Mensen die serieus het woord 'proleet' of 'pauper' in de bek nemen zijn vaak van die sjappies.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat het echt is, te mooi om waar te zijn.
Dus de user die dit postte over doodnormale mensen met een paar biertjes op en iedereen die uberhaupt uitging een 'proleet' vond is zelf de grootste nerd die je je maar voor kunt stellen inclusief puistenkop en bril?Weer een beetje m'n gelijk over KLB bevestigd.
![]()
Jij bent zelf net zo veel 'KLB' als Emimich hè. Maargoed, het is wel ironisch idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kan me gewoon niet voorstellen dat het echt is, te mooi om waar te zijn.
Dus de user die dit postte over doodnormale mensen met een paar biertjes op en iedereen die uberhaupt uitging een 'proleet' vond is zelf de grootste nerd die je je maar voor kunt stellen inclusief puistenkop en bril?Weer een beetje m'n gelijk over KLB bevestigd.
![]()
Wel degenen die iedereen die uitgaat een proleet noemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk toch niet dat de gemiddelde klbér er zo erg uitziet? Ofwel..............................
Oh jawelquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk toch niet dat de gemiddelde klbér er zo erg uitziet? Ofwel..............................
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh jawel. Ik probeer het ook altijd te nuanceren om mijn tijdsbesteding hier te rechtvaardigen, maar de feiten spreken voor zich
!
Ik bedoel niet dat iedereen die hier post zo is, maar wel dat de types die het hardst op normale mensen afgeven en minderwaardig doen over hip-hop etc. gewoon de grootste kneuzen zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij bent zelf net zo veel 'KLB' als Emimich hè. Maargoed, het is wel ironisch idd.
Dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat iedereen die hier post zo is, maar wel dat de types die het hardst op normale mensen afgeven en minderwaardig doen over hip-hop etc. gewoon de grootste kneuzen zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat iedereen die hier post zo is, maar wel dat de types die minderwaardig doen over hip-hop metal etc. gewoon de grootste kneuzen zijn.
quote:
Toepasselijk sig heb je ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom eens vanachter je PCtje in de echte wereld vriend, 90 % van de mensen zal minderwaardig over metal doen.
In de echte wereld doet niemand minderwaardig over iets onboeiends als muzieksmaak.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Kom eens vanachter je PCtje in de echte wereld vriend, 90 % van de mensen zal minderwaardig over metal doen.
Hij schaamt zich uiteraard dood dat men achter zijn geheimpje is gekomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Wel extreem laf dat ie nu niet meer reageert.
Natuurlijk niet, ik niet in ieder geval.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
Klopt, maar als je mensen zou vragen wat ze van metal vinden zullen de meeste mensen toch wel iets als: "herrie voor langharigen" zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
In de echte wereld doet niemand minderwaardig over iets onboeiends als muzieksmaak.
Digitale zelfmoord.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Wel extreem laf dat ie nu niet meer reageert.
Ik breng in tegenstelling tot vele anderen hier het grootste deel van mijn tijd door in de 'echte wereld', 'vriend'. Dat ik nu ff een paar uurtjes tijd heb vanwege vrij (quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
the horrorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |