de Wilders-stemmers om gaat is dat die noordafrikaanse straatterroristen/verkrachters/overvallers/tasjesrovers/loverboys etc etc een enkeltje rifgebergte krijgen zodat wij weer veilig op straat kunnen.
Dat het MISSCHIEN economisch wat minder wordt onder hun beleid interesseert me geen reet. Ja, en onder een links kabinet gaat het economisch goed he
Gelukkig word IK nog ten minste elke dag in elkaar geslagen door blonde Lonsdale jongeren!!! Onder luid geroep van ga terug naar je geboorteland! Als ik dan zeg dat dat de Jordaan is, roepen ze vuile Palestijn enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef svefn het volgende:
Je wordt ook echt elke dag lastig gevallen door dat soort mensen hé?
Hij heeft het over een specifieke groep en jij hebt het over iedereen? Waaaar o waar ging het op deze vrijdag avond misquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:05 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Wacht ..... je bedoelt toch niet dat iedereen kan verrotten zolang JOUW diepste racistische wens maar vervult wordt??? Want ..... dat zou je reinste egoisme zijn!! Iedereen werkeloos? GEEN PUNT? want alle marokkanen zijn weg!
[ afbeelding ]
goed lezen. hij zegt dat zolang alle marokanen/allochtonen maar weg zijn, de wilders stemmers het niet erg vinden dat het economisch minder gaat. Dat slaat op iedereen, niet op een beperkte groep. Over welke groep heb je het trouwens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:
Hij heeft het over een specifieke groep en jij hebt het over iedereen? Waaaar o waar ging het op deze vrijdag avond mis
Hoewel ik grote vraagtekens bij deze bewering heb vraag ik mij af wat voor bestaansrecht zulke bedrijven hebben buiten de Agrarische sector. Maar dit heeft vast al iemand voor mij gepost.quote:''Onze bedrijven zijn de grootste subsidieslurpers, dus dat betekent een groot aantal faillissementen. Dank u wel,'' zei Halsema.
De shell topman had ook aangegeven dat ze Nederland zouden verlaten als zijn salaris zou worden bekritiseerd. Maar dat heeft onze minister van Financiën er ook niet van weerhouden om topsalarissen te bekritiseren, zonder consequenties te ervaren van de loze dreigementen.quote:Ook wees Halsema erop dat als de PVV vasthoudt aan haar standpunt geen mensen uit moslimlanden Nederland meer binnen te laten, in elk geval Shell al heeft laten weten het land te verlaten.
Zegt Halsema, met haar vliegtax, gebrek aan aandacht voor infrastructuur, belastingbijtelling voor leaseautorijders en andere onzin waarmee ze stukje bij beetje de lasten blijft verhogen. En met haar gezeur over bonussen, waarbij ze zelfs de koningin wilde inschakelen, jaagt ook zij Shell het land uit.quote:''De plannen van de PVV om de crisis op te lossen hebben een desastreus effect op de economie en de werkgelegenheid,''
Precies als er geen brood is dan eet je toch cake !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan ook groente in je eigen tuin gaan verbouwen, dan heb je in ieder geval te eten. Maar goed ik verwacht niet dat die situatie zich echt voor gaat doen, het kan gewoon niet zo zijn dat iemand zich in het geheel niet nuttig kan maken voor anderen om zodoende een inkomen te verwerven.
Samengevoegd heet dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef Bascule het volgende:
Toch vreemd dat een topic genaamd 'PVV te kijk gezet' mag blijven en een topic genaamd 'PVV wil minimumloon NIET afschaffen' zonder enige toelichting wordt verwijderd.
FOK zet zich hiermee wel te kijk!
Hij zegt, ik quote maar even,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:31 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
goed lezen. hij zegt dat zolang alle marokanen/allochtonen maar weg zijn, de wilders stemmers het niet erg vinden dat het economisch minder gaat. Dat slaat op iedereen, niet op een beperkte groep. Over welke groep heb je het trouwens?
Jij hebt het overquote:Mensen, mensen jullie snappen het ook echt niet he. Waar het de Wilders-stemmers om gaat is dat die noordafrikaanse straatterroristen/verkrachters/overvallers/tasjesrovers/loverboys
I rest my casequote:hij zegt dat zolang alle marokanen/allochtonen maar weg zijn,
heb liever een plan waarbij wij geld terug krijgen dan dat wouter boskabouter zijn staatskas weer zit te vullen met belastinggeld waarmee linke hobbies worden bekostigd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Waren er uberhaupt nog mensen die de PVV serieus namen na dat plan om iedereen 400 euro te geven om de crisis op te lossen?
Open er een topic overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Bascule het volgende:
[..]
Ik noem het 'gewist' want het is nergens terug te vinden.
Ik kan het ook niet meer vinden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef Bascule het volgende:
Toch vreemd dat een topic genaamd 'PVV te kijk gezet' mag blijven en een topic genaamd 'PVV wil minimumloon NIET afschaffen' zonder enige toelichting wordt verwijderd.
FOK zet zich hiermee wel te kijk!
Mag hij wel de staatskas vullen met geld waarmee rechtse hobbies worden bekostigd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef tntkiller het volgende:
[..]
heb liever een plan waarbij wij geld terug krijgen dan dat wouter boskabouter zijn staatskas weer zit te vullen met belastinggeld waarmee linke hobbies worden bekostigd.
Het wordt tijd dat zowel linkse als rechtse hobbies worden afgeschaft. Geen geld naar klimaatonzin, ontwikkelingsbodemloze putten, JSFs, oorlogje spelen in Afghanistan, taalcursussen Arabisch voor Turken (of vice versa), kunstsubsidies en andere rotzooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mag hij wel de staatskas vullen met geld waarmee rechtse hobbies worden bekostigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |