De laatste tijd gaat het wel een stuk harder, inderdaad. Eind dit jaar komt hun 'echte' debuutplaat uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey zijn die aan het doorbrekenDie heb ik nog 'ontdekt' zag ze 2 jaar geleden en gelijk naar nog een optreden gegaan en recensie geschreven
Leuk bandje inderdaad
Bier?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij nog leuke zomerse tips voor in het zonnetje? Die oude meuk begint me een beetje de strot uit te hangen.
Muziekjes uiteraardquote:
Ik kwam vandaag dit bandje tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij nog leuke zomerse tips voor in het zonnetje? Die oude meuk begint me een beetje de strot uit te hangen.
Bob Dylan, The Low Anthem & Jack Peñate. Wel leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef RedGuy het volgende:
Wie wil er gratis naar The XX met iemand anders? Sta op de gastenlijst maar ik kan zelf niet.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys zijn terug, en hoe!
Geproduceerd door Josh Homme.
Nah...wel leuk, niet heel bijzonder..quote:
Jij hebt geen geld, laten we het daar op houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |