Op die leeftijd wel, wacht maar tot ze groter zijnquote:
ja dat word me nog wat...zeker als ze op hun moeder lijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Op die leeftijd wel, wacht maar tot ze groter zijn
Als ze op hun moeder gaan lijkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
Refreshen op pagina 1 en je afvragen waarom het zo stil ishet komt me te vaak voor
had ik net ook...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef getl0st het volgende:
Refreshen op pagina 1 en je afvragen waarom het zo stil ishet komt me te vaak voor
Natuurlijk JB.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als mijn kinderen op hun moeder gaan lijken blijven ze schatjes
Wie had er eerder deze avond geen geduldquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Geduld.....ik wou je nog antwoorden!!
Lub_ya is nog geen mama
quote:
Wrijf jij het er nog ff inquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja ja ...dat zijn de eerste tekenen he... tsss het is bergafwaarts vanaf hier voor jullie...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
en iemand nog wat leuks/boeiends of wat dan ook te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
zulke vragen killen topicsquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das ook flauwKiek um goan!!!!!!!!!!
Kom dan met een leuke Stellingquote:
Nee helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
Ik ga vrijdag bowlen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:23 schreef Flena het volgende:
je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie had er eerder deze avond geen geduld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |