zegquote:
Vergadering van Vereniging van eigenaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waar was je dan naar toe
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Sex met een mooie vrouw
For starters
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?![]()
ach ben je nog jongquote:
Dat is dan ook altijd zo gebleken, maar los daarvan is dit echt wel beter dan die klap zonder hem aan te zien komen te moeten voorduren. Ik geniet zolang het nog kan, wetende dat het morgen weer over kan zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke maar je staat nu zo in het leven van als ik te veel verwacht dan komen er toch alleen maar slechte dingen van. Komt op mij over als iemand die iets goeds heeft en dan eigenlijk zit te wachten totdat het fout of kapot of pijn gaat doen...
Docente is echt een mooie meidquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Ah tof, kan ik die docente Nouk ook wat beter bekijken
ohja...jij was die ouwe lul idd...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach ben je nog jong*ben as zaterdag al zover
Jij bent ook een mooie meid:) En harstikke niet bezetquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Docente is echt een mooie meidEn hartstikke bezet
Ik moest even goed nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel van
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergadering van Vereniging van eigenaren.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef djayzz het volgende:
Jij bent ook een mooie meid:) En harstikke niet bezet
Relax je hebt nog 10 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan moet mijn leven gewoon al op orde zijn, huisje, baan, vind ik. Tijdsdruk><.
Alles kan kapot!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die rooie in het filmpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De paus moet niet denkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Wat moet de paus daar wel niet van denken?
Oke ja, ik vind het zeer jammer dat het verleden je gemaakt heeft om zo in het leven te staan. Maar dat is jou recht om het zo te doen natuurlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is dan ook altijd zo gebleken, maar los daarvan is dit echt wel beter dan die klap zonder hem aan te zien komen te moeten voorduren. Ik geniet zolang het nog kan, wetende dat het morgen weer over kan zijn.
Shiit heb ik weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet dat tien jaar een lange tijd is, maar ik heb gewoon ook nog geen idee hoe ik dat alles voor elkaar moet krijgen, en dan is het ineens wel erg kort.quote:
Slechte instelling.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik nog nooit geweest, woon je in een flat ofzo
Goede avond Jannukquote:
Maak maar een foto van nu, en dan over 10jaar nog eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar oudere mannen. Ik word alleen maar verlept en alles gaat hangen.
Waarom?quote:
Ik woon in rijtje huis, denk dat het daar weinig mee van doen heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechte instelling.Het gaat wel over jouw geld en eigendom.
[..]
Goede avond Jannuk
ow wacht, even mijn moeders msn uitloggenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom?Ik heb je op MSN
Hoewel je niet online bent
Piennnnnquote:
I'm enjoying every minute of itquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Bij mij hangt alles al en ik ben al verlept en ik heb mijn leven niet op orde, maar ik heb meer plezier in het leven dan al die blozende jonge chickies
Kom op meiden (en guys), enjoy it while it lasts.
Jij verlept?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Bij mij hangt alles al en ik ben al verlept en ik heb mijn leven niet op orde, maar ik heb meer plezier in het leven dan al die blozende jonge chickies
Dat weet ik nu nog steeds niet. Ik zie wat de toekomst brengt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, ik weet dat tien jaar een lange tijd is, maar ik heb gewoon ook nog geen idee hoe ik dat alles voor elkaar moet krijgen, en dan is het ineens wel erg kort.
Ik word elke dag nog leuker en beter en mooier en toffer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar oudere mannen. Ik word alleen maar verlept en alles gaat hangen.
Doe ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Maak maar een foto van nu, en dan over 10jaar nog een
Oei, dat is echt de tip van de dag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Neeequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:05 schreef Ripley het volgende:
Doe maar jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow wacht, even mijn moeders msn uitloggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |