Ik heb magische krachten!quote:
Tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik ben allang blij dat het even snel gelukt is... Betere kwaliteit ga ik regelenJa, die met die driekwartbroek in het begin
sinds gisteren avond ongeveer deze tijd... En morgen weerquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Okee. Doen we. Vier maal is scheepsrecht. Ofzo.
Hard gewerkt vandaag ? of studeer je nog ?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sinds gisteren avond ongeveer deze tijd... En morgen weerBevalt wel prettig eigenlijk, raar maar waar.. Niet dat ik nu zoveel nuttigs doe ofzo, maar gewoon beetje ontspannen is best prettig
(oh en aan wat persoonlijke dingetjes werken enzo)
nee studeer niet..ben fulltime mamaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hard gewerkt vandaag ? of studeer je nog ?
heb er 2quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar dat wist ik noghoe oud is het kindje?
[/quote]quote:
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgenquote:
Het is je gelukt haha!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgen
jaaa uiteraard!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is je gelukt haha!
En de kleintjes liggen al op bed nu neem ik aan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wow weer een MilfHoeveel kids heb je ? ik zie het al
Je was er wel vroeg bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgen
Jij bent geen mamma tochquote:
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraalquote:
Daar ga je dan nog je handen vol aan hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraal
Lol jij negeert echt de persoonlijke vragenquote:
hihihihi kan ik begrijpen.........me zusje is dr nu een!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraal
ja zeker weten jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar ga je dan nog je handen vol aan hebben
hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hihihihi kan ik begrijpen.........me zusje is dr nu een!
Geduld.....ik wou je nog antwoorden!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol jij negeert echt de persoonlijke vragenMaakt je wel een kloon kandidaat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |