Beoordeel ik wel of het echt slecht achteruit gegaan isquote:
Dan heb je ook geen VvE.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik woon in rijtje huis, denk dat het daar weinig mee van doen heeft
Truequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik word elke dag nog leuker en beter en mooier en toffer.!
Neequote:
Vrijen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel van
Neh, geluk(kig) maak je, en dat ben ik niet als ik over tien jaar nog niets heb bereikt (mislukkeling ben ik dan). Ben nu al jaren weg aan het gooien met geen noemenswaardige vooruitgang.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog steeds niet. Ik zie wat de toekomst brengt.
Sommige dingen zijn echt niet zo belangrijk als ze nu lijken. Het belangrijkste is dat je gelukkig bent verder niet.
Ok, die PM ik over tien jaar. Mits Fok/wij nog bestaat/nquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Beoordeel ik wel of het echt slecht achteruit gegaan is
Gaaaaaf!!quote:
quote:
Jij ziet ze misschien vliegen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Zag iemand die muis langsrennen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik moet morgen om 9:00 de trein naar de TU/e.
Waarom zou dat zo zijn, geniet er nu van zou ik zeggen, voor je het weet is het voorbij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, geluk(kig) maak je, en dat ben ik niet als ik over tien jaar nog niets heb bereikt (mislukkeling ben ik dan). Ben nu al jaren weg aan het gooien met geen noemenswaardige vooruitgang.
Hoelaat begin jij dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan pas, zit de dag er al bijna voor de helft op
Slaap lekker!quote:
Slaap lekker,quote:
Meestal om 7uur soms iets eerderquote:
Ik heb wel veel bereikt in het leven en daar ben ik blij mee. Ik had gewild dat ik wat meer bereikt zou hebben maar helaas heb ik dat niet. Ondanks tegenslagen ga ik gewoon verder met mij leven. Ik zie wel wat er komt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, geluk(kig) maak je, en dat ben ik niet als ik over tien jaar nog niets heb bereikt (mislukkeling ben ik dan). Ben nu al jaren weg aan het gooien met geen noemenswaardige vooruitgang.
Geil dingquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:12 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Weer? we blijven wel zo bezig! Hou ik wel van hoor! Dus ok
Die voorlichtings dagquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik moet morgen om 9:00 de trein naar de TU/e.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geil ding![]()
[..]
Die voorlichtings dagspannend
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geil ding![]()
[..]
Die voorlichtings dagspannend
Jazeker.quote:
Coolquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voorlichting zijn we daar niet een beetje laat mee
Jij studeert ook econometrie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar ik heb er gisteravond met een mede-econometrist een goed gesprek over gehad, en ik denk dat ik wel goed zit daar, nu moet alleen de campus me nog bevallen
.
Beter laat dan nooitquote:
Ja verwacht daar einig vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar ik heb er gisteravond met een mede-econometrist een goed gesprek over gehad, en ik denk dat ik wel goed zit daar, nu moet alleen de campus me nog bevallen
.
quote:
Ben benieuwd, denk ook niet dat het tegen gaat vallen. Alleen ik ga me niet inschrijven voor ik daar een keer ben geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja verwacht daar einig vankan het echt alleen maar meevallen
wat wel tof is, is de boekenmuur in de leeszaal
Ah okee. Toch teveel economie, of gewoon niet jouw ding?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Studeerde. Ga straks naar alle waarschijnlijkheid Technische Wiskunde doen in Eindhoven dus.
Thanks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ik had er wel iets over gelezen, terug naar school of zo iets, succes er mee
Verstandigquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben benieuwd, denk ook niet dat het tegen gaat vallen. Alleen ik ga me niet inschrijven voor ik daar een keer ben geweest.
Ging Econometrie doen omdat ik 1) bang was dat mijn grote liefde, wiskunde, te hoog gegrepen zou zijn, 2) daar het grote geld te verdienen was, 3) het positief is om al binnen een bepaald vakgebied te zitten dan heel basis opgeleid te zijn, maar uiteindelijk was de economie niets voor me, en wil ik toch voor iets meer in de richting van mijn passie gaan, en is er toch genoeg vraag naar beta's opzichquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Toch teveel economie, of gewoon niet jouw ding?
Je kent daar iedereen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
VerstandigMaar veel plz daar ben benieuwd wie je tegenkomt...
Okee! Wiskunde is inderdaad echt tof. Succes!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ging Econometrie doen omdat ik 1) bang was dat mijn grote liefde, wiskunde, te hoog gegrepen zou zijn, 2) daar het grote geld te verdienen was, 3) het positief is om al binnen een bepaald vakgebied te zitten dan heel basis opgeleid te zijn, maar uiteindelijk was de economie niets voor me, en wil ik toch voor iets meer in de richting van mijn passie gaan, en is er toch genoeg vraag naar beta's opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |