Ik ga hier toch even op in, sorry. 'Indie' betekent niet dat het klinkt als The Kooks. En wat het wel betekent weet ik, maar ga ik hier niet vertellen, want de discussie die er uit zal ontstaan, kan het daglicht niet verdragen. Maar luister eens naar The Shaggs zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Document1 het volgende:
Is Aux Raus indie? Sorry voor mijn ontwetendheid
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Ik ga hier toch even op in, sorry. 'Indie' betekent niet dat het klinkt als The Kooks. En wat het wel betekent weet ik, maar ga ik hier niet vertellen, want de discussie die er uit zal ontstaan, kan het daglicht niet verdragen. Maar luister eens naar The Shaggs zou ik zeggen.
Ga ik zeker doen, bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Ik ga hier toch even op in, sorry. 'Indie' betekent niet dat het klinkt als The Kooks. En wat het wel betekent weet ik, maar ga ik hier niet vertellen, want de discussie die er uit zal ontstaan, kan het daglicht niet verdragen. Maar luister eens naar The Shaggs zou ik zeggen.
Geeft je nou niet echt een goede indruk van indiequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Check die vrouwen-jaloeziequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:52 schreef lienelien het volgende:
dat lichaampje van dat Litte Boots-kind klopt niet echt
toch gegaan of je kaartje kunnen verkopen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog interesse in een kaartje voor Gaslight Anthem vanavond? Ik ben ziekjes
Late kant ja, maar met al die mensen uit de regio Arnhem-Nijmegen weet je maar nooit...
-EDIT- Lama!
quote:New charts for indie acts
Two new UK charts are set to be launched, specifically to showcase alternative and indie artists it has been announced. The main chart system rules are also being fundamentally changed, Reuters reports.
The new Independents Breakers singles and albums charts will feature acts who have not appeared in the main top 20 before and are also not signed to any of the four major record labels.
"We've done test charts, and the kinds of artists who would have benefited are Friendly Fires and Grizzly Bear," said Martin Talbot, managing director of the Official Charts Company.
"These bands already have credibility and media coverage, but the broader public is not particularly aware of them and they are not breaking through into the charts."
The move is the first of it's kind since the charts were first published in 1978, under current rules major label artists can appear in the current indie chart as long they use an independent distributor.
The first Independents Breakers charts will be published on Monday June 29.
http://news.q4music.com/2009/06/new_charts_for_indie_acts.html
Ik had er nog nooit van gehoord. Klinkt goedquote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef Liefste. het volgende:
Waarschijnlijk loop ik maanden achter, maar ik wil toch even melden dat ik het nieuwe projectje van die Belle&Sebastian gozer echt geweldig vind. Vooral onderstaand nummer doet me een klein beetje aan The Last Shadow Puppets denken, en wat heeft de dame in kwestie een ontzettend prettig stemgeluid!
quote:
tof! MaJo, ga je mee??quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:57 schreef Toad het volgende:
Fleet Foxes liefhebbers opgelet, zojuist is mij dit gelukt:
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
FLEET FOXES
Paradiso Grote Zaal
Di, 30/06/09 20.30 uur
Op de site van Paradiso staat dat er nu alleen nog maar tickets zijn voor 1 juli.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:58 schreef jakkop het volgende:
Jeej, jarig!
Nee, kutband.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:15 schreef Goover het volgende:
Gefeliciteerd nog jakkop.
Zijn er nog mensen die morgen ook kaartjes gaan kopen voor White Lies in't Paradiso?
Oh My God, Doorn Roosjequote:vr 25 sep | Open: 20:00 | Start: 20:30
concert folk, rock, singer songwriter
The Low Anthem
Wow! Klinkt leuk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh My God, Doorn Roosje
Dit is echt een briljante band die helaas veel te onbekend is. Bob Dylan meets Great Lake Swimmers. Ofzo
Nu luisteren dus, mmkay?
Het staat op de luisterpaal. Klinkt erg lekker.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef Liefste. het volgende:
Waarschijnlijk loop ik maanden achter, maar ik wil toch even melden dat ik het nieuwe projectje van die Belle&Sebastian gozer echt geweldig vind. Vooral onderstaand nummer doet me een klein beetje aan The Last Shadow Puppets denken, en wat heeft de dame in kwestie een ontzettend prettig stemgeluid!
*Ril*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:29 schreef AMDB het volgende:
Nog mensen die morgen Spinvis gaan kijken in Sonsbeekpark in Arnhem?
Dat zag ik ook staan, ken het alleen van naam, leuk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
Zondag komt Lavalu op de Ronde Weide. Da's pas tof!!
Weet ik, maar ik ben lui en wil dus een link, dank daarvoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij kon je dat al wel opmaken uit skippy's post. Maar absoluut tof!
http://www.lavalu.nl/
Hij was tof!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef TomR het volgende:
Zaterdag spinvis om 22:45 @ sonsbeekpark.
edit: arg... misschien had ik de vorige pagina moeten lezen ook![]()
Ik was pas na 22.30 in het park, alleen spinvis gezien daardoor. Altijd tof live :-)quote:Op zondag 21 juni 2009 17:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij was tof!
Heb je ook Close-Act gezien met die dino's? Dat was zo gaaf
En ze staat ook gratis op de Affaire in Nijmegen, op maandag 20 juli.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef Toad het volgende:
Lekker optreden van Annie Clark (St. Vincent) gisteravond bij David Letterman.
Ik heb zo'n zin in 4 juli; dan staat ze in Rotown.
En ook op Lowlands, trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:55 schreef frame-saw het volgende:
Er komen al veel toffe dingen in Paradiso/Melkweg in september![]()
Patrick Wolf!!
Lees ik nu pasquote:
Hey zijn die aan het doorbrekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij kon je dat al wel opmaken uit skippy's post. Maar absoluut tof!
http://www.lavalu.nl/
Ja en iedereen in de zaal liep er mee weg. Het was saai. De nummers live vielen enorm tegen. Het duurde iedere keer erg lang tussen de nummers door voordat ze hun gitaren hadden gestemd en die ruimte werd opgevuld met wel erg flauwe grappen. Het viel echt tegen.quote:
De laatste tijd gaat het wel een stuk harder, inderdaad. Eind dit jaar komt hun 'echte' debuutplaat uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey zijn die aan het doorbrekenDie heb ik nog 'ontdekt' zag ze 2 jaar geleden en gelijk naar nog een optreden gegaan en recensie geschreven
Leuk bandje inderdaad
Bier?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij nog leuke zomerse tips voor in het zonnetje? Die oude meuk begint me een beetje de strot uit te hangen.
Muziekjes uiteraardquote:
Ik kwam vandaag dit bandje tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij nog leuke zomerse tips voor in het zonnetje? Die oude meuk begint me een beetje de strot uit te hangen.
Bob Dylan, The Low Anthem & Jack Peñate. Wel leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef RedGuy het volgende:
Wie wil er gratis naar The XX met iemand anders? Sta op de gastenlijst maar ik kan zelf niet.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys zijn terug, en hoe!
Geproduceerd door Josh Homme.
Nah...wel leuk, niet heel bijzonder..quote:
Jij hebt geen geld, laten we het daar op houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |