zegquote:
Vergadering van Vereniging van eigenaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waar was je dan naar toe
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Sex met een mooie vrouw
For starters
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Al die vrouwen waarmee je op date gaat?![]()
ach ben je nog jongquote:
Dat is dan ook altijd zo gebleken, maar los daarvan is dit echt wel beter dan die klap zonder hem aan te zien komen te moeten voorduren. Ik geniet zolang het nog kan, wetende dat het morgen weer over kan zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa oke maar je staat nu zo in het leven van als ik te veel verwacht dan komen er toch alleen maar slechte dingen van. Komt op mij over als iemand die iets goeds heeft en dan eigenlijk zit te wachten totdat het fout of kapot of pijn gaat doen...
Docente is echt een mooie meidquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef mrbox het volgende:
Ah tof, kan ik die docente Nouk ook wat beter bekijken
ohja...jij was die ouwe lul idd...quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach ben je nog jong*ben as zaterdag al zover
Jij bent ook een mooie meid:) En harstikke niet bezetquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Docente is echt een mooie meidEn hartstikke bezet
Ik moest even goed nadenken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee? Late reactie, hou ik wel van
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vergadering van Vereniging van eigenaren.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:01 schreef djayzz het volgende:
Jij bent ook een mooie meid:) En harstikke niet bezet
Relax je hebt nog 10 jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan moet mijn leven gewoon al op orde zijn, huisje, baan, vind ik. Tijdsdruk><.
Alles kan kapot!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En die rooie in het filmpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |