quote:Op woensdag 10 juni 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
En nog een complimentje voor deze TT! Mooi gevonden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Qua tactisch inzicht faalt ie anders behoorlijk, hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En wie hier doorgaat over het schaakgenie na het slotje loopt mogelijk het risco op een ban als jullie eigen vers ontwaakte modjes dat straks nodig vinden.
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mochten we voor dat het topic er was er over lullen als brugman maar nu er een topic over het onderwerp op slot is, mag het niet meer????
quote:Op woensdag 10 juni 2009 03:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dit forum is niet mijn bevoegdheid. Omdat ik twijfel of dit toegestaan is heb ik bij hoge uitzondering een gastslotje gezet. Mocht het wel toegestaan zijn dan heb je geen probleem. Mocht het niet toegestaan zijn dan gelden het slotje en m'n post hier als waarschuwing en heb je straks wel een probleem.
Moet je zelf maar kijken of je het risco wil nemen. Niet mijn zorg. Dat zoeken jullie eigen mods en de FA's maar uit na hun schoonheidsslaapje.
ey syb over welk topic gaat dit?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:12 schreef Syb-rund. het volgende:
tragisch, en toch was het te verwachten.
he had it coming, had die maar geen plaat voor zijn hoofd moeten hebben de hele tijd
hieroverquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Wat? Waar gaat het over? Wie is die lelijke puistenkop?
Check het topic van Zotheid: Checkmate, Emimich ontmaskerd!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
Wat? Waar gaat het over? Wie is die lelijke puistenkop?
Ik heb wel een vermoeden wat hij deed, maar echt op de hoogte ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Check het topic van Zotheid: Checkmate, Emimich ontmaskerd!
Iedereen die al een tijdje meeloopt weet hoe Emimich doet.
N.a.v. zijn mooie topic over discussie, waar hij duidelijk met zijn neus op de feiten gedrukt word, kwam dit pareltje voorbij.
Ik zeg: KLASSE
Want wie zo doet, zo ontzettend stug volhouden dat hij boven iedereen staat, verdient dit gewoon.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:36 schreef Cybey het volgende:
Het topic is al dicht en had er willen posten
Geen idee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar wie heeft er een samenvatting van dit hele verhaal?
Iemand anders dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Geen idee.
Heeft Emimich zelf nog gereageerd ergens hierover? (of in het topic zelf?)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jitzzzzzzzzzeeeee alles goed mijn goede vriend?
Altijd chill weettoghquote:
hoe bedoel je precies? de samenvatting van emimich zelf? zijn gedrag? of zijn backfiretroep?quote:
Nou ja, in een paar zinnen de aanleiding van het topic van ZH. En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:50 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe bedoel je precies? de samenvatting van emimich zelf? zijn gedrag? of zijn backfiretroep?
Heb je het discussie topic van emimich niet doorgelezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, in een paar zinnen de aanleiding van het topic van ZH. En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.
Eeuh nee, waar is dat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
[..]
Heb je het discussie topic van emimich niet doorgelezen?
Self-explanatory
Serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En waarom iedereen zo op emimich aan het afgeven is.
Ik neem aan dat je weet hoe emimich post?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een faler zei weer patat
Nee geintje
Ah kom op man, de gelijkenissen zijn te duidelijk gewoon.!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef dagdag het volgende:
gasten dat is hem helemaal niet
hij ziet er anders uit
mijn post is de samenvattingquote:
quote:
Inderdaad, als je het niet bent ga je niet alles sluitenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah kom op man, de gelijkenissen zijn te duidelijk gewoon.!
En hoe wou je verklaren dat zijn fobo op slot is, zijn pmbox dicht is en hij zijn kop niet meer laat zien op fok?!
We hebben hem gewoon anders doe je dat niet.
ben nu toch wel blij dat ik niet aan fotoboek doe
quote:
gast ik heb al een foto van jou gezienquote:
Er moet soms ook gewerkt wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Je moet eens wat minder op dat flitsforum van je kijken, je mist nu dit soort geniale dingen.
Nee, want jij doet niet zo irritant en elitair.quote:
Dat heeft er niks mee te maken, in ieder geval iedereen die in de SC komt weel wel hoe Emimich is.quote:
Ja, ik weet wel hoe hij is. Maar heb deze rel een beetje gemistquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, in ieder geval iedereen die in de SC komt weel wel hoe Emimich is.
je kent mij, altijd behulpzaam wanneer er iets te rellen valtquote:
Ja, dat ben ik niet vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef jagga het volgende:
[..]
je kent mij, altijd behulpzaam wanneer er iets te rellen valtwant daar kick ik op weet je nog?
Weet je nog hoe ik jou beschreven heb in het begin dat ik hier kwam?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe hij is. Maar heb deze rel een beetje gemist
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik jou beschreven heb in het begin dat ik hier kwam?
Zo heb ik ook een beschrijving van emimich gemaakt
MAAR IK KAN HEM GODVERDOMME NIET MEER VINDEN!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:44 schreef remlof het volgende:
Zotheid en IQM. Dapper iemand afzeiken doe je maar in het openbaar. Week weg.
Tja hypocriet FOK! he.quote:
Ik zou bijna willen beweren dat je met de Politie een betere discussie kan voeren dan met de mods hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja hypocriet FOK! he.Iemand die dag in dag uit anderen loopt af te zeiken krijgt een koekje van eigen deeg en dan krijgen die mensen een ban. Het lijkt net de Nederlandse politie
Correctie; met de politie kun je een discussie voeren, met de crew niet. Het is niet voor niks dat Jordeeeh destijds zo tekeer ging tegen remlof want geheel onterecht was zijn vraag en opmerking natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen beweren dat je met de Politie een betere discussie kan voeren dan met de mods hier.
|Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Correctie; met de politie kun je een discussie voeren, met de crew niet. Het is niet voor niks dat Jordeeeh destijds zo tekeer ging tegen remlof want geheel onterecht was zijn vraag en opmerking natuurlijk niet.
bijnaquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen beweren dat je met de Politie een betere discussie kan voeren dan met de mods hier.
Don't feed the trollquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef jagga het volgende:
[..]
bijna_! maar net niet helemaal hé jitz want je bent een broekpoepert dat er een mod boos op je word?
[/trollmodus - off/]
Ja, goed. Kan het zonder dat het mij centjes kost weer laten fixen. Moet het alleen 2 dagen zonder mijn geliefde auto doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:03 schreef jagga het volgende:
ey jitz hoe is het eigenlijk met je auto?
Issie al aan het roesten vanwege de schade?
Dat dacht ik ook toen ik vanmorgen inlogdequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Goedemorgen
En weer heb ik wat gemist zie ik?
wil jij in het team, de kaste man is weg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef kurk_droog het volgende:
Goedemorgen
En weer heb ik wat gemist zie ik?
whut?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef dagdag het volgende:
[..]
wil jij in het team, de kaste man is weg.
en er moet iemand komen om dagdagpunten kaste in goede banen te regelen
Omdat de mods en FA's nu eenmaal wat tegen hem hadden. Nu wil ik niet zeggen dat Jordy een lieverdje was, maar zoals je zegt; er zijn users die minstens zo erg als hij zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef dagdag het volgende:
waarom gaven ze jordeeeh een permban?
ng gaat net zo ver met plaatjes en zijn taalgebruik
en er zijn meer te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |