Oh okayquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nijns het over je GF-baan had, ook omdat ze daar al eens eerder wat over had gezegd.
Ach ja, Limburg is zo vervelend nog nietquote:
Oh, hem vertrouw je welquote:
Die mensen lopen toch over een stuk gras achter een rond ding aan he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Real Madrid niet een enorme tiet met schuld of zo?? Kennelijk nietEerst Kaka voor 65 M gehaald, nu Cristiano Ronaldo voor 94 M
![]()
http://www.nu.nl/sport/20(...)istiano-ronaldo.html
Als ze hun taalachterstand een keer inlopen, kan het vast nog wel wat worden, jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, Limburg is zo vervelend nog niet.
quote:MPG stangen blijft echter leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het mijne ookquote:
Ja, real heeft een enorme schuld. Dit laat nou zien waar het mis gaat in het voetbalquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Real Madrid niet een enorme tiet met schuld of zo?? Kennelijk nietEerst Kaka voor 65 M gehaald, nu Cristiano Ronaldo voor 94 M
![]()
http://www.nu.nl/sport/20(...)istiano-ronaldo.html
jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Ach ja, Limburg is zo vervelend nog niet.
MPG stangen blijft echter leuk.
Of ze hebben ergens een goudpot gevondenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, real heeft een enorme schuld. Dit laat nou zien waar het mis gaat in het voetbal
op je vrije dag...quote:
Real heeft toch enorm veel grond, die ze verkopen om dit soort aankopen te doen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of ze hebben ergens een goudpot gevonden
Ik begin dan ook als eerste hier.quote:
Dat had ik me nog niet eens bedacht.quote:
Ik ben wakker vandaagquote:
Ik nog niet zoquote:
Zou zo maar kunnen, dat weet ik niet..quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Real heeft toch enorm veel grond, die ze verkopen om dit soort aankopen te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |