Ban, tot over 48 uur!quote:
quote:
Ja daaaag.. kan ik je gaan bellen en smsen en ik vind 2 rekeningen per maand wel genoeg hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als je er blij van word moet je het gewoon doen
whehehequote:
Whehe, heb ik de juiste knopjes niet voorquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
als je er blij van word moet je het gewoon doen
Rooksignalenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja daaaag.. kan ik je gaan bellen en smsen en ik vind 2 rekeningen per maand wel genoeg hoor
Nerdjequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe
indien bandan heb ik ook nog wat aan mn dag en kom ik ook nog es achter die pc vandaan
ander abbonoment nemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja daaaag.. kan ik je gaan bellen en smsen en ik vind 2 rekeningen per maand wel genoeg hoor
waait het te hard voorquote:
Ik zeg toch: het is een groot complotquote:
abonnement.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ander abbonoment nemen![]()
o en dr was een storing vandaar dat ik het dus niet te horen kreeg
ik gok op 100 euro of 125 zo iets lal
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zeg toch: het is een groot complot
whatever, moet het veranderen iigquote:
The horrorquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik was zowaar zo hard aan het werken dat ik niet eens in de gaten had dat dat andere topic al vol was ondertussen
over 2 uur als alle 2 mn ogen open zijn mag je het nog een x zeggenquote:
Sorry?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd met het bereiken van de mijlpaal van 100 geopende KSC-topics, Jort!.
Ongehoord hè?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
The horror
Oeh hoor dat beide bazen maandag niet hier zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef Fha het volgende:
AahwBolle valt regendruppels aan die op het raam zitten
Wat voor geouwehoer krijg je allemaal vanwege die bever?quote:
De stripper is al besteld en de biertap komt maandagochtendquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ongehoord hè?
Woehoe!! Als de kat van huis is.....
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef Fha het volgende:
AahwBolle valt regendruppels aan die op het raam zitten
en dat zonder speedquote:
Kijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is het 100e KSC-topic dat jij hebt geopend, volgens Piles.
Een ban.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef OA het volgende:
[..]
Wat voor geouwehoer krijg je allemaal vanwege die bever?
Op maandagochtend al aan het bier. Zal een zwaar weekend worden danquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De stripper is al besteld en de biertap komt maandagochtend
En nu loopt hij de hele dag met een stijve doekeledorus rond.quote:
Nice.quote:
Klonen is voor plebs. MPG zal wel weer in de buurt zitten.quote:
Ik voorzie weer een keiharde ontkenningquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klonen is voor plebs. MPG zal wel weer in de buurt zitten.
Eentje waar sommigen hier zelfs mee te maken krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef OA het volgende:
Welke oplevering?
En dit is je anonieme kloon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:09 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb maar 2 kloontjes
1 die gewoon mn naam draagt en een echte kloon voor als ik "anoniem" wil zijn
Softwaregebeuren?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eentje waar sommigen hier zelfs mee te maken krijgen.
ja.quote:
Whehehe nee man..quote:
Niet zo vandaag neequote:
als jij koekjes fixtquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:06 schreef Druktemaker het volgende:
Wie zet voor mij een lekker bakkie. Zonder melk en suiker graag.
Oeh, ik kom ook naar jouw werk maandagquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:01 schreef Ladylike het volgende:
De stripper is al besteld en de biertap komt maandagochtend
ik ook nietquote:
Besmet met het MPG-ik-heb-geen-kloon-virus?quote:
Ik wel, 1 echte anonieme, 1 prutsaccount om na een ban (quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Of moeten we het opvatten als een bedreiging?
quote:
0A? OA2.0? OAdin? schoonOA? kloonOA?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
n.a.v. de OA-kloons..
kut, dat zijn er al drie.
MPG is de kloner denk ik ja, ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Besmet met het MPG-ik-heb-geen-kloon-virus?
O, dan is het goed.quote:
Ah, je bent overgeschakeld naar de normale werkmodus!quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu trouwens, de oplevering is gemaakt, ik ga nu lui achterover zitten.
Met vriendlief?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, ik kom ook naar jouw werk maandag
dat mag, neem wel wat geld mee voor de stripper hequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, ik kom ook naar jouw werk maandag
En hoe heet die dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe nee man..
dit is mn originele account
kloon Ladylike2
en dus nog een kloon
Lijp.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Real Madrid niet een enorme tiet met schuld of zo?? Kennelijk nietEerst Kaka voor 65 M gehaald, nu Cristiano Ronaldo voor 94 M
![]()
http://www.nu.nl/sport/20(...)istiano-ronaldo.html
Moet lukken, als de requirements bekend zijnquote:
Ik snap die opmerking niet helemaal..quote:
Zou 5 eurocent ook onder zijn leren string blijven plakken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag, neem wel wat geld mee voor de stripper he
Ik PM het welquote:
Je weet dat Ll ook voor Goldfinger werkt he..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking niet helemaal..
met een beetje secondenlijm vast welquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zou 5 eurocent ook onder zijn leren string blijven plakken?
Ik heb ook een kloon
Weet ik, maar toch niet op maandagochtend?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat Ll ook voor Goldfinger werkt he...
Het is dit keer meer dan 1 A4'tje dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet lukken, als de requirements bekend zijn
en nou snap ik um dus niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat Ll ook voor Goldfinger werkt he...
ik begin het steeds meer te waarderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef OA het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
Venlo
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met een beetje secondenlijm vast wel
Ja, dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou snap ik um dus niet meer
ow wacht.. volgens mij heb ik um
Helaas heb ik het nu wel over mn gewone baas, GF is mn bijbaan-baas
Met mijn budget moet dat welquote:
Ik dacht dat Nijns het over je GF-baan had, ook omdat ze daar al eens eerder wat over had gezegdquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nou snap ik um dus niet meer
ow wacht.. volgens mij heb ik um
Helaas heb ik het nu wel over mn gewone baas, GF is mn bijbaan-baas
quote:
Oh okayquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nijns het over je GF-baan had, ook omdat ze daar al eens eerder wat over had gezegd.
Ach ja, Limburg is zo vervelend nog nietquote:
Oh, hem vertrouw je welquote:
Die mensen lopen toch over een stuk gras achter een rond ding aan he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Real Madrid niet een enorme tiet met schuld of zo?? Kennelijk nietEerst Kaka voor 65 M gehaald, nu Cristiano Ronaldo voor 94 M
![]()
Als ze hun taalachterstand een keer inlopen, kan het vast nog wel wat worden, jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, Limburg is zo vervelend nog niet.
quote:MPG stangen blijft echter leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het mijne ookquote:
Ja, real heeft een enorme schuld. Dit laat nou zien waar het mis gaat in het voetbalquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, Limburg is zo vervelend nog niet.
MPG stangen blijft echter leuk.
Of ze hebben ergens een goudpot gevondenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, real heeft een enorme schuld. Dit laat nou zien waar het mis gaat in het voetbal
op je vrije dag...quote:
Real heeft toch enorm veel grond, die ze verkopen om dit soort aankopen te doen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of ze hebben ergens een goudpot gevonden
Ik begin dan ook als eerste hier.quote:
Dat had ik me nog niet eens bedacht.quote:
Ik ben wakker vandaagquote:
Ik nog niet zoquote:
Zou zo maar kunnen, dat weet ik niet..quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Real heeft toch enorm veel grond, die ze verkopen om dit soort aankopen te doen?
Jij bent gekquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
goedemiddag
ff teruglezen onder een lekkere bak koffie
Hier is het al de hele dag donkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
Het begint hier net weer donker te wordenbleeg.
bang om iets te missen ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent gek. Teruglezen is voor plebs.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent gek. Teruglezen is voor plebs.
quote:
De club heeft een zware schuld. Ze hebben alleen een niewue voorzitter die zijn geld in spelers steekt ipv de club.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of ze hebben ergens een goudpot gevonden
Op de fiets naar de auto.. apart!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag donkervanochtend moest ik door de regen op mijn fietsje naar de auto
Jij ook een fijne dagquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de fiets naar de auto.. apart!
Nou ik ga nu naar school, als ik snel genoeg loop kom ik misschien nog droog over
Fijne dag allemaal!![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de fiets naar de auto.. apart!
Nou ik ga nu naar school, als ik snel genoeg loop kom ik misschien nog droog over
Fijne dag allemaal!![]()
je leest wel terug, maar niet echt goed hequote:
Fail quote het verkeerde berichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je leest wel terug, maar niet echt goed he
tis Nijns die op de fiets naar de auto gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Yo GF, geef eens antwoordDus hij kan VIP kaarten regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup DAT kan ik jaquote:
alle kaarten zijn VIP, je ziet immers mijquote:
Het kan geregeld worden dat ik niet meer voor je werk hoorquote:
dat weet ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het kan geregeld worden dat ik niet meer voor je werk hoor
[ Bericht 7% gewijzigd door goldfinger1963 op 11-06-2009 12:38:07 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zodra jij een solli naar FP stuurt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, voor hem doen jullie wel een goed woordje
ik heb alleen echt tijd als iedereen ligt te pittenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ikOf ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |