[/quote]quote:
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgenquote:
Het is je gelukt haha!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgen
jaaa uiteraard!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het is je gelukt haha!
En de kleintjes liggen al op bed nu neem ik aan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Wow weer een MilfHoeveel kids heb je ? ik zie het al
Je was er wel vroeg bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja je moet soms ff wat bewaren met vertellen he...dan kan je soms nog voor verrassingen zorgen
Jij bent geen mamma tochquote:
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraalquote:
Daar ga je dan nog je handen vol aan hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraal
Lol jij negeert echt de persoonlijke vragenquote:
hihihihi kan ik begrijpen.........me zusje is dr nu een!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het zal vast nog wel veranderen, de jongste is nu soms al een flinke donderstraal
ja zeker weten jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar ga je dan nog je handen vol aan hebben
hoe oud is je zusje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hihihihi kan ik begrijpen.........me zusje is dr nu een!
Geduld.....ik wou je nog antwoorden!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Lol jij negeert echt de persoonlijke vragenMaakt je wel een kloon kandidaat hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |