Jij bent gekquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
goedemiddag
ff teruglezen onder een lekkere bak koffie
Hier is het al de hele dag donkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef Fha het volgende:
Het begint hier net weer donker te wordenbleeg.
bang om iets te missen ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent gek. Teruglezen is voor plebs.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jij bent gek. Teruglezen is voor plebs.
quote:
De club heeft een zware schuld. Ze hebben alleen een niewue voorzitter die zijn geld in spelers steekt ipv de club.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of ze hebben ergens een goudpot gevonden
Op de fiets naar de auto.. apart!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier is het al de hele dag donkervanochtend moest ik door de regen op mijn fietsje naar de auto
Jij ook een fijne dagquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de fiets naar de auto.. apart!
Nou ik ga nu naar school, als ik snel genoeg loop kom ik misschien nog droog over
Fijne dag allemaal!![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Op de fiets naar de auto.. apart!
Nou ik ga nu naar school, als ik snel genoeg loop kom ik misschien nog droog over
Fijne dag allemaal!![]()
je leest wel terug, maar niet echt goed hequote:
Fail quote het verkeerde berichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je leest wel terug, maar niet echt goed he
tis Nijns die op de fiets naar de auto gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
Yo GF, geef eens antwoordDus hij kan VIP kaarten regelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup DAT kan ik jaquote:
alle kaarten zijn VIP, je ziet immers mijquote:
Het kan geregeld worden dat ik niet meer voor je werk hoorquote:
dat weet ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het kan geregeld worden dat ik niet meer voor je werk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door goldfinger1963 op 11-06-2009 12:38:07 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Zodra jij een solli naar FP stuurt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, voor hem doen jullie wel een goed woordje
ik heb alleen echt tijd als iedereen ligt te pittenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ikOf ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |