Dat zag ik ook staan, ken het alleen van naam, leuk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
Zondag komt Lavalu op de Ronde Weide. Da's pas tof!!
Weet ik, maar ik ben lui en wil dus een link, dank daarvoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij kon je dat al wel opmaken uit skippy's post. Maar absoluut tof!
http://www.lavalu.nl/
Hij was tof!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef TomR het volgende:
Zaterdag spinvis om 22:45 @ sonsbeekpark.
edit: arg... misschien had ik de vorige pagina moeten lezen ook![]()
Ik was pas na 22.30 in het park, alleen spinvis gezien daardoor. Altijd tof live :-)quote:Op zondag 21 juni 2009 17:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hij was tof!
Heb je ook Close-Act gezien met die dino's? Dat was zo gaaf
En ze staat ook gratis op de Affaire in Nijmegen, op maandag 20 juli.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef Toad het volgende:
Lekker optreden van Annie Clark (St. Vincent) gisteravond bij David Letterman.
Ik heb zo'n zin in 4 juli; dan staat ze in Rotown.
En ook op Lowlands, trouwens.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:55 schreef frame-saw het volgende:
Er komen al veel toffe dingen in Paradiso/Melkweg in september![]()
Patrick Wolf!!
Lees ik nu pasquote:
Hey zijn die aan het doorbrekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij kon je dat al wel opmaken uit skippy's post. Maar absoluut tof!
http://www.lavalu.nl/
Ja en iedereen in de zaal liep er mee weg. Het was saai. De nummers live vielen enorm tegen. Het duurde iedere keer erg lang tussen de nummers door voordat ze hun gitaren hadden gestemd en die ruimte werd opgevuld met wel erg flauwe grappen. Het viel echt tegen.quote:
De laatste tijd gaat het wel een stuk harder, inderdaad. Eind dit jaar komt hun 'echte' debuutplaat uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey zijn die aan het doorbrekenDie heb ik nog 'ontdekt' zag ze 2 jaar geleden en gelijk naar nog een optreden gegaan en recensie geschreven
Leuk bandje inderdaad
Bier?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij nog leuke zomerse tips voor in het zonnetje? Die oude meuk begint me een beetje de strot uit te hangen.
Muziekjes uiteraardquote:
Ik kwam vandaag dit bandje tegenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wie o wie heeft er voor mij nog leuke zomerse tips voor in het zonnetje? Die oude meuk begint me een beetje de strot uit te hangen.
Bob Dylan, The Low Anthem & Jack Peñate. Wel leuk!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik had hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:44 schreef RedGuy het volgende:
Wie wil er gratis naar The XX met iemand anders? Sta op de gastenlijst maar ik kan zelf niet.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef Aisumasen het volgende:
Arctic Monkeys zijn terug, en hoe!
Geproduceerd door Josh Homme.
Nah...wel leuk, niet heel bijzonder..quote:
Jij hebt geen geld, laten we het daar op houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |