Behalve dat het een schakende puistenkop is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
Zijn er nog nieuwe feitjes bekend over onze emimich!
Echt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:13 schreef Ritmo het volgende:
Waren die foto's nou echt of is het een (geniale) grap van hemzelf? Het is eigenlijk een té grote nerd om echt te zijn.
quote:
Waarom breid jij altijd je posts uit nadat je ze gepost hebt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat het echt is, te mooi om waar te zijn.
Dus de user die dit postte over doodnormale mensen met een paar biertjes op en iedereen die uberhaupt uitging een 'proleet' vond is zelf de grootste nerd die je je maar voor kunt stellen inclusief puistenkop en bril?Weer een beetje m'n 'vermoeden' over KLB bevestigd.
![]()
Maar hij is toch iemand van hoge kaste (geweest)!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat deze jongeman in het dagelijks leven niks meer bereikt dan het behalen van een eerste plaats bij de plaatselijke jeugdschaak club.
Natuurlijk is digitale pikzwaaierij een prima uitlaatklep voor de niet geaccepteerde onzekere vier-ogende acne hoofdjes in onze samenleving.
Ik post meestal redelijk snel en bedenk me nadat ik op invoeren heb gedrukt dat ik er nog wat bij wil zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Waarom breid jij altijd je posts uit nadat je ze gepost hebt?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik post meestal redelijk snel en bedenk me nadat ik op invoeren heb gedrukt dat ik er nog wat bij wil zetten.
Mensen die serieus het woord 'proleet' of 'pauper' in de bek nemen zijn vaak van die sjappies.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus de user die dit postte over doodnormale mensen met een paar biertjes op en iedereen die uberhaupt uitging een 'proleet' vond is zelf de grootste nerd die je je maar voor kunt stellen inclusief puistenkop en bril?Weer een beetje m'n gelijk over KLB bevestigd.
![]()
Jij bent zelf net zo veel 'KLB' als Emimich hè. Maargoed, het is wel ironisch idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus de user die dit postte over doodnormale mensen met een paar biertjes op en iedereen die uberhaupt uitging een 'proleet' vond is zelf de grootste nerd die je je maar voor kunt stellen inclusief puistenkop en bril?Weer een beetje m'n gelijk over KLB bevestigd.
![]()
Wel degenen die iedereen die uitgaat een proleet noemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk toch niet dat de gemiddelde klbér er zo erg uitziet? Ofwel..............................
Oh jawelquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk toch niet dat de gemiddelde klbér er zo erg uitziet? Ofwel..............................
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik probeer het ook altijd te nuanceren om mijn tijdsbesteding hier te rechtvaardigen, maar de feiten spreken voor zich
!
Ik bedoel niet dat iedereen die hier post zo is, maar wel dat de types die het hardst op normale mensen afgeven en minderwaardig doen over hip-hop etc. gewoon de grootste kneuzen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo veel 'KLB' als Emimich hè. Maargoed, het is wel ironisch idd.
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat iedereen die hier post zo is, maar wel dat de types die het hardst op normale mensen afgeven en minderwaardig doen over hip-hop etc. gewoon de grootste kneuzen zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat iedereen die hier post zo is, maar wel dat de types die minderwaardig doen over hip-hop metal etc. gewoon de grootste kneuzen zijn.
quote:
Toepasselijk sig heb je ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom eens vanachter je PCtje in de echte wereld vriend, 90 % van de mensen zal minderwaardig over metal doen.
In de echte wereld doet niemand minderwaardig over iets onboeiends als muzieksmaak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom eens vanachter je PCtje in de echte wereld vriend, 90 % van de mensen zal minderwaardig over metal doen.
Hij schaamt zich uiteraard dood dat men achter zijn geheimpje is gekomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Wel extreem laf dat ie nu niet meer reageert.
Natuurlijk niet, ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Klopt, maar als je mensen zou vragen wat ze van metal vinden zullen de meeste mensen toch wel iets als: "herrie voor langharigen" zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
In de echte wereld doet niemand minderwaardig over iets onboeiends als muzieksmaak.
Digitale zelfmoord.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Wel extreem laf dat ie nu niet meer reageert.
Ik breng in tegenstelling tot vele anderen hier het grootste deel van mijn tijd door in de 'echte wereld', 'vriend'. Dat ik nu ff een paar uurtjes tijd heb vanwege vrij (quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
the horrorquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar als je mensen zou vragen wat ze van metal vinden zullen de meeste mensen toch wel iets als: "herrie voor langharigen" zeggen.
Nou tegenwoordig valt dat wel mee hoor, maar dat is wel het beeld wat de mens heeft inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar als je mensen zou vragen wat ze van metal vinden zullen de meeste mensen toch wel iets als: "herrie voor langharigen" zeggen.
Waar hij zichzelf in plaatstequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar hij is toch iemand van hoge kaste (geweest)!?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
En zijn er al mensen bezig die z'n nieuwe account aan het opspeuren zijn? Ik weet niet waarom, maar dit is de eerste keer op Fok dat ik echt een smile kreeg
Bij mij is het juist andersom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik breng in tegenstelling tot vele anderen hier het grootste deel van mijn tijd door in de 'echte wereld', 'vriend'. Dat ik nu ff een paar uurtjes tijd heb vanwege vrij () is uitzonderlijk. Ik kom in de 'echte wereld' geen mensen tegen die minderwaardig doen over metal. De meeste mensen waar ik mee omga hebben namelijk social skills en weten dat ze, ook al kunnen ze iets niet waarderen, anderen in hun waarde dienen te laten. Het is slechts op internet dat ik figuren als jij tegenkom.
Ik weet wel waarom. Emimich heeft voorkomen dat jij lekker kon fappen op KPDquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
En zijn er al mensen bezig die z'n nieuwe account aan het opspeuren zijn? Ik weet niet waarom, maar dit is de eerste keer op Fok dat ik echt een smile kreeg
Een beeld dat vaak klopt, maar soms niet. Maar waarom moeite doen voor mensen die je toch niet interesseren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou tegenwoordig valt dat wel mee hoor, maar dat is wel het beeld wat de mens heeft inderdaad.
Zeg tegen je noname nogame kontbuddy dat we weten waar zijn huis woont. Vraag hem meteen even of hij al honger heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:31 schreef phpmystyle het volgende:
Alsof ik de enige was, die last had van die proleet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom. Emimich heeft voorkomen dat jij lekker kon fappen op KPD
Weten waar zijn huis woont?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zeg tegen je noname nogame kontbuddy dat we weten waar zijn huis woont. Vraag hem meteen even of hij al honger heeft.
Geen idee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een beeld dat vaak klopt, maar soms niet. Maar waarom moeite doen voor mensen die je toch niet interesseren?
Zie OP.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Ritmo, flikker op met je muziek-discussie.
Iemand, mag ik een linkje naar de voorganger van dit topic?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Sorry, ik zei al dat ik verder ophield over muziek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
"Ik heb gelijk"-mania?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Pas gesloten topics: ik heb gelijk maniaquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:37 schreef Quir het volgende:
Jij had gelijk? Je kopt alleen mijn voorzetje inquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:34 schreef Skylark. het volgende:
Skylark. in het openbaring-topic:
"phpmystyle komt schreeuwend klaar als hij dit topic ziet."
Ik had gelijk. Ik had trouwens al een 2e deel hiervoor aangemaakt maar die is gesloten. Verder vind ik het jammer dat Emimich het verpest voor de wél-aantoonbare FoK!'ers.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad hoogwaardig maar bovenal vermakelijk. Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:36 schreef Ritmo het volgende:
Misschien kunnen we nog wat mooie quotes over 'proleten' neerzetten?
Dit had ik in 99 % van de gevallen triest gevonden, maar iemand die zelf zoveel foto's uit fotoboeken enzo heeft gehaald om ze te PM'en/posten met idioot commentaar verdient niet beter.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als strontvliegen die van poepje naar poepje vliegen, aanschouw ik de HBO'ers op dit forum. Hun tendentieuze berichtgeving over de werkelijkheid bevestigt in ieder geval mijn vooroordelen dat deze simpele geesten door hun onvermogen zichzelf keer op keer diskwalificeren. Alleen al de lage accusatie dat mijn prachtige en erudiete posts ondersteund zouden dienen te worden door een hogeschoolhulpmiddel, een woordenboek, is een ronduit lachwekkende schijnvertoning.
Nee, de eeuwige HBO'er is allesbehalve mijn vriend.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:09 schreef Galenus het volgende:
Nonsens. Een persoon die is geboren als het spreekwoordelijke dubbeltje, wordt nooit een kwartje.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:11 schreef Galenus het volgende:
De gewone man heeft op de basisschool kennelijk ook niet geleerd wat alinea's zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:32 schreef Galenus het volgende:
Ha. Huisvrouwen, fragiele inferieure schepsels die claimen zeggenschap te hebben over de man wanneer deze na een lange werkdag terugkeert naar het - door hem gefinancierde - thuisfront. Niet beseffende dat het enige waar de vrouw ooit invloed op zal uitoefenen het gebruik van de strijkplank en het gasfornuis is.
Met alle plezier zou ik die willen posten, maar je weet maar nooit hoeveel emimichs hier rond lopen. Overigens hoef ik me voor mij hoofd niet te schamen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook wel benieuwd naar jouw hoofd.
Want? Iemand als die Afcajos lijkt me toch een 10 keer socialere en gezelligere kerel dan die kutnerd.quote:
Que?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Met alle plezier zou ik die willen posten, maar je weet maar nooit hoeveel emimichs hier rond lopen. Overigens hoef ik me voor mij hoofd niet te schamen.
Ja, maar dat is niet relevant. Denk gewoon even na, iemand met de nickname 'Afcjajos' die bij honderden mensen in Nederland bekend is vanwege een paar debiele verhalen over krukken boven zijn hoofd houden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Iemand als die Afcajos lijkt me toch een 10 keer socialere en gezelligere kerel dan die kutnerd.
hij zal toch niet zo dom zijn om op precies dezelfde manier verder te gaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Galenusof dit, taalgebruik + sjieke usernaam + minachting voor mensen met een lagere opleiding: check.
Eerste 3 posts van user:
[..]
[..]
[..]
Ben ik nou de eerste die dat opmerkt, wtf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Het zielige is dat de helft van dit topic er ook zo uit ziet!
Dit is hem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:53 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
hij zal toch niet zo dom zijn om op precies dezelfde manier verder te gaan![]()
eminich
Nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben ik nou de eerste die dat opmerkt, wtf?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:14 schreef Chriz2k het volgende:
Het grappige is dat een groot deel van de regelmatige posters een vergelijkbaar uiterlijk heeft.
Je mag hier niet posten zonder foto's in je fotoboek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ben ik nou de eerste die dat opmerkt, wtf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |