quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
En nog een complimentje voor deze TT! Mooi gevonden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Qua tactisch inzicht faalt ie anders behoorlijk, hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mochten we voor dat het topic er was er over lullen als brugman maar nu er een topic over het onderwerp op slot is, mag het niet meer????
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.
Moet je zelf maar kijken of je het risco wil nemen. Niet mijn zorg. Dat zoeken jullie eigen mods en de FA's maar uit na hun schoonheidsslaapje.
ey syb over welk topic gaat dit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:12 schreef Syb-rund. het volgende:
tragisch, en toch was het te verwachten.
he had it coming, had die maar geen plaat voor zijn hoofd moeten hebben de hele tijd
hieroverquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Wat? Waar gaat het over? Wie is die lelijke puistenkop?
Check het topic van Zotheid: Checkmate, Emimich ontmaskerd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Wat? Waar gaat het over? Wie is die lelijke puistenkop?
Ik heb wel een vermoeden wat hij deed, maar echt op de hoogte ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Check het topic van Zotheid: Checkmate, Emimich ontmaskerd!
Iedereen die al een tijdje meeloopt weet hoe Emimich doet.
N.a.v. zijn mooie topic over discussie, waar hij duidelijk met zijn neus op de feiten gedrukt word, kwam dit pareltje voorbij.
Ik zeg: KLASSE
Want wie zo doet, zo ontzettend stug volhouden dat hij boven iedereen staat, verdient dit gewoon.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:36 schreef Cybey het volgende:
Het topic is al dicht en had er willen posten
Geen idee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar wie heeft er een samenvatting van dit hele verhaal?
Iemand anders dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen idee.
Heeft Emimich zelf nog gereageerd ergens hierover? (of in het topic zelf?)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jitzzzzzzzzzeeeee alles goed mijn goede vriend?
Altijd chill weettoghquote:
hoe bedoel je precies? de samenvatting van emimich zelf? zijn gedrag? of zijn backfiretroep?quote:
Nou ja, in een paar zinnen de aanleiding van het topic van ZH. En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies? de samenvatting van emimich zelf? zijn gedrag? of zijn backfiretroep?
Heb je het discussie topic van emimich niet doorgelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, in een paar zinnen de aanleiding van het topic van ZH. En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.
Eeuh nee, waar is dat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb je het discussie topic van emimich niet doorgelezen?
Self-explanatory
Serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.
Ik neem aan dat je weet hoe emimich post?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een faler zei weer patat
Nee geintje
Ah kom op man, de gelijkenissen zijn te duidelijk gewoon.!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef dagdag het volgende:
gasten dat is hem helemaal niet
hij ziet er anders uit
mijn post is de samenvattingquote:
quote:
Inderdaad, als je het niet bent ga je niet alles sluitenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah kom op man, de gelijkenissen zijn te duidelijk gewoon.!
En hoe wou je verklaren dat zijn fobo op slot is, zijn pmbox dicht is en hij zijn kop niet meer laat zien op fok?!
We hebben hem gewoon anders doe je dat niet.
ben nu toch wel blij dat ik niet aan fotoboek doe
quote:
gast ik heb al een foto van jou gezienquote:
Er moet soms ook gewerkt wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Je moet eens wat minder op dat flitsforum van je kijken, je mist nu dit soort geniale dingen.
Nee, want jij doet niet zo irritant en elitair.quote:
Dat heeft er niks mee te maken, in ieder geval iedereen die in de SC komt weel wel hoe Emimich is.quote:
Ja, ik weet wel hoe hij is. Maar heb deze rel een beetje gemistquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, in ieder geval iedereen die in de SC komt weel wel hoe Emimich is.
je kent mij, altijd behulpzaam wanneer er iets te rellen valtquote:
Ja, dat ben ik niet vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef jagga het volgende:
[..]
je kent mij, altijd behulpzaam wanneer er iets te rellen valtwant daar kick ik op weet je nog?
Weet je nog hoe ik jou beschreven heb in het begin dat ik hier kwam?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe hij is. Maar heb deze rel een beetje gemist
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik jou beschreven heb in het begin dat ik hier kwam?
Zo heb ik ook een beschrijving van emimich gemaakt
MAAR IK KAN HEM GODVERDOMME NIET MEER VINDEN!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:44 schreef remlof het volgende:
Zotheid en IQM. Dapper iemand afzeiken doe je maar in het openbaar. Week weg.
Tja hypocriet FOK! he.quote:
Ik zou bijna willen beweren dat je met de Politie een betere discussie kan voeren dan met de mods hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja hypocriet FOK! he.Iemand die dag in dag uit anderen loopt af te zeiken krijgt een koekje van eigen deeg en dan krijgen die mensen een ban. Het lijkt net de Nederlandse politie
Correctie; met de politie kun je een discussie voeren, met de crew niet. Het is niet voor niks dat Jordeeeh destijds zo tekeer ging tegen remlof want geheel onterecht was zijn vraag en opmerking natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen beweren dat je met de Politie een betere discussie kan voeren dan met de mods hier.
|Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Correctie; met de politie kun je een discussie voeren, met de crew niet. Het is niet voor niks dat Jordeeeh destijds zo tekeer ging tegen remlof want geheel onterecht was zijn vraag en opmerking natuurlijk niet.
bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen beweren dat je met de Politie een betere discussie kan voeren dan met de mods hier.
Don't feed the trollquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna_! maar net niet helemaal hé jitz want je bent een broekpoepert dat er een mod boos op je word?
[/trollmodus - off/]
Ja, goed. Kan het zonder dat het mij centjes kost weer laten fixen. Moet het alleen 2 dagen zonder mijn geliefde auto doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef jagga het volgende:
ey jitz hoe is het eigenlijk met je auto?
Issie al aan het roesten vanwege de schade?
Dat dacht ik ook toen ik vanmorgen inlogdequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Goedemorgen
En weer heb ik wat gemist zie ik?
wil jij in het team, de kaste man is weg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Goedemorgen
En weer heb ik wat gemist zie ik?
whut?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
wil jij in het team, de kaste man is weg.
en er moet iemand komen om dagdagpunten kaste in goede banen te regelen
Omdat de mods en FA's nu eenmaal wat tegen hem hadden. Nu wil ik niet zeggen dat Jordy een lieverdje was, maar zoals je zegt; er zijn users die minstens zo erg als hij zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef dagdag het volgende:
waarom gaven ze jordeeeh een permban?
ng gaat net zo ver met plaatjes en zijn taalgebruik
en er zijn meer te noemen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef kurk_droog het volgende:
Kan iemand nou uitleggen welke rel er is geweest?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet hoe emimich post?
Altijd vanuit de hoogte door compleet krankzinnige zinsconstructies te maken met veel overbodige, moeilijkere woorden om maar zijn verhevenheid te benadrukken.
Kortom zich zo gedragen dat hij zich zon beetje iedereen tegen zich in het harnas jaagt.
Dan begint hij een topic over het wel of niet gelijk krijgen in een discussie en dat dat zielig is.
Terwijl hijzelf het schoolvoorbeeld daarvan is, verwijt hij anderen geen discussie te kunnen voeren.
Helaas werd dit pijnlijk duidelijk omdat in zijn topic, de backfire gebeurde na ongeveer 5 posts, en toen was het hek van de dam. 95% van de users kotst op emimich blijkbaar, of tenminste op zijn manier van doen, maar hij blijft stug volhouden , bla bla bla bla.
Nu is er een topic over emimich (dat inmiddels gesloten is) waar toch wel heel zeker is dat, de gevonden persoon in de OP, dezelfde is als emimich.
Ik bedoel, in 2004 heeft hij op een ander forum, "de kastë" opgericht.
En als je dat forum leest, de manier van posten, en de hooghartige manier van doen, heeft teveel gelijkenissen met de internetheld die we hier kennen als emimich.
Het blijkt gewoon een best wel nerdig ventje te zijn met een voorliefde voor schaken, en een misplaatste vorm van arrogantie, dat op internet zijn supremacy moet bewijzen door middel van dure woorden, het afbekken van anderen en het systematisch ontwijken van elke vorm van een goede discussie .( zo eentje die hem door de mand zou laten vallen, als de nerd die hij is)
heozo dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
Jagga, je bent wel de newbie-held van 2009 aan het worden
Ja. Heb net maar eens gevraagd waarom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef Cybey het volgende:
Is dat Emimich topic gewoon helemaal verwijderd?
tis gewoon een observatie/mening hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die post over emimich is wel een hele goede
In een PM of in de vorm van een KLB post?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja. Heb net maar eens gevraagd waarom.
Ja, maar als er zo'n topic over jou komt zullen we 'm laten staan, ok?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef Cybey het volgende:
Is dat Emimich topic gewoon helemaal verwijderd?
FBquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
In een PM of in de vorm van een KLB post?
Ik maak er toch geen klacht van? Kon em gewoon niet meer vindenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef remlof het volgende:
Ja, maar als er zo'n topic over jou komt zullen we 'm laten staan, ok?
Kan je even kijken of het werkt? Ik heb geen zin in virussen op m'n werkcomputer ofzo.quote:
Beetje flauw Remlove. Die gast zit iedereen altijd helemaal belachelijk te maken, en dit mag niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Sta ik er ook in?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
DAMES EN HEREN
OVER 3 DAGEN DE KLB KASTE DAGDAG EDITIE
ole ole ole
In het FB topic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef Cybey het volgende:
[..]
In een PM of in de vorm van een KLB post?
Ik vertrouw jou niet meer gek. Ik heb ook maar 550 dagdagpunten gekregen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
DAMES EN HEREN
OVER 3 DAGEN DE KLB KASTE DAGDAG EDITIE in samenwerking kurk droog
ole ole ole
ey remlof.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat hij met naam en toenaam in het topic genoemd werd. Mssn hadden de mods het gewoon moeten sluiten en zijn achternaam moeten verwijderen ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef jagga het volgende:
[..]
ey remlof.
Niet om het een of ander, maar waarom word hier een halt toe geroepen?
Ik haat emimich niet ofzo, maar je moet toch toegeven dat hij een "aparte persoonlijkheid" is.
Altijd en eeuwig afbekken, belachelijk maken en meer van zulks.
En dan komt er iets aan het licht, (wat dan wel niet bewezen is) wat het hele internetheld-gedoe van hem met de vloer gelijk maakt, en dan wordt er zo op gereageerd door de mods (weghalen topic )
Ik vind het nogal flauw, eigenlijk.
Het gaat wel ver, als dat je weerwoord zou zijn, maar in mijn mening heeft hij het er ook wel naar gemaakt, gezien zijn overduidelijke troll-topic over dat discussiëren.
misschien staat dit hier niet goed, mijn excuus daarvoor
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
DAMES EN HEREN
OVER 3 DAGEN DE KLB KASTE DAGDAG EDITIE in samenwerking kurk droog
ole ole ole
Vertrouw je mij toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vertrouw jou niet meer gek. Ik heb ook maar 550 dagdagpunten gekregen.
idd zat net FB na te lezen. I stand corrected, dat had er eigenlijk niet in mogen staan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem is dat hij met naam en toenaam in het topic genoemd werd. Mssn hadden de mods het gewoon moeten sluiten en zijn achternaam moeten verwijderen ofzo.
Massaal afzeiken van users staan we niet toe. Klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef jagga het volgende:
[..]
ey remlof.
Niet om het een of ander, maar waarom word hier een halt toe geroepen?
Ik haat emimich niet ofzo, maar je moet toch toegeven dat hij een "aparte persoonlijkheid" is.
Altijd en eeuwig afbekken, belachelijk maken en meer van zulks.
En dan komt er iets aan het licht, (wat dan wel niet bewezen is) wat het hele internetheld-gedoe van hem met de vloer gelijk maakt, en dan wordt er zo op gereageerd door de mods (weghalen topic )
Ik vind het nogal flauw, eigenlijk.
Het gaat wel ver, als dat je weerwoord zou zijn, maar in mijn mening heeft hij het er ook wel naar gemaakt, gezien zijn overduidelijke troll-topic over dat discussiëren.
misschien staat dit hier niet goed, mijn excuus daarvoor
Dat zeg je anders nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef jagga het volgende:
[..]
idd zat net FB na te lezen. I stand corrected, dat had er eigenlijk niet in mogen staan.
Beschouw mijn vorige post maar als niet getypt ofzo
Helaasch.quote:
Ja, het werkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kan je even kijken of het werkt? Ik heb geen zin in virussen op m'n werkcomputer ofzo.
Nee, denk gewoon dat ie zichzelf niet meer durft te vertonen.quote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, denk gewoon dat ie zichzelf niet meer durft te vertonen.
Totdat hij daar massaal uitgekotst wordtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gaat die weer naar het volgende forumGoT ofzo
heb even verwijdertquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Totdat hij daar massaal uitgekotst wordt
Als alle mensen met internet zich tegen hem keren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wanneer zal die voor een trein springen?
ophouden anders ga ik de jitzzze song weer postenquote:
De jitzzzze song?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
ophouden anders ga ik de jitzzze song weer posten
Spuit 1111111111111111111111111111111111quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef Siniti het volgende:
Is het Emimich ontmasker-topic nou helemaal verwijdert ofzo?
ja met piratenquote:
Ik ben net wakker gastquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Spuit 1111111111111111111111111111111111
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef Siniti het volgende:
Is het Emimich ontmasker-topic nou helemaal verwijdert ofzo?
En nu bashen we hem he, maar over een tijdje......dan gaan we hem missenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, denk gewoon dat ie zichzelf niet meer durft te vertonen.
Spuit 1111111111111111111111111quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef BigKahuna het volgende:
Hahahaha hebben ze zelfs de TT van dit topic veranderd.
Dan word iemand ander gebashedquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En nu bashen we hem he, maar over een tijdje......dan gaan we hem missen
Bron?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:38 schreef BobbyB het volgende:
Was er al opgemerkt dat het topic van Emimich helemaal verwijdert is?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:39 schreef dagdag het volgende:
om de sfeer even goed te krijgen
de jitzzze banaan song
BOEM BOEM BOEM muziek
wij zijn piraten van de zee, helpen jitzzze ermee
wij zijn piraten piraten pirate van de zee
vroeger had ik een boot,met kapitein erop
maar toen kwam jitzzze eraan en schoot mijn boot kapot
dus toen namen wij wraak, met onze nieuwe wapens.
en kaapte alle schepen die kwamen in ons water
die man bij de marine met een banaan in zijn oor
die gaat van ons horen zeker hoor
LALALALALALALALALA
mijn vrouw die is nogal dik, dat ranzige zwijn
en stuurde haar naar marine waar ze spion kon zijn
later jatten we alles het is onze trots
piraat zijn tot het de dood wordtdt
© DAGDAG
Die Zotheid grapjes zijn ook wel leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:
Omg wat een fucking goed topic, die van Emimich.Hulde voor de maker van de .rar
Beauretard. Ik bedoel; na Crane en Emi lijkt me dat de meest logische stap.quote:
Daar moest ik ook aan denken, of Opa Stakkerbaardquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beauretard. Ik bedoel; na Crane en Emi lijkt me dat de meest logische stap.
nee dan gaat het onoverzichtelijk wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Cybey het volgende:
Dagdag, als jij de nieuwe kaste gaat posten, staat daar dan ook bij wie hoeveel dagdag punten heeft?
sc ers staan in 1quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef jitzzzze het volgende:
En in welke kaste sta ik nu? Ben ik gestegen?
Misschien vanmiddag, heb nu nog een tentamen te lerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin daar dan eens mee, lui stuk vreten
wat een familie heb jijquote:
Wat doe je dan hier?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:48 schreef Siniti het volgende:
[..]
Misschien vanmiddag, heb nu nog een tentamen te leren
Maar ik vind Beauregard oprecht grappig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beauretard. Ik bedoel; na Crane en Emi lijkt me dat de meest logische stap.
Daar gaat het niet om. Ik had ook niks tegen Emi of Crane maar het is wel grappig als dat soort users ten val worden gebracht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar ik vind Beauregard oprecht grappig.En hij post ook nog wel eens normaal i.t.t. Emimich
2e hit op Google:quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef BigKahuna het volgende:
Ik wil wel een foto van dagdag zien eigenlijk.
quote:
PROF. EDGARDO E. DAGDAG
Professor 4
MNSA (National Defense College of the Philippines)
Philippine Politics/Foreign Relations/ National Security
Ik moest er om lachenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Jagga, klapdeurjosti![]()
![]()
Met je dwangneurose
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Jagga, klapdeurjosti![]()
![]()
Met je dwangneurose
Als ik jou was zou ik een verzoek indienen om je username te laten veranderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef jagga het volgende:
Misschien moet ik dat stukje tekst onder mijn naam maar veranderen in klapdeurjosti...
Het wordt met de dag erger![]()
Dan zijn de modjes er helemaal snel bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:17 schreef Lakitu het volgende:
Ik word nu pas wakker en damn ik heb veel gemist.Kunnen jullie in het vervolg dit soort shit niet gewoon overdag doen?
Het topic had geloof ik lang genoeg open gestaan om 9 pagina's vol te krijgen ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zijn de modjes er helemaal snel bij
5, met 50 poststquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Cybey het volgende:
[..]
Het topic had geloof ik lang genoeg open gestaan om 9 pagina's vol te krijgen ofzo?
De modjes van KLB sliepen sowieso, want het was zelf een gastslotje op dat topicquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan zijn de modjes er helemaal snel bij
It's a way of lifequote:
Precies, kun je nagaan als het topic nog later was gepostquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De modjes van KLB sliepen sowieso, want het was zelf een gastslotje op dat topic
Nou is het net of ik jouw complete sign geroepen hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
Sig en dat stukje tekst onder mijn naam = fixed
Past iets beter, denk ik
het eerste welquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou is het net of ik jouw complete sign geroepen heb
Jouw versie van de waarheid bedoel je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef jagga het volgende:
[..]
het eerste wel
Het 2e is gewoon waarheid![]()
Ach, komt je hobby nog eens goed van pasquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef gers het volgende:
ik moest de leraar welliswaar pijpen maor ik heb het gehaald
pvc pijpenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ach, komt je hobby nog eens goed van pas
Gast niet in discussie met mij want je verliest het, zie sigquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jouw versie van de waarheid bedoel je?
Ik verlaag me dan inderdaad tot jouw niveau, en en enquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast niet in discussie met mij want je verliest het, zie sig
Vind het wel een goeie. Telkens als iemand met je in discussie gaat die zin postenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast niet in discussie met mij want je verliest het, zie sig
en en en en en dan wat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik verlaag me dan inderdaad tot jouw niveau, en en en![]()
Laat ook maar, ik hap wel in een boterham met pindakaas
Ben jij pas 23quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef jagga het volgende:
[..]
en en en en en dan wat?
Wat je ook zegt je verliest t![]()
Ik heb al 23 jaar ervaring dus...
enzo.
IK HEB GELIJK! EINZZZZ!!!!11111@!
quote:
Sukkel, dan ga ik het dus van je winnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef jagga het volgende:
[..]
uh ja? wat dacht jij dan?
Een 40-er ofzo?
Gefixt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef gers het volgende:
ik hou ook van schaken neuqen![]()
het liefst wil ik een meisje schaken neuqen
ouwequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef jagga het volgende:
23 jaar en 3/4 kwart trouwens![]()
EN JA DAT TELT JAH!
Gastquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sukkel, dan ga ik het dus van je winnen
Dat denk jij maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Gastecht niet je bent een heel klein beetje ouder dus niet jammeren
ik kan tenminste nog breezahs scoren bij de luunquote:
Op zoek naar de nieuwe kringspier-musketier 2009quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dames en Heren,
Na het wegvallen van mijn trouwe volger Emimich ben ik op zoek naar een waardig createur en administrateur van de kaste.
Functie-eisen:
* Volwaardig KLB lid
* Heeft weet van kastes en rangen
* Kent de historie
Aanmelden kan bij de oprichter aller kastes per PM: Dhr. Bowa
M.v.g.
Boswachter
Top Notch
Ik wil me wel kandidaat stellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dames en Heren,
Na het wegvallen van mijn trouwe volger Emimich ben ik op zoek naar een waardig createur en administrateur van de kaste.
Functie-eisen:
* Volwaardig KLB lid
* Kent de historie
M.v.g.
Boswachter
Top Notch
Een weipaal met prikkeldraad in je reet kun je krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op zoek naar de nieuwe kringspier-musketier 2009
Ben je boos omdat ik niet meedoe aan deze verkiezing?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een weipaal met prikkeldraad in je reet kun je krijgen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dames en Heren,
Functie-eisen:
* Volwaardig KLB lid
* Kent de historie
M.v.g.
Boswachter
Top Notch
Een beetjequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben je boos omdat ik niet meedoe aan deze verkiezing?
Noorsbloed is een baas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:05 schreef gers het volgende:
[..]
Ik wil me wel kandidaat stellen
hier alvast een snel voorbeeld
kastes
Untermenschen: remlof, krentenbol,noorsbloed, swarmahoer
Jij komt dus al niet in aanmerking bij dezequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef jagga het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat dit trollerig bedoeld is.....?
Ik ben helaas niet zo van de kaste, dat gezeik van: "Ik ben beter dan jij, hahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een beetje
Jij was nl. de beoogd opvolger i.m.o.
en ik niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef gers het volgende:
[..]
ik kan tenminste nog breezahs scoren bij de luun
Inderdaad.quote:
Volgens sommige ben ik dan wel een newbie, maar wel een coole newbiequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij komt dus al niet in aanmerking bij deze
krijg ebolaquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zelden iemand gezien die zo makkelijk de boel kan oplichten. Als hij had gewild had ie zo een aantal k's kunnen shippen aan donaties!
Doet me denken aan die ene film met Matt Damon
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet zo van de kaste, dat gezeik van: "Ik ben beter dan jij, haha" Daar hou ik niet zo van.
nee met je pedopas mag het verschil maximaal 6 jaar zijnquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Kom op man. Dit is internet
Mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen vanwege een kaste met schuilnamen
Begrijp me niet verkeerd, maar ik voel me niet aangevallen ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Kom op man. Dit is internet
Mensen die zich persoonlijk aangevallen voelen vanwege een kaste met schuilnamen
Ik dacht ergens in de 30, zo'n huisvadertje die onder plak zit en hier zijn lolletje komt halenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef jagga het volgende:
ey jitz , hoe oud had jij mij dan geschat? (effe serieus ben wel benieuwd)
Dat zou dus betekenen dat ie zich schaamt voor zijn uiterlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef Florian_ het volgende:
Ik zou het overigens wel zwak vinden van Emimich als hij zich nu niet meer op FOK zou laten zien.
En hoe oud schat je mij (indien je het niet zou wetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht ergens in de 30, zo'n huisvadertje die onder plak zit en hier zijn lolletje komt halen
12 omdat je fan bent van een kutclubquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe oud schat je mij (indien je het niet zou weten).
Hihi.
16, een onzeker pubertje dat heel belangrijk denkt te zijn op the interwebzquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En hoe oud schat je mij (indien je het niet zou weten).
Hihi.
Waarom maak je hem zelf niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dames en Heren,
Functie-eisen:
* Volwaardig KLB lid
* Kent de historie
M.v.g.
Boswachter
Top Notch
De originele. Nostalgie.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Doordat Postmortum zojuist een maandban heeft gekregen zie ik hem niet snel op niveau terugkeren: Er zijn zojuist 2 promoties uitgedeeld en 1 degradatie (Postmortum). Lakitu is aan lijst toegevoegd.
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, behangplakker, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren, Emimich, Lakitu
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Postmortum, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath
Ik en belangrijk zijn en doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
16, een onzeker pubertje dat heel belangrijk denkt te zijn op the interwebz
Ja, zo kom je inderdaad over somsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef jagga het volgende:
30?
je schatte mij 30?
Jij maakt echt vrienden![]()
ik kom over als een oude lul![]()
Ik weet wel beter, maar soms denk ik dat nog wel eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik en belangrijk zijn en doen
Prachtig.!
Je moest serieus eens weten
Hoe oud ben je danquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef jagga het volgende:
30?
je schatte mij 30?
Jij maakt echt vrienden![]()
ik kom over als een oude lul![]()
Ik zeg: sr_firewirequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, maar soms denk ik dat nog wel eens
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, maar soms denk ik dat nog wel eens
MVVquote:
Ik zeg: Stagetijd.quote:
Inderdaad, dat waren nog eens tijden. Topics in 5 minuten vullenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeg: Stagetijd.
Mooi was die tijdDe SC over dat we geen fuck te doen hadden op onze eindstage
Gut. Geraakt door een baksteen in Maastricht twee seizoenen geleden of vanwaar de antii-houding.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef gers het volgende:
MVV
ik ben 23quote:
Waren er nog een paar toentertijd. Weet alleen niet meer wie. Heb je zo snel nog zoen topic bij de handquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, dat waren nog eens tijden. Topics in 5 minuten vullen
De Stagiairs #236quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waren er nog een paar toentertijd. Weet alleen niet meer wie. Heb je zo snel nog zoen topic bij de hand
Kijken of we de enige overlevenden zijn.
Zat er net ook even doorheen te lezen, wat een onzinquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
Cool ff bookmarken en vnvnd lezen.
Nu ff pauze houden
Ik weet niet, misschien had je iets tegen hem toen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef de_boswachter het volgende:
Hmmz. Vanwaar stond Jos toentertijd bij de sloebers?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dames en Heren,
Functie-eisen:
* Volwaardig KLB lid
* Kent de historie
M.v.g.
Boswachter
Top Notch
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Wel een goede gelegenheid om 'Als kanker een gezicht had' te gebruiken.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Florian_ het volgende:
Wel een goede gelegenheid om 'Als kanker een gezicht had' te gebruiken.
quote:
mjah je hebt wel wat gemistquote:
hehe zo was het niet echt gelopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gut. Geraakt door een baksteen in Maastricht twee seizoenen geleden of vanwaar de antii-houding.
Uiteraard is er niks mooier en beter dan Top Oss
Het Osse Kuipje FTW !
Ik was vroeg opquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:58 schreef jagga het volgende:
[..]
mjah je hebt wel wat gemist
Moet je maar vroeger je bed uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |