Misschien toch een nieuwe virusscanner installerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:42 schreef ArTiC het volgende:
stikt van de klonen hier tegenwoordig....een plaag *slaat om zich heen*
Welk onderwerp bedoel je, gaat volgens mij nergens overquote:
Oeh jij bent echt goed in het manipulerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee hoor.........vind jou nog steeds het liefst![]()
over het al dan niet nemen van kinderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Welk onderwerp bedoel je, gaat volgens mij nergens over
Mijn hemel, ik moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
over het al dan niet nemen van kinderen.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
over het al dan niet nemen van kinderen.
Ik ben een vrouw remember!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh jij bent echt goed in het manipuleren![]()
Je zegt dat altijd over mij, maar ik zie er geen kwaad in. Ik denk dat het beter voor mezelf is als ik een toekomst denk met een leuke baan, mooi huis, wat gezellige dieren voor gezelschap, dan kan die vent altijd komen en gaan en zal ik sowieso gelukkig zijn. Als ik maar blijf hopen op dat huisje, boompje, beestje, kindje, dat is toch iets wat niet zeker is en zo weer kapot kan gaan. Ik ga voor geen drama, maar zekerheid. De enige variabele is dan de vent. Ik maak mezelf gelukkig met doelen die ik vrijwel zeker kan halen. Of doelen die niet liggen aan een ander persoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mhhh ik hoop dat er een tijd komt dat je het leven niet meer op die manier benaderd
Niet iedere vrouw is daar goed in (of nog niet iig)quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik moet er niet aan denken.
Dat dus, nu zeker niet, misschien later als ik groot ben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zeg doen*over een paar jaar
Thanksquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent juist goed bezig, hadden net een verhaal zoals dat nodig
Waar was je dan naar toequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo weer terug![]()
Nu hopen dat er meer van de afspraken terecht komt dan vorig jaar.
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Zo weer terug![]()
Nu hopen dat er meer van de afspraken terecht komt dan vorig jaar.
Misschien over 20 jaar nog maar een over nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Dat dus, nu zeker niet, misschien later als ik groot ben.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, box, betere kwaliteit wordt nu geüpload. Als je een uurtje hebt, dan kun je het straks bewonderen. Dan ga ik nog even oefenen
Nouk's kont in 1080pquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Nouk84 het volgende:
Oow, box, betere kwaliteit wordt nu geüpload. Als je een uurtje hebt, dan kun je het straks bewonderen. Dan ga ik nog even oefenen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?![]()
ikke welquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw is daar goed in (of nog niet iig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |