Ik heb magische krachten!quote:
Tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik ben allang blij dat het even snel gelukt is... Betere kwaliteit ga ik regelenJa, die met die driekwartbroek in het begin
sinds gisteren avond ongeveer deze tijd... En morgen weerquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Doen we. Vier maal is scheepsrecht. Ofzo.
Hard gewerkt vandaag ? of studeer je nog ?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sinds gisteren avond ongeveer deze tijd... En morgen weerBevalt wel prettig eigenlijk, raar maar waar.. Niet dat ik nu zoveel nuttigs doe ofzo, maar gewoon beetje ontspannen is best prettig
(oh en aan wat persoonlijke dingetjes werken enzo)
nee studeer niet..ben fulltime mamaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hard gewerkt vandaag ? of studeer je nog ?
heb er 2quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar dat wist ik noghoe oud is het kindje?
[/quote]quote:
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgenquote:
Het is je gelukt haha!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgen
jaaa uiteraard!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is je gelukt haha!
En de kleintjes liggen al op bed nu neem ik aan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wow weer een MilfHoeveel kids heb je ? ik zie het al
Je was er wel vroeg bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgen
Jij bent geen mamma tochquote:
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraalquote:
Daar ga je dan nog je handen vol aan hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraal
Lol jij negeert echt de persoonlijke vragenquote:
hihihihi kan ik begrijpen.........me zusje is dr nu een!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraal
ja zeker weten jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar ga je dan nog je handen vol aan hebben
hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hihihihi kan ik begrijpen.........me zusje is dr nu een!
Geduld.....ik wou je nog antwoorden!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol jij negeert echt de persoonlijke vragenMaakt je wel een kloon kandidaat hoor
daar ligt het!quote:
Op die leeftijd wel, wacht maar tot ze groter zijnquote:
ja dat word me nog wat...zeker als ze op hun moeder lijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Op die leeftijd wel, wacht maar tot ze groter zijn
Als ze op hun moeder gaan lijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
Refreshen op pagina 1 en je afvragen waarom het zo stil ishet komt me te vaak voor
had ik net ook...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
Refreshen op pagina 1 en je afvragen waarom het zo stil ishet komt me te vaak voor
Natuurlijk JB.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als mijn kinderen op hun moeder gaan lijken blijven ze schatjes
Wie had er eerder deze avond geen geduldquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Geduld.....ik wou je nog antwoorden!!
Lub_ya is nog geen mama
quote:
Wrijf jij het er nog ff inquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ja ...dat zijn de eerste tekenen he... tsss het is bergafwaarts vanaf hier voor jullie...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
en iemand nog wat leuks/boeiends of wat dan ook te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
zulke vragen killen topicsquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das ook flauwKiek um goan!!!!!!!!!!
Kom dan met een leuke Stellingquote:
Nee helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
Ik ga vrijdag bowlen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie had er eerder deze avond geen geduld![]()
Ik vind die van jou altijd wel leuk.. doe er nog eens eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom dan met een leuke Stelling
Dat is toch dat feest hier bij mij om de hoek?quote:
Als jij om de hoek van almere strand woontquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is toch dat feest hier bij mij om de hoek?
Ow dat zijn temisnte wat stevigequote:
Nee over 2 wekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:25 schreef Flena het volgende:
[..]
dat schiet weer niet op dan...
ja prima...nu?
omgquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee over 2 weken
Waarom denk je dat ik het zeg![]()
Ik vond ook een plaatje van een vrouw met boeien om, maar dat was wat tè kinkyquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als jij om de hoek van almere strand woont
Dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jij denkt daar ook alleen maar aan he
Je avatar is misleidend. Hij lijkt namelijk verdraaid veel op die van Pheno en was al helemaal verrast dat hij hier posttequote:
Ghehequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
deze jongen woont in centrum
dus niet om de hoek van het strand, maar had bordjes gezien
moek alweer een andere nemen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je avatar is misleidend. Hij lijkt namelijk verdraaid veel op die van Pheno en was al helemaal verrast dat hij hier postte
Dat is ook naar zeker als het niet lekker loopt tussen de ouders... Maar ben ik heel naief als het ook kan zijn dat mensen wel bij elkaar kunnen blijven ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hier beledig, maar ik vind het echt erg dat mijn ouders uit elkaar zijn en wil oa geen kinderen omdat ik mijn kinderen dat echt niet aan wil doen, gescheiden ouders/drama/etc.
Ze zijn nog niet zo lang uit elkaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop niet dat ik iemand hier beledig, maar ik vind het echt erg dat mijn ouders uit elkaar zijn en wil oa geen kinderen omdat ik mijn kinderen dat echt niet aan wil doen, gescheiden ouders/drama/etc.
Ik hoef geen kinderen omdat de meeste gewoon schijt irritant zijn en ik wel wat beters te doen heb als die koters opvoedenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ja dan ben je wel naiefquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is ook naar zeker als het niet lekker loopt tussen de ouders... Maar ben ik heel naief als het ook kan zijn dat mensen wel bij elkaar kunnen blijven ?
Hear, hear!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen omdat de meeste gewoon schijt irritant zijn en ik wel wat beters te doen heb als die koters opvoeden![]()
Volgens mijn beste vriend is het heel anders als jezelf vader wordt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen omdat de meeste gewoon schijt irritant zijn en ik wel wat beters te doen heb als die koters opvoeden![]()
Hahaha nou een poging doen nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij mist me niet. Jij bent bezig een record poging aan posts te halen hiero
Ik snap je, maar ik heb het geluk dat mijn ouders nog bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
Ja, heel begrijpelijk, dacht er ook zo over kom uit een 1ouder gezin en vind dat een kind beide ouders nodig heeft.Jammer genoeg kon ik niet goed meer met me ex om gaan, blijven om de kind(eren) is ook geen goed planquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
hoi en wat?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond
Is mijn kop nog op een baas gesoept?
Suuuure. En dat geloof jij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mijn beste vriend is het heel anders als jezelf vader wordt.
Een woord: A.J. Kwak!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat schiet echt niet op dan namelijk dan blijf ik wel avatarloos
ja net als moi!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:32 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat schiet echt niet op dan namelijk dan blijf ik wel avatarloos
Dan nog, thanks but no thanks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mijn beste vriend is het heel anders als jezelf vader wordt.
Je bent zeker niet naief, maar realiteit is gewoon dat meer dan de helft van de huwelijken stranden, and I don't like those odds, en wil ze zeker niet gaan testen. Heb een ding geleerd, kan maar beter van het slechtste uitgaan, kan het alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat is ook naar zeker als het niet lekker loopt tussen de ouders... Maar ben ik heel naief als het ook kan zijn dat mensen wel bij elkaar kunnen blijven ?
Wel redelijk lang, maar nog vind ik het niet tof. En het is nu zeker beter dat ze uit elkaar zijn en dat ik geen contact heb met mijn vader, maar dan nog neem ik het mijn moeder eigenlijk kwalijk dat ze mij en mijn zussen heeft gebaard terwijl ze toen al wist dat de relatie niet zeker was (mijn moeder wilde gewoon graag kinderen, klokje ging tikken, en heeft toen de eerste de beste lul genomen zeg maar).quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet zo lang uit elkaar?
En gescheiden ouders hoeft niet per definitie een drama op te leveren natuurlijk. Mijn ouders zijn ook gescheiden en uiteindelijk denk ik dat dat beter voor iedereen was.
Je weet toch dat Belsezar daar over gaatquote:
Zie ik dacht het alquote:
Ik begrijp je helemaal, maar dit is dus de reden voor mij om maar niet aan kinderen te beginnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, heel begrijpelijk, dacht er ook zo over kom uit een 1ouder gezin en vind dat een kind beide ouders nodig heeft.Jammer genoeg kon ik niet goed meer met me ex om gaan, blijven om de kind(eren) is ook geen goed plan
al die ruzies is niet gezond.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Flena het volgende:
[..]
nou het kon best eens zijn dat die het toch gaat worden jah
Ah, dan kan ik me je idee wel voorstellen ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Wel redelijk lang, maar nog vind ik het niet tof. En het is nu zeker beter dat ze uit elkaar zijn en dat ik geen contact heb met mijn vader, maar dan nog neem ik het mijn moeder eigenlijk kwalijk dat ze mij en mijn zussen heeft gebaard terwijl ze toen al wist dat de relatie niet zeker was (mijn moeder wilde gewoon graag kinderen, klokje ging tikken, en heeft toen de eerste de beste lul genomen zeg maar).
of zo'n konijn met een pannenkoek op zn hoofd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Flena het volgende:
[..]
nou het kon best eens zijn dat die het toch gaat worden jah
Waarom zou je dat willenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, anders is het wel, want je bent de hele dag bezig die koters in de gaten te houden.
dat is ook nog een optie jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of zo'n konijn met een pannenkoek op zn hoofd!
stuf on my cat....quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of zo'n konijn met een pannenkoek op zn hoofd!
Geen idee. Omdat de rest van de wereld het van je verwacht?quote:
Vind het een goede reden, heb zelf niet bewust voor kind gekozen, maar ben er wel blij meequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, maar dit is dus de reden voor mij om maar niet aan kinderen te beginnen.
oh dat is idd niet tof! sterkte eigenlijk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent zeker niet naief, maar realiteit is gewoon dat meer dan de helft van de huwelijken stranden, and I don't like those odds, en wil ze zeker niet gaan testen. Heb een ding geleerd, kan maar beter van het slechtste uitgaan, kan het alleen maar beter worden.
[..]
Wel redelijk lang, maar nog vind ik het niet tof. En het is nu zeker beter dat ze uit elkaar zijn en dat ik geen contact heb met mijn vader, maar dan nog neem ik het mijn moeder eigenlijk kwalijk dat ze mij en mijn zussen heeft gebaard terwijl ze toen al wist dat de relatie niet zeker was (mijn moeder wilde gewoon graag kinderen, klokje ging tikken, en heeft toen de eerste de beste lul genomen zeg maar).
wel uniek idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Flena het volgende:
of ik pak een foto van mezelf...dan weet ik zeker dat niemand die heeft
Mhhh ik hoop dat er een tijd komt dat je het leven niet meer op die manier benaderdquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je bent zeker niet naief, maar realiteit is gewoon dat meer dan de helft van de huwelijken stranden, and I don't like those odds, en wil ze zeker niet gaan testen. Heb een ding geleerd, kan maar beter van het slechtste uitgaan, kan het alleen maar beter worden.
Ja goed idee! Dan heb je dat kloon reacties ook niet meer!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef Flena het volgende:
of ik pak een foto van mezelf...dan weet ik zeker dat niemand die heeft
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja goed idee! Dan heb je dat kloon reacties ook niet meer!
Daarom wil ik ook geen kotersquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee. Omdat de rest van de wereld het van je verwacht?
Begrijp me goed, ik kan heel goed met kinderen op schieten maar ik ben toch blij dat ik er niet 24 uur per dag op hoef te letten.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Flena het volgende:
[..]
![]()
maar denk toch maar niet dat ik het doe
Je bent juist goed bezig, hadden net een verhaal zoals dat nodigquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:41 schreef Tegan het volgende:
Wil er geen groot punt van maken, maar ik moest gewoon ff iets zeggen om de steeds groter wordende single moms groep hier. Verder no judgement, wilde gewoon mijn mening geven. Ik weet dat iedereen zijn eigen verhaal heeft.
Electrische vliegending nodig?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef ArTiC het volgende:
stikt van de klonen hier tegenwoordig....een plaag *slaat om zich heen*
Misschien toch een nieuwe virusscanner installerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef ArTiC het volgende:
stikt van de klonen hier tegenwoordig....een plaag *slaat om zich heen*
Welk onderwerp bedoel je, gaat volgens mij nergens overquote:
Oeh jij bent echt goed in het manipulerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee hoor.........vind jou nog steeds het liefst![]()
over het al dan niet nemen van kinderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Welk onderwerp bedoel je, gaat volgens mij nergens over
Mijn hemel, ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
over het al dan niet nemen van kinderen.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
over het al dan niet nemen van kinderen.
Ik ben een vrouw remember!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh jij bent echt goed in het manipuleren![]()
Je zegt dat altijd over mij, maar ik zie er geen kwaad in. Ik denk dat het beter voor mezelf is als ik een toekomst denk met een leuke baan, mooi huis, wat gezellige dieren voor gezelschap, dan kan die vent altijd komen en gaan en zal ik sowieso gelukkig zijn. Als ik maar blijf hopen op dat huisje, boompje, beestje, kindje, dat is toch iets wat niet zeker is en zo weer kapot kan gaan. Ik ga voor geen drama, maar zekerheid. De enige variabele is dan de vent. Ik maak mezelf gelukkig met doelen die ik vrijwel zeker kan halen. Of doelen die niet liggen aan een ander persoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh ik hoop dat er een tijd komt dat je het leven niet meer op die manier benaderd
Niet iedere vrouw is daar goed in (of nog niet iig)quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik moet er niet aan denken.
Dat dus, nu zeker niet, misschien later als ik groot ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zeg doen*over een paar jaar
Thanksquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent juist goed bezig, hadden net een verhaal zoals dat nodig
Waar was je dan naar toequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo weer terug![]()
Nu hopen dat er meer van de afspraken terecht komt dan vorig jaar.
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo weer terug![]()
Nu hopen dat er meer van de afspraken terecht komt dan vorig jaar.
Misschien over 20 jaar nog maar een over nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, nu zeker niet, misschien later als ik groot ben.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, box, betere kwaliteit wordt nu geüpload. Als je een uurtje hebt, dan kun je het straks bewonderen. Dan ga ik nog even oefenen
Nouk's kont in 1080pquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, box, betere kwaliteit wordt nu geüpload. Als je een uurtje hebt, dan kun je het straks bewonderen. Dan ga ik nog even oefenen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?![]()
ikke welquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is daar goed in (of nog niet iig)
fijne avond nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:52 schreef Flena het volgende:
fijne avond nog allemaal ik ben er weer vandoor![]()
tot de volgende keer
Epicaquote:
Misschien een tikkie overdreven, gaar je kind naar middelbare school en jij naar bejaarde huisquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien over 20 jaar nog maar een over nadenken.
ohhh doei doei! Fijne avond!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:52 schreef Flena het volgende:
fijne avond nog allemaal ik ben er weer vandoor![]()
tot de volgende keer
Nou en.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien een tikkie overdreven, gaar je kind naar middelbare school en jij naar bejaarde huis
Inderdaad, over 5-10 jaar kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien een tikkie overdreven, gaar je kind naar middelbare school en jij naar bejaarde huis
heb em niet, maar epica is wel leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
The Classical Conspiracy is zo'n vette cd
Jaa oke maar je staat nu zo in het leven van als ik te veel verwacht dan komen er toch alleen maar slechte dingen van. Komt op mij over als iemand die iets goeds heeft en dan eigenlijk zit te wachten totdat het fout of kapot of pijn gaat doen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je zegt dat altijd over mij, maar ik zie er geen kwaad in. Ik denk dat het beter voor mezelf is als ik een toekomst denk met een leuke baan, mooi huis, wat gezellige dieren voor gezelschap, dan kan die vent altijd komen en gaan en zal ik sowieso gelukkig zijn. Als ik maar blijf hopen op dat huisje, boompje, beestje, kindje, dat is toch iets wat niet zeker is en zo weer kapot kan gaan. Ik ga voor geen drama, maar zekerheid. De enige variabele is dan de vent. Ik maak mezelf gelukkig met doelen die ik vrijwel zeker kan halen. Of doelen die niet liggen aan een ander persoon.
5....jaar?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Inderdaad, over 5-10 jaar kan ook natuurlijk.
Ah tof, kan ik die docente Nouk ook wat beter bekijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Rip, kan ik een hondje van je lenen, De mijne zijn met me pa mee, het is hier zo stilquote:
zegquote:
Vergadering van Vereniging van eigenaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waar was je dan naar toe
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Sex met een mooie vrouw
For starters
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?![]()
ach ben je nog jongquote:
Dat is dan ook altijd zo gebleken, maar los daarvan is dit echt wel beter dan die klap zonder hem aan te zien komen te moeten voorduren. Ik geniet zolang het nog kan, wetende dat het morgen weer over kan zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke maar je staat nu zo in het leven van als ik te veel verwacht dan komen er toch alleen maar slechte dingen van. Komt op mij over als iemand die iets goeds heeft en dan eigenlijk zit te wachten totdat het fout of kapot of pijn gaat doen...
Docente is echt een mooie meidquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Ah tof, kan ik die docente Nouk ook wat beter bekijken
ohja...jij was die ouwe lul idd...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach ben je nog jong*ben as zaterdag al zover
Jij bent ook een mooie meid:) En harstikke niet bezetquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Docente is echt een mooie meidEn hartstikke bezet
Ik moest even goed nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel van
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergadering van Vereniging van eigenaren.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef djayzz het volgende:
Jij bent ook een mooie meid:) En harstikke niet bezet
Relax je hebt nog 10 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan moet mijn leven gewoon al op orde zijn, huisje, baan, vind ik. Tijdsdruk><.
Alles kan kapot!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die rooie in het filmpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De paus moet niet denkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Wat moet de paus daar wel niet van denken?
Oke ja, ik vind het zeer jammer dat het verleden je gemaakt heeft om zo in het leven te staan. Maar dat is jou recht om het zo te doen natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is dan ook altijd zo gebleken, maar los daarvan is dit echt wel beter dan die klap zonder hem aan te zien komen te moeten voorduren. Ik geniet zolang het nog kan, wetende dat het morgen weer over kan zijn.
Shiit heb ik weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet dat tien jaar een lange tijd is, maar ik heb gewoon ook nog geen idee hoe ik dat alles voor elkaar moet krijgen, en dan is het ineens wel erg kort.quote:
Slechte instelling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik nog nooit geweest, woon je in een flat ofzo
Goede avond Jannukquote:
Maak maar een foto van nu, en dan over 10jaar nog eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar oudere mannen. Ik word alleen maar verlept en alles gaat hangen.
Waarom?quote:
Ik woon in rijtje huis, denk dat het daar weinig mee van doen heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte instelling.Het gaat wel over jouw geld en eigendom.
[..]
Goede avond Jannuk
ow wacht, even mijn moeders msn uitloggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom?Ik heb je op MSN
Hoewel je niet online bent
Piennnnnquote:
I'm enjoying every minute of itquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Bij mij hangt alles al en ik ben al verlept en ik heb mijn leven niet op orde, maar ik heb meer plezier in het leven dan al die blozende jonge chickies
Kom op meiden (en guys), enjoy it while it lasts.
Jij verlept?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Bij mij hangt alles al en ik ben al verlept en ik heb mijn leven niet op orde, maar ik heb meer plezier in het leven dan al die blozende jonge chickies
Dat weet ik nu nog steeds niet. Ik zie wat de toekomst brengt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet dat tien jaar een lange tijd is, maar ik heb gewoon ook nog geen idee hoe ik dat alles voor elkaar moet krijgen, en dan is het ineens wel erg kort.
Ik word elke dag nog leuker en beter en mooier en toffer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar oudere mannen. Ik word alleen maar verlept en alles gaat hangen.
Doe ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak maar een foto van nu, en dan over 10jaar nog een
Oei, dat is echt de tip van de dag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Neeequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Doe maar jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow wacht, even mijn moeders msn uitloggen
Beoordeel ik wel of het echt slecht achteruit gegaan isquote:
Dan heb je ook geen VvE.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik woon in rijtje huis, denk dat het daar weinig mee van doen heeft
Truequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word elke dag nog leuker en beter en mooier en toffer.!
Neequote:
Vrijen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel van
Neh, geluk(kig) maak je, en dat ben ik niet als ik over tien jaar nog niets heb bereikt (mislukkeling ben ik dan). Ben nu al jaren weg aan het gooien met geen noemenswaardige vooruitgang.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog steeds niet. Ik zie wat de toekomst brengt.
Sommige dingen zijn echt niet zo belangrijk als ze nu lijken. Het belangrijkste is dat je gelukkig bent verder niet.
Ok, die PM ik over tien jaar. Mits Fok/wij nog bestaat/nquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Beoordeel ik wel of het echt slecht achteruit gegaan is
Gaaaaaf!!quote:
quote:
Jij ziet ze misschien vliegen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zag iemand die muis langsrennen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik moet morgen om 9:00 de trein naar de TU/e.
Waarom zou dat zo zijn, geniet er nu van zou ik zeggen, voor je het weet is het voorbij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, geluk(kig) maak je, en dat ben ik niet als ik over tien jaar nog niets heb bereikt (mislukkeling ben ik dan). Ben nu al jaren weg aan het gooien met geen noemenswaardige vooruitgang.
Hoelaat begin jij dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan pas, zit de dag er al bijna voor de helft op
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker,quote:
Meestal om 7uur soms iets eerderquote:
Ik heb wel veel bereikt in het leven en daar ben ik blij mee. Ik had gewild dat ik wat meer bereikt zou hebben maar helaas heb ik dat niet. Ondanks tegenslagen ga ik gewoon verder met mij leven. Ik zie wel wat er komt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, geluk(kig) maak je, en dat ben ik niet als ik over tien jaar nog niets heb bereikt (mislukkeling ben ik dan). Ben nu al jaren weg aan het gooien met geen noemenswaardige vooruitgang.
Geil dingquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:12 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Weer? we blijven wel zo bezig! Hou ik wel van hoor! Dus ok
Die voorlichtings dagquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik moet morgen om 9:00 de trein naar de TU/e.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geil ding![]()
[..]
Die voorlichtings dagspannend
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geil ding![]()
[..]
Die voorlichtings dagspannend
Jazeker.quote:
Coolquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voorlichting zijn we daar niet een beetje laat mee
Jij studeert ook econometrie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar ik heb er gisteravond met een mede-econometrist een goed gesprek over gehad, en ik denk dat ik wel goed zit daar, nu moet alleen de campus me nog bevallen
.
Beter laat dan nooitquote:
Ja verwacht daar einig vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar ik heb er gisteravond met een mede-econometrist een goed gesprek over gehad, en ik denk dat ik wel goed zit daar, nu moet alleen de campus me nog bevallen
.
quote:
Ben benieuwd, denk ook niet dat het tegen gaat vallen. Alleen ik ga me niet inschrijven voor ik daar een keer ben geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja verwacht daar einig vankan het echt alleen maar meevallen
wat wel tof is, is de boekenmuur in de leeszaal
Ah okee. Toch teveel economie, of gewoon niet jouw ding?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Studeerde. Ga straks naar alle waarschijnlijkheid Technische Wiskunde doen in Eindhoven dus.
Thanks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik had er wel iets over gelezen, terug naar school of zo iets, succes er mee
Verstandigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben benieuwd, denk ook niet dat het tegen gaat vallen. Alleen ik ga me niet inschrijven voor ik daar een keer ben geweest.
Ging Econometrie doen omdat ik 1) bang was dat mijn grote liefde, wiskunde, te hoog gegrepen zou zijn, 2) daar het grote geld te verdienen was, 3) het positief is om al binnen een bepaald vakgebied te zitten dan heel basis opgeleid te zijn, maar uiteindelijk was de economie niets voor me, en wil ik toch voor iets meer in de richting van mijn passie gaan, en is er toch genoeg vraag naar beta's opzichquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Toch teveel economie, of gewoon niet jouw ding?
Je kent daar iedereen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
VerstandigMaar veel plz daar ben benieuwd wie je tegenkomt...
Okee! Wiskunde is inderdaad echt tof. Succes!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ging Econometrie doen omdat ik 1) bang was dat mijn grote liefde, wiskunde, te hoog gegrepen zou zijn, 2) daar het grote geld te verdienen was, 3) het positief is om al binnen een bepaald vakgebied te zitten dan heel basis opgeleid te zijn, maar uiteindelijk was de economie niets voor me, en wil ik toch voor iets meer in de richting van mijn passie gaan, en is er toch genoeg vraag naar beta's opzich.
Dus met al mijn wiskunde problemen kan ik bij jou terechtquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ging Econometrie doen omdat ik 1) bang was dat mijn grote liefde, wiskunde, te hoog gegrepen zou zijn, 2) daar het grote geld te verdienen was, 3) het positief is om al binnen een bepaald vakgebied te zitten dan heel basis opgeleid te zijn, maar uiteindelijk was de economie niets voor me, en wil ik toch voor iets meer in de richting van mijn passie gaan, en is er toch genoeg vraag naar beta's opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |